Gewoon het zelfde, 1 lampje blijft branden en over 2 seconde beginnen ze allemaal weer te branden. Ik kom desondanks ook nog steeds niet in de routersettings.quote:
Modem gewoon even loskoppelen en alleen met de router aan de slag gaan. Todat je in het menu kunt komen. Je hebt hem gereset, dus 192.168.0.1 moet gewoon werken. En volgens mij kun je het router setup menu niet eens wijzigen in een ander adres.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:14 schreef PixelzZ het volgende:
Die was altijd al 192.168.0.1 maar ik had perongeluk het LAN IP veranderd waardoor iets mis ging en ik er nu niet meer in kan komen.
Maar dat kan toch niet, want dan krijg ik geen internetontvangst?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:16 schreef 7754 het volgende:
[..]
Modem gewoon even loskoppelen en alleen met de router aan de slag gaan. Todat je in het menu kunt komen. Je hebt hem gereset, dus 192.168.0.1 moet gewoon werken.
Je bent hem nu toch aan het configureren eerst. Als dat gelukt is, sluit je alles weer aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:17 schreef PixelzZ het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet, want dan krijg ik geen internetontvangst?
Volgens mij doet helemaal niks het meer bij TS nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:21 schreef 7754 het volgende:
Start je PC even opnieuw op, router ook even resetten.
Proberen opnieuw op te starten? Wat valt daaraan te proberen dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:33 schreef PixelzZ het volgende:
Nee ik ging eerst proberen de PC opnieuw op te starten.
Nee niet met opzet.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Proberen opnieuw op te starten? Wat valt daaraan te proberen dan?
Trouwens, zit je nu met opzet allemaal van dit soort korte berichtjes te maken?
Waarschijnlijk dan wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef eleusis het volgende:
Staat op de pc misschien een vast IP ingesteld? Als het op de iPod wel werkt is de router iig okee.
Ja dat heb ik al geprobeerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:46 schreef bas-beest het volgende:
Heb je nu al geprobeerd om die router direct met je pc te verbinden? Wat 7754 een half uur geleden al vroeg?
Dit zou goed kunnen kloppen want ik heb wel poorten geopend op de router en de PS3 had inderdaad een statisch IP adres... Dus wat nu?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef FredvZ het volgende:
Volgensmij heeft TS zijn router in het verleden zo gecontinueerde dat dhcp uitstond en in hetzelfe subnet gezet als zijn modem.
Nu heeft-ie dat gesloopt door de router te resetten en weet hij nu niet meer hoe hij het goed moet zetten.
Zijn PS3 zal wel een vast ip-adres hebben voor poorten die open moesten en staat dus nog in de range van het modem, terwijl de router waar hij nu verbonden mee is in een ander subnet zit.
En jij denkt dat het TS lukt om dit te doen? Niet zoals 'ie zich hier voordoet.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef helldeskr het volgende:
Je pc een statisch ip adres geven
router even loskoppen en naast je pc zetten.
draadje van de pc naar de router en inloggen
waarschijnlijk heeft je modem ook een router functie en krijg je nu verwarring.
Ik heb een router / modem en een aparte 300N router , inderdaad allebei 192.168.0.1/24
subnet van de router aangepast en draaien.
maar dus wel even in de peiling houden![]()
Google ?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En jij denkt dat het TS lukt om dit te doen? Niet zoals 'ie zich hier voordoet.
Zo bedoel ik het niet...je moet ff het hele topic lezen. TS zegt een probleem te hebben, maar geeft vervolgens heel summier antwoord en bij voorkeur op één of hooguit twee regels.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Google ?
Ik ben ook niet geboren met alle kennis hoor....
Precies... maar dan nog had TS best wel meer info mogen/kunnen/moeten geven om aan te tonen dat hij/zij serieus is (want dat geloof ik dus inmiddels niet meerquote:Op zondag 12 juni 2011 18:10 schreef 7754 het volgende:
Ben het met je eens Bas. Maar dat is het nadeel van deze vorm van communicatie. Had TS een helpdesk gebeld, dan had de helpdesk dmv. open en gesloten vragen kunnen concluderen wat er nu wel en wat er nu niet gedaan is door TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |