quote:Op zondag 12 juni 2011 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb meer het idee dat ze het voor de aandacht doet.
nooit getwijfeld aan jezelf of de ander?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin had een neef die als maagd het huwelijk in ging en als maagd weer ging scheiden. Al die tijd had zij geen seks willen hebben omdat ze zich nog niet 100% kon geven. .... en ik maar denken dat je dan misschien niet had moeten trouwen.
Maar goed, ik snap die term dus ook niet. Er niet voor 100% voor gaan betekent dus eigenlijk dat je gewoon geen relatie hebt. In mijn ogen dan hè. Zoals je zelf al zegt: je gaat er voor of niet. Je kan niet er 'voor 68,5% voor gaan' in een relatie. Dat is zoiets als 'een beetje zwanger'.
Nee, ik heb voor 100% een relatie. Als ik dat niet zou hebben kan ik het beter beëindigen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
nooit getwijfeld aan jezelf of de ander?
Dit is inderdaad ook mijn mening. Goed verwoordquote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin had een neef die als maagd het huwelijk in ging en als maagd weer ging scheiden. Al die tijd had zij geen seks willen hebben omdat ze zich nog niet 100% kon geven. .... en ik maar denken dat je dan misschien niet had moeten trouwen.
Maar goed, ik snap die term dus ook niet. Er niet voor 100% voor gaan betekent dus eigenlijk dat je gewoon geen relatie hebt. In mijn ogen dan hè. Zoals je zelf al zegt: je gaat er voor of niet. Je kan niet er 'voor 68,5% voor gaan' in een relatie. Dat is zoiets als 'een beetje zwanger'.
Als je niet overtuigd bent of twijfelt kun je de relatie beter verbreken lijkt me. Je zit er dan vooral met je hoofd in.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
Joh, soms vinden mensen het eng, bang om gekwetst te worden ofzo, of ze is gewoon nog niet overtuigd van haar gevoelens voor hem. Kan ook.
twijfels zijn helemaal niet zo raar.
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:03 schreef Re het volgende:
nou ja, ik word ook wel eens moe van mensen die zich 110% geven of 200% of soms wel 1000%, maar goed, halfbakken een relatie in gaan lijkt me niet de juiste manier
Goede postquote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Ik kan het 100% niet kunnen geven gevoel wel een beetje begrijpen. Als je verliefd bent en in een relatie zit wil je je het liefst 100% kunnen geven. Je wilt je als het ware over geven aan het gevoel en daar helemaal op wegdrijven.
Als je gaat twijfelen over of iemand wel de juiste is, over allerlei aspecten van de relatie gaat zitten nadenken en de boel gaat zitten rationaliseren, dan krijg je misschien twijfels. Daardoor durf je je niet meer helemaal over te geven aan dat gevoel. Omdat je bang bent dat je misschien niet 'verliefd genoeg' bent, of dat iemand niet leuk genoeg is.
Het is het beste om dan gewoon te stoppen met rationaliseren, en te genieten van wat je hebt. Genieten van het gevoel, en niet gaan nadenken. Ik denk dat dit vrij weinig met de partner te maken heeft en vrijveel met de gene die het gevoel heeft. Het is het laatste bastion van controle, dat is niet altijd even makkelijk om los te laten.
Vrijgezel. Hoewel ik niet helemaal begrijp hoe dat relevant isquote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef Sattyagraha het volgende:
TS. Hoe is jouw situatie? Misschien verduidelijkt dat iets over je sentiment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |