Moet je sneller rijden.. meer wind op je borst minder druk op je polsenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef Merlijn het volgende:
Ah, hier verder...
Nou ja, ik heb tot nog toe alleen een R6 gehad, maar niet geschikt voor mijn polsen :|
Nu het eeuwige probleem: verhuisd, waar gaan we een nieuwe motor stallen. Buurman (56!) heeft gewoon een R1 (geel) in de schuur staan....
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die is het komende halfuur nog aan het F5'n of ze komt nog een uur online met dr foon..
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef Merlijn het volgende:
jaagt SP22 logeerbed in en kapt netwerk van telefoon af...![]()
![]()
ook weer gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je sneller rijden.. meer wind op je borst minder druk op je polsen.
Ach, als je gewend bent om fietstochten weken/maanden daarna nog te voelen..quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nee maar serieus, als ik 200km snelweg op de motor gedaan heb dan heb ik overal last van (polsen, rug, benen, nek).. maar een dag binnendoor 'doorrijden' in de Eifel en dan 1000km maken zonder een centje pijn.
Circuitdagen idem.. alhoewel ik dat wel de dagen daarna voel.
Lijkt me een heerlijke fiets om rustig mee te toeren... en 't nodigt vast wat minder uit dan zo'n R6quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ook weer gelijk in.
plus dat ik hem gewoon niet plat kreeg
Momenteel aan het kijken voor een FJR1300
Nog even en het is een jaar geleden.. helaas nog wel last van ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, als je gewend bent om fietstochten weken/maanden daarna nog te voelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |