Het is meer dat ik weer even moet inkomen. Jammer alleen dat mijn allereerste bijrijderquote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ga nog ff een rondje rijden voor die tijd? En als je het echt eng vind, lever je gewoon je rijbewijs weer in en neem je een taxi!
Hoezo kan dat lastig worden? (Het is een soort vergelijkbare situatie).quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Suphomes het volgende:
Ik zou alleen problemen verwachten als je in hartje overijssel je rijbewijs gehaald hebt en haar nu in Amsterdam moet ophalen/afzetten. Dan kan het lastig worden.
Verder is 2-3 weken niet zo bijzonder, ook niet vlak na het halen van je rijbewijs.
Dus gewoon tegen haar zeggen dat je even tijd nodig hebt en of ze daar rekening mee wil houden door haar mond te houden zodat je je beter kan concentreren op de weg en de auto. Niets mis mee hoor, na al die jaren mijn rijbewijs zou ik ook niet willen dat er iemand de hele tijd tegen me zit te kleppen als ik rij...wil ze muziek dan zet ze haar MP3 speler maar aan met een koptelefoon...lekker rustig.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:27 schreef Jevon het volgende:
[..]
Het is meer dat ik weer even moet inkomen. Jammer alleen dat mijn allereerste bijrijder
een ware kletskous is ( op zich gezellig alleen niet als je zelf moet rijden).
Sommige vrouwen zijn meesters in je laten opfokken.En zij is daar 1 van.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Life2.0 het volgende:
Jeez.. Gewoon rustig helder nadenken en je niet op laten fokken.
Uhm.. Als je nog nooit in een grote stad hebt gereden is dat dus een verkeersituatie die je nog nooit hebt meegemaakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:29 schreef Jevon het volgende:
[..]
Hoezo kan dat lastig worden? (Het is een soort vergelijkbare situatie).
Wat bedoel je precies met: Toen ik net mijn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. Als je nog nooit in een grote stad hebt gereden is dat dus een verkeersituatie die je nog nooit hebt meegemaakt.
Maar als je zo onzeker bent dat je hier een topic over aan moet maken, ga dan eerst nog even rijden op bekende plekken. . Ben toen gewoon veel op plekken gaan rijden die ik ken, en nu rijd ik prima.
Tussen jezelf kunnen redden in het verkeer en daadwerkelijk goed kunnen rijden zit een groot verschil, maar daar ga je het komende jaar nog wel achter komenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef Jevon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met: Toen ik net mijn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden.
Aangezien je een rijbewijs in bezit heb word je geaard om zelfstandig te kunnen rijden toch?
Maar heb je wel altijd schadevrij gereden?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Tussen jezelf kunnen redden in het verkeer en daadwerkelijk goed kunnen rijden zit een groot verschil, maar daar ga je het komende jaar nog wel achter komen
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:51 schreef Jevon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met: Toen ik net mijn rijbewijs had kon ik helemaal nog niet rijden.
Aangezien je een rijbewijs in bezit heb word je geaard om zelfstandig te kunnen rijden toch?
Nee dat bedoelde ik niet. 1 van de eisen om een rijbewijs te halen is zelfstandig kunnen rijden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:04 schreef drijfhout het volgende:
[..]
![]()
Als jij denkt dat je na het halen van je rijbewijs een vakkundig chauffeur bent..... vanwaar open je dan dit topic??
Jawel, maar ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs. Maar ik leer elke keer als ik de wat langere afstanden rij nog nieuwe dingen bij hoor. Je kunt nou eenmaal in 20-60 lesjes niet alle verkeerssituaties meemaken die je in het echte verkeer meemaakt. En dan maak je eens een fout en dan moet iemand voor je remmen of je krijgt een middelvinger, en de volgende keer doe je dat goed. Na x jaren heb je dan een hoop meegemaakt en ben je meer ervaren, waardoor je ook beter rijdt, pas dan zou je er over kunnen denken jezelf een goede bestuurder te noemen. En inderdaad, sommige mensen leren het nooit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef Jevon het volgende:
[..]
Maar heb je wel altijd schadevrij gereden?
Net zeg je dat nog niet hebt gereden sinds dat je je rijbewijs hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 14:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs. Maar ik leer elke keer als ik de wat langere afstanden rij nog nieuwe dingen bij hoor. Je kunt nou eenmaal in 20-60 lesjes niet alle verkeerssituaties meemaken die je in het echte verkeer meemaakt. En dan maak je eens een fout en dan moet iemand voor je remmen of je krijgt een middelvinger, en de volgende keer doe je dat goed. Na x jaren heb je dan een hoop meegemaakt en ben je meer ervaren, waardoor je ook beter rijdt, pas dan zou je er over kunnen denken jezelf een goede bestuurder te noemen. En inderdaad, sommige mensen leren het nooit.
Hoeveel keer heb je dan zelfstandig, zonder toezicht gereden voor je je rijbewijs gehaald hebt?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Jevon het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. 1 van de eisen om een rijbewijs te halen is zelfstandig kunnen rijden.
Helaas gaat in het echte leven meestal niet zo. Want iedereen die zich bezig houd met rijden
moet ook volledig geconcentreerd zijn op het rijden. Maar ja praktijk wijst vaak anders uit.
Dat is iemand anders. Ik ben de topic starter.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Net zeg je dat nog niet hebt gereden sinds dat je je rijbewijs hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |