Heb je dat serieus gedaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb trouwens een deel van je PWS gelezen Dastan. Ziet er super uit joh.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, liet ook aan mijn papa zien. Knap.
Mooei?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed topic dit.
Goede TS.
Leuke TT.
Mooei OP.
Jammer dat er geen PI ingesteld is.
Ik geef het een 9/10.
Hoeft toch niet, je had er toch ook een vet hoog cijfer voor gekregen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]Je maakt me wel een beetje verlegen, Klinker.
Na 22:00 maak ik wel eens typfouten, excuses voor het ongemak.quote:
Na 22:00 op de zaterdagavond mag dat best.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Mag niet Klinker. Ga maar voor straf 100x schrijven: "Ik mag geen spelfouten maken".
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na 22:00 op de zaterdagavond mag dat best.
Mag niet van leeell, anders ben ik zo'n zogenaamde player dit datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
wat een haat hier, breng eens wat liefde.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag niet van leeell, anders ben ik zo'n zogenaamde player dit dat
Jij bent altijd een player.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
leeellquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
Daar kick ik op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
En terecht overigens. Als man moet je een kille bink zijn. Hard to get. Onbewogen dit dat.
Ik wil geen kille bink zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
En terecht overigens. Als man moet je een kille bink zijn. Hard to get. Onbewogen dit dat.
Mweh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is niet anders, Etsoe. Je maakt maar zin.
quote:
Zo'n miesje vraagt: wil je met me dansen?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo'n miesje vraagt: wil je met me dansen?
Ik zeg: nee bitch.
Zij huilen.
Haar vriendinnen boos.
Ik zeg:
Hee
Hard to get.
nee die dig ik uiteraard met mijn rayban en retro filterlozequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
@Dastan,
Toch niet bij mooie vrouwen he
Dastan heeft een platonische relatie met mij. Hij 'versiert' geen andere vrouwen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
@Dastan,
Toch niet bij mooie vrouwen he
Het voelde echt alsof hij verrekt was ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
MENSEN, ik heb nieuws.
Ik, Etsoe, heb Klinkerbotsing op msn
Ze vertelde me dit zojuist:
KB zegt (23:58):
*auuuuuw
*ik deed iets met mn tong ;c en nu is hij verrekt ofzo wattttttttttttttt
Ze durfde dit niet te plaatsen, dus doe ik het even voor haar.
Nu haar allemaal zielig vinden, ok?
Affaires zijn helemaal 'in'.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan heeft een platonische relatie met mij. Hij 'versiert' geen andere vrouwen.
Precies.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
nee die dig ik uiteraard met mijn rayban en retro filterloze
He bah.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Precies. Ze kletsnat maken en dan lekker weer vertrekken.
Wederom weer iets waaraan Jan niet voldoet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kick alleen op je als ja All Stars draagt.
Ja, rood, groen, grijs en een soort blokjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke drie kleuren? Rood o.a. toch?
Slechte vrouw ben je.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
Jullie hebben meer schoenen dan ik. Ik heb vijf paar.
Maar als kille bink kun je ook geen platonische relatie hebben man.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
Daar moet ik echt wat aan gaan doen. Als kille bink kun je dat natuurlijk niet maken.
Alleen maar puntschoenen van krokodillenleer, casual.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
Daar moet ik echt wat aan gaan doen. Als kille bink kun je dat natuurlijk niet maken.
nee, dat klopt. als kille bink neem je een vrouwtje op het voordek terwijl je je ogen dichtknijpt tegen het opspattende zoute water.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar als kille bink kun je ook geen platonische relatie hebben man.
Ik heb ook een soort blokjes gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, rood, groen, grijs en een soort blokjes.
Vier dus, verdomme.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen maar puntschoenen van krokodillenleer, casual.
ik heb wel puntschoenen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen maar puntschoenen van krokodillenleer, casual.
Gaan we varen ja?!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, dat klopt. als kille bink neem je een vrouwtje op het voordek terwijl je je ogen dichtknijpt tegen het opspattende zoute water.
zwarte,quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb wel puntschoenen, dat dan weer wel.
Daarom koop ik altijd All Stars.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar schoenen kopen is echt een hel.
Ja weet ik, ik ben nogal kieskeurig.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar schoenen kopen is echt een hel.
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik voel me echt kut, volgens mij ga ik zo kotsen
Is aspirine een goed idee?
Nee. Even slapen. Tot morgenmiddag 2 uur uiteraard.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik voel me echt kut, volgens mij ga ik zo kotsen
Is aspirine een goed idee?
jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Met puntschoenen ben je sowieso een baas.
Ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom koop ik altijd All Stars.Als ik iets leuks vind is het of weer te duur of ze zijn er niet in mijn maat
Ik denk dat het bij mij nog langer duurt. Ik ben kieskierig én ik heb k*tvoeten.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben nogal kieskeurig.![]()
Als ik er een leuk vind, dan meteen hebben dit dat
Maar als ik eentje leuk, maar bijvoorbeeld één iets niet leuk is, dan meteen he bah dit dat![]()
![]()
Dus één paar schoenen kopen duurt bij mij minstens 2 uur.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaOf vinger in de keel steken.
Gaan we samen shoppen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij nog langer duurt. Ik ben kieskierig én ik heb k*tvoeten.
Vergeet bier in je hand niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Puntschoenen aan, zonnebril op, sigaar in je mond en je kan meedoen aan een actiefilm.
Ga slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat het gaat reageren enzo en dat het dan alleen maar erger wordt
Ik kick erop wel.quote:
Dan ga ik gek worden. Schoenen kopen is zo k*t.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaan we samen shoppen.Zijn we de hele dag bezig.
Nee man, is leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ga ik gek worden. Schoenen kopen is zo k*t.
Ok. Ik moet wel leuke zomerschoentjes hebben inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
KLINKER, gaan we na aardbeitjes eten schoenen shoppen in Amsterdam?
Samuel, zeg me dat je dat ook goed plan vindt.ZEG HET ME.
quote:
Ik haat het. Altijd als ik iets zoek is het er niet meer.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
Shoppen haten.Nieuwe kleren, schoenen en alles hebben is leuk
Nee, dat vind ik echt stom. Ik faal echt als vrouw.quote:
Werken.quote:
Dan zoek je niet goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat het. Altijd als ik iets zoek is het er niet meer.![]()
Ja tochquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt stom. Ik faal echt als vrouw.Nieuwe kleding kopen is dan wel weer 'leuk'.
ha ha da is wartaal voor my man xDquote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je ne sais pas mon ami
je ne sais pas
aussi
je ne sais rien
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik weet het niet mijn vriend
ik weet het niet
ook
Ik weet ik niks
ik wee
Ik heb het een jaar gehad nadat ik een jaar had gemist. Ik snapte er geen bal van..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
Frans.
Nooit gehad.
Dus praat maar weer Nederlands met z'n allennnn
Ik kan alleen Nederlands(e gebarentaal) en Duits (heel klein beetje).quote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar gehad nadat ik een jaar had gemist. Ik snapte er geen bal van..
Gebarentaal lijkt me echt vet om te kunnen. Ik spreek vier talen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan alleen Nederlands(e gebarentaal) en Duits (heel klein beetje).Engels kan ik ook niet.
Wat een talenwonder ben ik toch.
en zelfs dan fail jequote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het enige wat ik nog ken is 'je suis quatorze ans' ofzo en je mal a la coeur ofzo.
Ah daarom offline dit dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
@EXASCOPFOK! #brb #evennaarhetkleinekamertje #twexit
Ik heb Dastan 2 gebaren geleerd en Klinker kan 4 letters.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gebarentaal lijkt me echt vet om te kunnen. Ik spreek vier talen.![]()
Te laat.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
EZELL, als je had opgelet in TC, dan had je ook een paar gekund.
Trusten.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
Mooi, ik heb gekotst.
Ik ga slapen, fijne avond nog
Telt hallo of tot ziens zwaaien ook als gebaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
Maar Ezelltje, als je weet hoe je 'fuck you' moet gebaren, dan kan je al één gebaar.
ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Telt hallo of tot ziens zwaaien ook als gebaar?
Je zult je snel beter voelenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
Mooi, ik heb gekotst.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
Mooi, ik heb gekotst.
En bedankt is met je hand op je kin en dan soort van dingest weetjwel??quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Hoe zouden de doven anders 'hallo' of 'tot ziens' moeten 'laten zien' anders?
Heel slecht welquote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
is er ook een gebaar voor
tot horens
?![]()
oke slecht, sorry
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En bedankt is met je hand op je kin en dan soort van dingest weetjwel??
Er is vast wel een andere manier. Of niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Hoe zouden de doven anders 'hallo' of 'tot ziens' moeten 'laten zien' anders?
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
is er ook een gebaar voor
tot horens
?![]()
oke slecht, sorry
Wijsvinger en middelvinger aan elkaar houden en dan tegen je slaap aanhouden en dan zo naar boven bewegen.quote:
He jeetjequote:
Ohquote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wijsvinger en middelvinger aan elkaar houden en dan tegen je slaap aanhouden en dan zo naar boven bewegen.
Kan wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He jeetjeStom.
[..]
OhDie vriendin van mij deed gewoon net als zo'n luchtkusje maar dan op haar in zegmaar
jeetjequote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He jeetjeStom.
[..]
OhDie vriendin van mij deed gewoon net als zo'n luchtkusje maar dan op haar kin zegmaar
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwens, je lag de vorige keer ook in je bed.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh tc
Nou
ik sta hier
met bier
Op een tuinfeest
geen webcam dus
Locatie: internetcafé.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
Klinker, als we gaan meeten dit dat, dan ga ik wel FOK!ken hoor dit dat.
grapjejwzz.
Ik had eens een date met een jongen van FOK! en toen ging hij fokken toen ik in de rij stond om popcorn te halenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
Klinker, als we gaan meeten dit dat, dan ga ik wel FOK!ken hoor dit dat.
grapjejwzz.
En toen dacht je; geen lekkere chickies hier, dus ga ik maar FOK!ken?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Nou,
'Kennissen' die ik niet ken zijn 25 jaar getrouwd.
hoera.
niemand van mijn leeftijd hier
dus toen ging ik aan het bier
gr gr
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had eens een date met een jongen van FOK! en toen ging hij fokken toen ik in de rij stond om popcorn te halenEn hij had het ook steeds over FOK!.
Ohja, dat ben ik.quote:
Een 13 jarig meisje kwam steed naast me staan. Ik vond er niks aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Etsu het volgende:
En toen dacht je; geen lekkere chickies hier, dus ga ik maar FOK!ken?
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een 13 jarig meisje kwam steed naast me staan. Ik vond er niks aan.
Nu loop ik naar huis.
Ik voelde me hier niet thuis.
wat een afknapperquote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had eens een date met een jongen van FOK! en toen ging hij fokken toen ik in de rij stond om popcorn te halenEn hij had het ook steeds over FOK!.
stop je tong in haarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een 13 jarig meisje kwam steed naast me staan. Ik vond er niks aan.
Nu loop ik naar huis.
Ik voelde me hier niet thuis.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen elkaar op MSN/Hyves/Facebook/weetikveelwat heeft.
belachelijk inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen elkaar op MSN/Hyves/Facebook/weetikveelwat heeft.
Uh nouja veel gepraat enzo wel en lekker gegeten en hij betaalde bios en de lunch en avondeten ieder apart en op het perron even gezoend. Toen later ging ik hem haten dit dat allesquote:
je piemel danquote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar wil je geen tong instoppen,geloof mr
wat zoenen watquote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh nouja veel gepraat enzo wel en lekker gegeten en hij betaalde bios en de lunch en avondeten ieder apart en op het perron even gezoend. Toen later ging ik hem haten dit dat alles
Hij wou voor de tweede date wel even een kamer huren *gayhandje smiley hier*![]()
Zoenen op 1ste date.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uh nouja veel gepraat enzo wel en lekker gegeten en hij betaalde bios en de lunch en avondeten ieder apart en op het perron even gezoend. Toen later ging ik hem haten dit dat alles
Hij wou voor de tweede date wel even een kamer huren *gayhandje smiley hier*![]()
Ik weet over wie het gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon lippen op elkaar, sloeg verder nergens op.quote:
Wat is er mis met zoenen op de eerste date?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoenen op 1ste date.
Misschien overkomt het ons wel.(maar dat mag Jan niet weten dit dat)
dertien jaar is rein die heeft geen ziektesquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wie weet wat voor nare ziektes die had
Je piemel?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wie weet wat voor nare ziektes die had
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je piemel?
Dat zou je in principe moeten weten, toch?
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je piemel?
scherpquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je piemel?
Als hij als een wasmachine zoent, dan weet je genoeg toch.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Kun je dat zeggen na één zoen?
Zie DM. Een tijdje geleden had je verteld dat hij de enige was die je niet leuk vond om te meeten ofzo..quote:
inderdaad mijn vertrouwen in de mensheid is ingestortquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Platonisch alles, asexueel en dan zodndn op de eerste date![]()
LOLWUT?
MAAR WE HEBBEN GEEN TONGEN GEBRUIKT DIT DAT.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als hij als een wasmachine zoent, dan weet je genoeg toch.
Dat je het nog wistquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zie DM. Een tijdje geleden had je verteld dat hij de enige was die je niet leuk vond om te meeten ofzo..
zodndnquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Platonisch alles, asexueel en dan zoenen op de eerste date![]()
LOLWUT?
Ik heb mijn leven verbetert!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
inderdaad mijn vertrouwen in de mensheid is ingestort
OOOH, dan is het geen zoenen, dan is het KUSSEN. Wereld van verschil.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR WE HEBBEN GEEN TONGEN GEBRUIKT DIT DAT.
[..]
Dat je het nog wistBah, spijt wel.
Christus op een paard, als ik dat ook allemaal uit elkaar moet houdenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
OOOH, dan is het geen zoenen, dan is het KUSSEN. Wereld van verschil.
is dat zoquote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
Zoenen = met tong dit dat.
Kussen = alleen met lippen.
Seks = met geslachtsdelen jeweet.
Even voor duidelijkheid, Klinkie.
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Dastan het volgende:
inderdaad mijn vertrouwen in de mensheid is ingestort
Mag jij vinden, maakt voor de rest niets uit. Zoenen blijft zoenen, kussen blijft kussen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
is dat zo
ik vind kussen zo en zo een veel mooier woord
Ezelldorp.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IB4 JEZUS REED OP EEN EZEL DIT DAT.
denk aan de slow build mattiequote:
basisschoolgeintjes dit datquote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
denk aan de slow build mattie
Ik
ik wil je
Ik wil je kussen
Ik wil je kussen op bed
Ik wil je kussen op bed leggen
Ik ben altijd nuchter.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
Heeft iedereen gedronken ofzo.
Klinkiee, je bent toch wel nuchterrrrr
Ik ben altijd nuchter jweetzelf boiboiiquote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef Etsu het volgende:
Heeft iedereen gedronken ofzo.
Klinkiee, je bent toch wel nuchterrrrr
Love me doooooo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE YELLOW SUBMARINE YELLOW SUBMARIIIIIINE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |