abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98060829
Hallo,

Ik heb 2-3 weken geleden mijn rijbewijs opgehaald. Maar door verscheidene
privé zaken en een drukke studie heb ik in de tussentijd niet gereden.
Ik moet wel binnenkort een vriendin ophalen en haar afzetten in een (voor mij) onbekend terrein.

Wat is het gevaar als je een lange tijd niet in een auto rijd?

- Ik noem 2-3 weken lang omdat ik net mijn rijbewijs heb behaald.
- Zijn er meer mensen die weinig gebruik maken van hun rijbewijs?
- Oh deze vriendin is een ware kletskous. In combinatie met een harde radio
vrees ik voor mijn rijstijl.
Oh ik ben trouwens 20 jaar

[ Bericht 4% gewijzigd door Jevon op 12-06-2011 13:23:35 ]
  zondag 12 juni 2011 @ 13:20:49 #2
244933 trovey
Nachtoele
pi_98060944
2-3 weken niet rijden lang noemen :{ ....als je het nou over jaren hebt.

Ik rij zo vaak 2-3 weken niet omdat ik dan de auto niet nodig heb...je verleerd het niet zo snel hoor en zo wel dan heb je ten onrechte je rijbewijs gehaald. ;)

Als je bang bent voor afleiding dan vraag je die vriendin haar klep te houden en hou je de radio uit. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 12 juni 2011 @ 13:22:09 #3
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_98060994
kijk maar naar afleveringen van de allesslechtste chauffeur van Nederland. Daar doet ook een meisje mee die wel een rijbewijs heeft en heel zelden rijdt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 12 juni 2011 @ 13:22:20 #4
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_98061000
Ik zou alleen problemen verwachten als je in hartje overijssel je rijbewijs gehaald hebt en haar nu in Amsterdam moet ophalen/afzetten. Dan kan het lastig worden.

Verder is 2-3 weken niet zo bijzonder, ook niet vlak na het halen van je rijbewijs.
  zondag 12 juni 2011 @ 13:23:08 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98061036
tegen vriendin zeggen d'r klep te houden en een rustig muziekje op de achtergrond :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 12 juni 2011 @ 13:23:30 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98061045
Als je vriendin 5 kwartier in een uur lult dan is het om te beginnen misschien al handig de radio zacht te zetten, zodat je deze bij wijze van hint harder kunt zetten als je haar geouwehoer zat begint te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98061100
Ga nog ff een rondje rijden voor die tijd? En als je het echt eng vind, lever je gewoon je rijbewijs weer in en neem je een taxi! :D
pi_98061202
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ga nog ff een rondje rijden voor die tijd? En als je het echt eng vind, lever je gewoon je rijbewijs weer in en neem je een taxi! :D
Het is meer dat ik weer even moet inkomen. Jammer alleen dat mijn allereerste bijrijder
een ware kletskous is ( op zich gezellig alleen niet als je zelf moet rijden). :{
  zondag 12 juni 2011 @ 13:28:07 #9
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98061214
Jeez.. Gewoon rustig helder nadenken en je niet op laten fokken.
pi_98061265
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Suphomes het volgende:
Ik zou alleen problemen verwachten als je in hartje overijssel je rijbewijs gehaald hebt en haar nu in Amsterdam moet ophalen/afzetten. Dan kan het lastig worden.

Verder is 2-3 weken niet zo bijzonder, ook niet vlak na het halen van je rijbewijs.
Hoezo kan dat lastig worden? (Het is een soort vergelijkbare situatie).
  zondag 12 juni 2011 @ 13:31:24 #11
244933 trovey
Nachtoele
pi_98061349
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef Jevon het volgende:

[..]

Het is meer dat ik weer even moet inkomen. Jammer alleen dat mijn allereerste bijrijder
een ware kletskous is ( op zich gezellig alleen niet als je zelf moet rijden). :{
Dus gewoon tegen haar zeggen dat je even tijd nodig hebt en of ze daar rekening mee wil houden door haar mond te houden zodat je je beter kan concentreren op de weg en de auto. Niets mis mee hoor, na al die jaren mijn rijbewijs zou ik ook niet willen dat er iemand de hele tijd tegen me zit te kleppen als ik rij...wil ze muziek dan zet ze haar MP3 speler maar aan met een koptelefoon...lekker rustig. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98061374
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Life2.0 het volgende:
Jeez.. Gewoon rustig helder nadenken en je niet op laten fokken.
Sommige vrouwen zijn meesters in je laten opfokken.En zij is daar 1 van.
(Zij is erg sociaal , een beetje te naar mijn mening.) Wil altijd een praatje haat stilte type.

Maar goed zij heeft me enige tijd geleden ook een lift aangeboden.
En toen was het ook gezellig (maar destijds was zij de chauffeur). ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 13:37:29 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98061606
Zeg dat je rust nodig hebt als je rijdt, omdat je snel bent afgeleid or whatever..
pi_98062026
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:29 schreef Jevon het volgende:

[..]

Hoezo kan dat lastig worden? (Het is een soort vergelijkbare situatie).
Uhm.. Als je nog nooit in een grote stad hebt gereden is dat dus een verkeersituatie die je nog nooit hebt meegemaakt.
Maar als je zo onzeker bent dat je hier een topic over aan moet maken, ga dan eerst nog even rijden op bekende plekken. Toen ik net mn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden. Ben toen gewoon veel op plekken gaan rijden die ik ken, en nu rijd ik prima.
pi_98062132
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uhm.. Als je nog nooit in een grote stad hebt gereden is dat dus een verkeersituatie die je nog nooit hebt meegemaakt.
Maar als je zo onzeker bent dat je hier een topic over aan moet maken, ga dan eerst nog even rijden op bekende plekken. . Ben toen gewoon veel op plekken gaan rijden die ik ken, en nu rijd ik prima.
Wat bedoel je precies met: Toen ik net mijn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden.

Aangezien je een rijbewijs in bezit heb word je geaard om zelfstandig te kunnen rijden toch?
  zondag 12 juni 2011 @ 13:52:28 #16
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_98062157
Idd, gewoon vragen of ze even niet wil praten. Heb ik ook gedaan die 2 uur nadat ik mijn rijbewijs ophaalde en in een onbekende auto reed. Op lange wegen/rechte stukken kan het prima, maar als ik op een rotonde afkwam en niet wist waar ik heen moest toen wou ik even stilte. Als je vriendin dat niet accepteren wil dan moet ze sowieso maar opflikkeren. Jij doet haar een plezier door het geven van een lift.

Verder, ik weet de situatie niet, kun je het beste van te voren even een half uurtje toeren om er 'even in te komen' zodat je wat gemakkelijker in de auto zit.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 12 juni 2011 @ 13:53:10 #17
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_98062183
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef Jevon het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met: Toen ik net mijn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden.

Aangezien je een rijbewijs in bezit heb word je geaard om zelfstandig te kunnen rijden toch?
Tussen jezelf kunnen redden in het verkeer en daadwerkelijk goed kunnen rijden zit een groot verschil, maar daar ga je het komende jaar nog wel achter komen :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_98062261
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Tussen jezelf kunnen redden in het verkeer en daadwerkelijk goed kunnen rijden zit een groot verschil, maar daar ga je het komende jaar nog wel achter komen :)
Maar heb je wel altijd schadevrij gereden?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:04:14 #19
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98062592
quote:

[..]

:?

Als jij denkt dat je na het halen van je rijbewijs een vakkundig chauffeur bent..... vanwaar open je dan dit topic?? :?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98062799
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:04 schreef drijfhout het volgende:

[..]

:?

Als jij denkt dat je na het halen van je rijbewijs een vakkundig chauffeur bent..... vanwaar open je dan dit topic?? :?
Nee dat bedoelde ik niet. 1 van de eisen om een rijbewijs te halen is zelfstandig kunnen rijden.
Helaas gaat in het echte leven meestal niet zo. Want iedereen die zich bezig houd met rijden
moet ook volledig geconcentreerd zijn op het rijden. Maar ja praktijk wijst vaak anders uit.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:10:00 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_98062834
Zolang zij maar van het pookje :@ afblijft is er niets aan de hand
Als ze dat toch wil ff naar parkeerplaats w/
  zondag 12 juni 2011 @ 14:29:16 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_98063557
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef Jevon het volgende:

[..]

Maar heb je wel altijd schadevrij gereden?
Jawel, maar ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs. Maar ik leer elke keer als ik de wat langere afstanden rij nog nieuwe dingen bij hoor. Je kunt nou eenmaal in 20-60 lesjes niet alle verkeerssituaties meemaken die je in het echte verkeer meemaakt. En dan maak je eens een fout en dan moet iemand voor je remmen of je krijgt een middelvinger, en de volgende keer doe je dat goed. Na x jaren heb je dan een hoop meegemaakt en ben je meer ervaren, waardoor je ook beter rijdt, pas dan zou je er over kunnen denken jezelf een goede bestuurder te noemen. En inderdaad, sommige mensen leren het nooit.
pi_98063980
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef twiFight het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs. Maar ik leer elke keer als ik de wat langere afstanden rij nog nieuwe dingen bij hoor. Je kunt nou eenmaal in 20-60 lesjes niet alle verkeerssituaties meemaken die je in het echte verkeer meemaakt. En dan maak je eens een fout en dan moet iemand voor je remmen of je krijgt een middelvinger, en de volgende keer doe je dat goed. Na x jaren heb je dan een hoop meegemaakt en ben je meer ervaren, waardoor je ook beter rijdt, pas dan zou je er over kunnen denken jezelf een goede bestuurder te noemen. En inderdaad, sommige mensen leren het nooit.
Net zeg je dat nog niet hebt gereden sinds dat je je rijbewijs hebt :?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:55:15 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98064555
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Jevon het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. 1 van de eisen om een rijbewijs te halen is zelfstandig kunnen rijden.
Helaas gaat in het echte leven meestal niet zo. Want iedereen die zich bezig houd met rijden
moet ook volledig geconcentreerd zijn op het rijden. Maar ja praktijk wijst vaak anders uit.
Hoeveel keer heb je dan zelfstandig, zonder toezicht gereden voor je je rijbewijs gehaald hebt?

Dat je je rijbewijs hebt, wil zeggen dat ze verwachten dat je ook zonder instructeur/examinator wel zult kunnen rijden, maar in principe weten ze dat niet zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98064781
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Net zeg je dat nog niet hebt gereden sinds dat je je rijbewijs hebt :?
Dat is iemand anders. Ik ben de topic starter.
pi_98064805
[quote]0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef Jevon het volgende:

[..]
pi_98064878
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef Jevon het volgende:

[..]

Dat is iemand anders. Ik ben de topic starter.
quote:
Ehh, hoe moet ik dit dan lezen?
pi_98065444
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:04 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

[..]

Ehh, hoe moet ik dit dan lezen?
Wel in je vorige post quote je iemand anders. En ik heb feitelijk sinds mijn rijexamen
niet meer in een auto gereden.
pi_98065580
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:18 schreef Jevon het volgende:

[..]

Wel in je vorige post quote je iemand anders. En ik heb feitelijk sinds mijn rijexamen
niet meer in een auto gereden.
Goed punt :@

Maar dan zou ik niet iemand op gaan halen, de eerste keer dat ik ging rijden (met 1 van m'n ouders naast me) ging het allemaal nog niet zo heel soepel. Motor die tig keer afsloeg en het is toch allemaal even wennen.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:22:51 #30
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98065599
edit: dat was overbodig.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98065602
quote:

[..]

Zoals al gezegd, daar kom je nog wel achter ;)
En ja, schade vrij. Op een keer een paal bij inparkeren na.
pi_98066011
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat dus. Desnoods ga je even dat stuk rijden waar je haar moet afzetten. Als je er tijd voor hebt, kun je het beste doen wanneer het rustig is op de weg. Minder stressvol en kun je even de auto beter leren kennen.
signatuurloos
pi_98072734
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef Jevon het volgende:
Hallo,

Ik moet wel binnenkort een vriendin ophalen en haar afzetten in een (voor mij) onbekend terrein.

Wat is het gevaar als je een lange tijd niet in een auto rijd?

- Ik noem 2-3 weken lang omdat ik net mijn rijbewijs heb behaald.
- Zijn er meer mensen die weinig gebruik maken van hun rijbewijs?
- Oh deze vriendin is een ware kletskous. In combinatie met een harde radio
vrees ik voor mijn rijstijl.
Oh ik ben trouwens 20 jaar
Waarom zet je de radio hard als er iemand naast je zit waar je mee praat?
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 12 juni 2011 @ 18:21:24 #34
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98072971
autorijden verleer je net als fietsen nauwelijks ;)

ga anders gewoon eerst een stuk rijden in een gebied waar je de weg goed kent en als je er weer een beetje ingekomen bent haar ophalen ^O^
pi_98074142
Iedereen weet toch dat je om de 3 dagen zeker een uurtje moet autorijden na het behalen van je rijbewijs, anders verleer je het! Zeker al heb je nog maar net je rijbewijs! Als ik TS was, zou ik snel nog een spoedcursus nemen bij het CBR, anders ben je een gevaar op de weg!

..
Gozer denk nou toch eens na zeg.. :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 19:23:21 #36
163650 Greys
pi_98075598
Ga in elk geval ruim op tijd weg. Als in: veel te vroeg.
Dan heb je in elk geval niet de stress van te laat komen en is het niet erg als je in het onbekende ophaal'gebied' een verkeerde afslag neemt :)

Verder, laat die radio gewoon eens uit anders, als je je daar nu al druk om maakt.
En voel je niet bezwaard om af en toe 'wacht even hoor, ik moet hier echt even opletten' tegen die vriendin te zeggen als ze zit te ratelen tegen je in de auto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98077420
Na rijbewijs opgehaald te hebben (dus aantal dagen na het slagen) voor t eerst gereden. Rit duurde ongeveer 1:15 uur, maar was wel automaat en hoge bus (10 kuub?), op de snelweg dus heel veel overzicht (sommigen vinden personenauto fijner?). Alleen in de stad even opletten dat je bochten ruim neemt.

Had wel iemand naast me met rijbewijs, die kon het overnemen als het te lastig bleek te zijn.

Eigenlijk maakte ik me veel drukker dan nodig, na 2 minuten rijden ging alles prima eigenlijk :)

Als je de mogelijkheid hebt, rij even een half uurtje voor je met haar gaat rijden. Vraag haar de kop te houden, radio zacht/uit. Veel kijken + spiegels.

Succes!

P.s. hoeveel lessen heb je gehad?
pi_98080212
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Waarom zet je de radio hard als er iemand naast je zit waar je mee praat?
Geen idee waarom zij dat doet. Elke keer als ik het wat zachter zet ,
dan doet zij het automatisch harder.
pi_98080373
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 19:59 schreef Flixxy het volgende:
Na rijbewijs opgehaald te hebben (dus aantal dagen na het slagen) voor t eerst gereden. Rit duurde ongeveer 1:15 uur, maar was wel automaat en hoge bus (10 kuub?), op de snelweg dus heel veel overzicht (sommigen vinden personenauto fijner?). Alleen in de stad even opletten dat je bochten ruim neemt.

Had wel iemand naast me met rijbewijs, die kon het overnemen als het te lastig bleek te zijn.

Eigenlijk maakte ik me veel drukker dan nodig, na 2 minuten rijden ging alles prima eigenlijk :)

Als je de mogelijkheid hebt, rij even een half uurtje voor je met haar gaat rijden. Vraag haar de kop te houden, radio zacht/uit. Veel kijken + spiegels.

Succes!

P.s. hoeveel lessen heb je gehad?
Ik heb helaas niemand anders (behalve mijn ouders) die in het bezit zijn van een rijbewijs.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 21:18:12 #40
163650 Greys
pi_98081855
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Jevon het volgende:

[..]

Geen idee waarom zij dat doet. Elke keer als ik het wat zachter zet ,
dan doet zij het automatisch harder.
En je durft niet 'nok eens' te zeggen als ze dat steeds doet ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98081953
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

En je durft niet 'nok eens' te zeggen als ze dat steeds doet ofzo?
Oh ik doe het regelmatig. Maar luisteren en opvolgen is niet haar sterkste kant. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 juni 2011 @ 21:21:35 #42
163650 Greys
pi_98082102
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Jevon het volgende:

[..]

Oh ik doe het regelmatig. Maar luisteren en opvolgen is niet haar sterkste kant. ;)
Dan moet je het misschien eens zeggen alsof je het meent :+
Jij rijdt, je haalt haar op, dan moet zij met haar poezelige klauwtjes van de radio afblijven als jij dat wilt :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98082364
quote:
12s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan moet je het misschien eens zeggen alsof je het meent :+
Jij rijdt, je haalt haar op, dan moet zij met haar poezelige klauwtjes van de radio afblijven als jij dat wilt :P
Ik heb alleen erg veel moeite om streng op te treden. En dan met name tegen vrouwen.
Ik denk dat meer mannen hier moeite mee hebben.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:43:32 #44
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_98083775
Misschien wel, maar als het mijn rijstijl in gevaar brengt dat krijgt ze een schreeuw en flikt ze het nog eens dan staat de auto 50 meter verder langs de kant en kan ze opflikkeren.

Ik maak geen grapjes over veiligheid.
pi_98092297
Hoe kom je aan een auto dan? En hoe ver moet je rijden en om ongeveer welke tijd.

De eerste keer dat je echt zelf rijdt zonder iemand die naast je op de rem kan trappen schijt je natuurlijk wel 3 kleuren bagger. Dus ik zou gewoon op een rustig moment buiten de spits een beetje in die auto rond rijden op bekend terrein totdat je je op je gemak voelt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_98099572
Ik heb al anderhalf jaar geen auto meer gereden. Ik rijd gewoon rustig een rondje door de buurt als ik daar weer aan begin, zodat je weer went aan de bediening enzo. Dat heb je zo weer onder de knie.
Lambo of Rekt
pi_98102153
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe kom je aan een auto dan? En hoe ver moet je rijden en om ongeveer welke tijd.

De eerste keer dat je echt zelf rijdt zonder iemand die naast je op de rem kan trappen schijt je natuurlijk wel 3 kleuren bagger. Dus ik zou gewoon op een rustig moment buiten de spits een beetje in die auto rond rijden op bekend terrein totdat je je op je gemak voelt.
Mijn ouders hebben 2 auto`s. Ik mag de oude bak gebruiken.
Ik kom zelf uit een soort dorp en moet haar afzetten in een stad zo 1,5-2 uur rijden.
De combinatie van de volgende dingen bezorgen me nu de nodige stress,

- Mega drukte in een stad. Van alle rijlessen heb ik maar 1(!) in een echte stad gereden!
- Kletskous van een vriendin ( zij kan trouwens het rijden niet overnemen
vanwege haar gezondheid)
- Harde radio.
- Oude auto die niet 100% meer goed rijd.
  maandag 13 juni 2011 @ 08:23:10 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98102162
Is de radio stuk ofzo? Dat je die niet zacht kan zetten?
  maandag 13 juni 2011 @ 08:31:50 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98102190
Bestel een taxi voor d'r. Zo'n onzeker jochie achter het stuur dat niet eens de controle
heeft over het radiovolume is een ongeluk dat staat te popelen te gebeuren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98102282
Lekker rondjes blijven rijden in je dorp. Of anders breng je haar 's avonds laat. Hoef je iig met weinig ander verkeer rekening te houden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')