Er komt natuurlijk op Android gebied non-stop leuk spul uit, maar zelf zou ik of de Samsung Galaxy S2 nemen om natuurlijk de HTC Sensationquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef DiscoDroid het volgende:
Ik ben binnenkort weer toe aan een nieuw toestelletje, is de Galaxy SII nog steeds het beste verkrijgbaar of komt er binnenkort beter spul uit? Ik ben zelf eigenlijk meer van de HTC (gebruik nu nog een Desire).
Wat zijn de ervaringen met de Optimus 2X speed? Die is namelijk ook dualcore, en nVidia tegra 2, dus dat betekend wel sneller gamenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef coolzzz het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk op Android gebied non-stop leuk spul uit, maar zelf zou ik of de Samsung Galaxy S2 nemen om natuurlijk de HTC Sensation
Ik hoor nog steeds verhalen van buggy software (ik moet er dus wel gelijk bij zeggen dat ik er zelf geen ervaring mee heb).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat zijn de ervaringen met de Optimus 2X speed? Die is namelijk ook dualcore, en nVidia tegra 2, dus dat betekend wel sneller gamen.
Ik zie het ook niet meer in de Market na het switchen van ROMs (Android Revolution HD naar AlienMind's CM) op mijn Desire HD.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef delano.888 het volgende:
WTF is whatsapp nou uit de store weg of ben ik nou gek?
Één jaar gratis, daarna $1.99/jaar. Kost geen drol dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:34 schreef delano.888 het volgende:
Op mijn telefoon is hij echt onmogelijk te vinden, ik heb hem al geïnstalleerd, maar toch, wou even kijken hoe dat zat met hoe lang hij gratis is, heeft er al iemand voor moeten betalen of was dat niet echt waar?
wellicht dat het over een jaar sowieso wel gratis isquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Één jaar gratis, daarna $1.99/jaar. Kost geen drol dus
Ik vraag me alleen af of iemand echt al heeft moeten betalen aangezien er geen betaalde versie in de market staat..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Één jaar gratis, daarna $1.99/jaar. Kost geen drol dus
Is geloof ik nog geen jaar uit voor Androidquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of iemand echt al heeft moeten betalen aangezien er geen betaalde versie in de market staat..
No clue..ik heb T-Mobilequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oh, je hebt een branded toestel?
Via de PC?quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:50 schreef Pien85 het volgende:
LG zegt dat er een update beschikbaar is voor mijn telefoon. Die update op mijn telefoon krijgen is alleen niet mogelijk
![]()
Mja, dat lukt dus niet. software update van telefoon geeft een validatiefout en via de pc zegt ie eerst dat er een update is, als ik die update vervolgens wil hebben is er geen updatequote:
bijna jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah wel een Optimus, maar niet de 2X speed waar Blue Thunder op doelde. bijnnnnnnnna goed
Waar kun je zien wat de laatste is enzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Welke versie heb je er nu op staan dan?
De laatste (van de optimus 2x) is LGP990-V10b
Nuttige app lijkt me, ook even aan het downloaden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren voor 't eerst de BuitenBeter app gebruikt -> Marketlink. De straatverlichting deed 't al een week niet, vanmiddag 3 busjes in de straat geparkeerd en allemaal met de lantaarnpalen bezig geweest. Sinds vanavond hebben we weer 'n helder verlichte straat.
De gemeente is niet aangesloten bij de app, maar 't wordt blijkbaar wel goed doorgegeven (of puur toeval), maar 't lijkt prima te werken. Dus 'n aanrader!
Same herequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Heb 'em ook ja, vooral omdat het principe gewoon heel erg tof is.
Maar nog nooit hoeven te gebruiken. Je zou bijna zeggen, helaas.
Het zal wrs weinig verschillen maar bij mij is het bij applicaties > instellingen > Over de telefoon en dan heeeeelemaal onderaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar kun je zien wat de laatste is enzo?
Ik bedoelde ook meer of ik ergens op internet zou kunnen vinden welke softwareversie er op mijn telefoon zou moeten staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Het zal wrs weinig verschillen maar bij mij is het bij applicaties > instellingen > Over de telefoon en dan heeeeelemaal onderaanMaar ik weet niet wat de laatste is van de Me
2 player reactor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand nog spellen die je met zn 2en of meer op 1 toestel kan spelen? Worms is wel tof en air hockey is ook wel geinig.
Wordfeudquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand nog spellen die je met zn 2en of meer op 1 toestel kan spelen? Worms is wel tof en air hockey is ook wel geinig.
Ja dat zou echt heel handig zijn, moet nu de hele tijd zelf checken of er al wat is, mijn s2 vibreert namelijk nogal hard en dat is irritant als ie gewoon op tafel ligt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:25 schreef rene90 het volgende:
Wat wel een ideale applicatie zou zijn,is als er een klein stipje knippert als je nieuwe meldingen hebt. Er is wel een app waarbij je hele scherm opnieuw oplicht, maar dat lijkt me nogal veel energie kosten. Gewoon een klein wit stipje dat om de 2 seconden even oplicht.
En dat layer is wel vet, kende het totaal niet
Mijn HTC heeft daar een notification LED voor..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:25 schreef rene90 het volgende:
Wat wel een ideale applicatie zou zijn,is als er een klein stipje knippert als je nieuwe meldingen hebt. Er is wel een app waarbij je hele scherm opnieuw oplicht, maar dat lijkt me nogal veel energie kosten. Gewoon een klein wit stipje dat om de 2 seconden even oplicht.
En dat layer is wel vet, kende het totaal niet
Of The Moron Test.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
In de categorie zeer verslavende kutspelletjes: air control lite.
Mijn oude nokia e71 had dat ook inderdaad, gewoon een simpel ledje. Werkte prima en ideaal. Als iemand een app weet, graag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Mijn HTC heeft daar een notification LED voor..
https://market.android.com/details?id=com.led.notifyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn oude nokia e71 had dat ook inderdaad, gewoon een simpel ledje. Werkte prima en ideaal. Als iemand een app weet, graag.
Ja ik heb geen led scherm, dus dat is wel klote. Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn een app te bouwen waar alleen 1 pixel bij wijze van oplicht.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://market.android.com/details?id=com.led.notify
werkt uiteraard alleen bij telefoons met een led scherm, anders gaat hij het hele scherm (zwart) verlichten. Dus galaxys(2) enz alleen.
Of dat hij dan 1 van de ledjes pakt van de onderste knoppen, de terug/home etc knoppen. (lg e720)quote:
Dat zou dan per telefoon verschillend gebouwd moeten worden, dat gaat dus niemand doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of dat hij dan 1 van de ledjes pakt van de onderste knoppen, de terug/home etc knoppen. (lg e720)
Je had jezelf natuurlijk ook kunnen mailenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef Nizno het volgende:
No led werkt goed! Super
Meteen ff getest natuurlijk door alle mensen een whatsapp bericht te sturen en kijken hoeveel ik terug kreeg
Wildfire en de zoekfunctie werkt inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef Ireyon het volgende:
Zit daar ook niet toevallig een Hide apps functie in o.i.d.? Verder weet ik niet welk toestel je hebt, maar als er een zoekknop op zit heb je die apps natuurlijk ook snel gevonden/geopend.
had ook gekund... maar de mail is nu ook al getest... whatsapp stond er niet standaard in dus was ook ff aagje hoe die er uit zag enzoquote:Op zondag 19 juni 2011 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had jezelf natuurlijk ook kunnen mailen
dies ook officieel niet meer toegestaan, als ik het goed hebquote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef mime_negert het volgende:
Heeft iemand hier een apk met de laatste versie van Penetrate Pro? Heb namelijk een nieuwe rom geïnstalleerd en kwam er hierdoor achter dat deze niet meer in de Market staat.
Penetrate Pro v2.11: http://www.megashare.com/3143197 / http://www.filesonic.com/file/398987444.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:33 schreef mime_negert het volgende:
Heeft iemand hier een apk met de laatste versie van Penetrate Pro? Heb namelijk een nieuwe rom geïnstalleerd en kwam er hierdoor achter dat deze niet meer in de Market staat.
Launcher Pro Plus?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:34 schreef captainkid het volgende:
Mannen, wat is de beste home replace app?
Ik gebruik nu Openhome maar heb het idee dat er wel wat beters is.
Zou mooi zijn als ik ook HTC widgets kan gebruiken, wat nu dus niet kan.
Die heb ik zien staan maar weet dus niet of het de beste is.quote:
Bedankt!quote:Op maandag 20 juni 2011 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Penetrate Pro v2.11: http://www.megashare.com/3143197 / http://www.filesonic.com/file/398987444.
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:35 schreef captainkid het volgende:
[..]
Die heb ik zien staan maar weet dus niet of het de beste is.
En met beste bedoel ik meerwaarde tegenover HTC Sense.
En dat ik veel kan customizen ook thema's ed.
Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn twee redenen waarom ik GO Launcher EX prefereer boven LauncherPro. Ondersteuning voor folders en vertoning van 'running applications' (met daarin de mogelijkheid om draaiende applicaties af te schieten - geen aparte task manager meer nodig).
Als je firefox hebt op je pc (welke weer eventueel bookmarks van andere browsers op je pc kan importeren) en vervolgens ook firefox op je android, kan je via sync al deze bookmarks over zetten. Of het daarna ook nog naar de normale browser over gezet kan worden binnen android weet ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 11:42 schreef Klonk het volgende:
Is er ook een manier om bookmarks van een willekeurige browser in windows in een willekeurige browser in android te importeren, lijkt me niet moeilijk maar op de een of andere manier schijnt dat heel lastig te zijn (zeker voor een android newbie als ik)
Waar zitten die folders van LP dan? De enige reden dat ik nog GO gebruikte waren eigenlijk de folders :pquote:Op maandag 20 juni 2011 11:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro heeft folders en de overbodigheid van het stoppen van draaiende applicaties is al vaker besproken. Verder is 't een mooie launcher inderdaad, maar aan die 3 widgets heb ik niet genoeg.
Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is allesbehalve gebruiksvriendelijk en compleet.quote:
Ik weet niet wat het verschil is, 'k gebruik het nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Do tell. Die optie zie ik namelijk niet. Of bedoel je de folders-optie van Android zelf? Zo ja, die is alles behalve gebruiksvriendelijk en compleet.
Chrome heeft 'n mogelijkheid die dingen naar je telefoon kan sturen -> Chrome to Phone. Ik weet niet hoe 't precies werkt, maar je zou eens kunnen kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:48 schreef Klonk het volgende:
Die weg had ik ook al bekeken alleen firefox doet geen fuck bij mij (chineestabletding). Opera kan de boel wel delen maar niet met mini, dus dat is ook een doodlopende weg...
Dan denk ik dat ik deze ook maar weer eens op mijn Desire ga zetten. Wordt echt gek van het huidige keyboard die in deze Rom zit...quote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef kelderfantoom het volgende:
Nieuwe versie van Swype is uit sinds gisteren.
Werkt nu nog beter
Echt een aanrader.
| 1 | :p :) :( :o |
Gebruik je niet handcent? Die is echt wel 100x fijner hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er ook iets dat de
[ code verwijderd ]
etc. vervangt door echte smilies in het standaard sms-programma van android?
Check. zal em installeren, bedankt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
LauncherPro is zeker de beste, qua performance en aanpassingsmogelijkheden. Het heeft niet de Sense widgets, maar op de klok na heeft het wel dezelfde widgets als Sense en voor al die widgets zijn een hoop skins te downloaden. Verder zijn er sinds kort ook Icon packs voor beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |