Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Serieus of sarcastisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, iedereen heeft wel facebook hiero
Serieusquote:
Aah, okay.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus
Als ik sarcastisch was dan merk je dat snel genoeg
Ik zit de hele tijd maar Doe Maar te verzoeken in Guppy..quote:Op zondag 12 juni 2011 09:02 schreef Samzz het volgende:
Meh, 100%NL staat eropZe draaien een slechte cover van Hazes
Haal de sarcasme bordjes maar tevoorschijnquote:Op zondag 12 juni 2011 09:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay.Ik ben niet zo goed in sarcasme herkennen, dus als ik te serieus op iets in ga moet je er maar gewoon wat van zeggen.
Dat is veel beter dan een Glennis Grace die 'Zij gelooft in mij' verkrachtquote:Op zondag 12 juni 2011 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd maar Doe Maar te verzoeken in Guppy..
Mjah, Guppy heeft niet veel van wat ik nu wil horen merk ik.. en tis vervelend zoeken.. Maar goed, Guppy moet nog groeien en verbeterenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is veel beter dan een Glennis Grace die 'Zij gelooft in mij' verkracht
Beestjesquote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
Zo.. De eerste drie uur van de huiswerkmarathon gaan beginnen. Natuurkunde, wiskunde en Duits op het programma.
Gaat vast lekker zo, er ligt een kat op mijn boeken en een cavia in mijn nek.
Je kan tenminste verzoekenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, Guppy heeft niet veel van wat ik nu wil horen merk ik.. en tis vervelend zoeken.. Maar goed, Guppy moet nog groeien en verbeteren
Truequote:
Jaah, ik zei het al.. Maar niemand die luistert natuurlijk.. Dan gaan we maar gewoon verder tellenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:10 schreef Melting het volgende:
Trouwens Jofu..... ik heb het gezien. Topic nummer 99 is overgeslagen.![]()
Dat betekend dat dit topic #100 is!
Ik luisterde wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik zei het al.. Maar niemand die luistert natuurlijk.. Dan gaan we maar gewoon verder tellen
Huiswerkmarathon op zondag? Pfff... blij dat ik niet meer op school zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
Zo.. De eerste drie uur van de huiswerkmarathon gaan beginnen. Natuurkunde, wiskunde en Duits op het programma.
Ik heb een leermarathon.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij stopt je pink in andermans ster?
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Huiswerkmarathon op zondag? Pfff... blij dat ik niet meer op school zit.
Doe ze alleen maar om te pesten!quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.Leraren die slecht plannen, alle praktisch opdrachten aan het einde van het jaar, grr.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.Leraren die slecht plannen, alle praktisch opdrachten aan het einde van het jaar, grr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |