Ja die Boorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik had de doos gemist blijkbaar dus net even gekeken (Dank Tombolalala)
En die foto's van Boris
Geen duivvies meer?quote:
Bink vindt het helemaal niet leuk om met allemaal honden door een weiland te hupsen, die wil gewoon koekies, die regenbogen en blommetjes kunnen haar echt gestolen wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik dacht bij Frits yeah right, dat deed ie bij leven al niet hoor, vrolijk zijn, dus pleur ff op met je stinkregenboogbrug please
*giechel*quote:
Ja, nou dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dat hele regenboogbruggebeuren gaat ook vaak gepaard met slecht Nederlands en zinnen zoals een 7-jarige ze zou verzinnen.Dat valt niet serieus te nemen.
Maarja, als je dan toch leest begin je toch te janken
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die Boor![]()
Da's nog steeds een wonder, dat we (jij!) die gevonden hebben.
Welterusten en veel plezier morgen , wij gaan naar de Apenheul apies kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef nokwanda het volgende:
zo naar bed. Morgen rommelmarktdag. Hoek van Holland en daarna het Feijenoordstadion
Zelfs als je die rits idiote leipo foto's onder elkaar zag in het vorige topic?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.
Arme Boor, moet hij aan de KVV.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
*giechel*
Zit er niet ergens nog een koddige langpoot in d'een of d'andre hoek?
ja dan zeker , het is een bijzonder geval die Boorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als je die rits idiote leipo foto's onder elkaar zag in het vorige topic?
Dan is het eigenlijk al te laat, dus volgende week maar doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Jongens als ik ooit een traan moet laten om die regenboogbrugshit, willen jullie mij dan please laten euthanaseren?
PLEASE?
quote:
Ik heb ook geen plantjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef senesta het volgende:
Mijn beesten vinden hun voerbakken momenteel veel interessanter dan ik en ik heb ook geen kamperfoelie
Ik vraag Qwea wel om een pilleke voor je, die heeft genoeg voorraad om je stil te krijgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Jongens als ik ooit een traan moet laten om die regenboogbrugshit, willen jullie mij dan please laten euthanaseren?
PLEASE?
Nou ja kattengras maar zoals dat nu afgekloven is mag het ook geen plant meer heten iddquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk al te laat, dus volgende week maar doen?
Ik heb zo het idee dat hij dat helemaal niet erg gaat vindenquote:
Ja, kom maar hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als je die rits idiote leipo foto's onder elkaar zag in het vorige topic?
Borie Blér?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo het idee dat hij dat helemaal niet erg gaat vindenMisschien groeit ie daardoor zelfs wel een paar ballen. Mannelijke ballen. Stoere, mannelijke ballen.
!
Hij was leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoerende schijtzooi, gewoon dit was het nieuws gemist door al dat gejank hiero![]()
Nu Simon op 3
quote:
Ik heb hem opgenomen, maar het komt ook op uitzending gemist toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoerende schijtzooi, gewoon dit was het nieuws gemist door al dat gejank hiero![]()
Nu Simon op 3
Ja en dat is niet logisch want als je dood gaat missen je levende dieren je, dus je kunt het nooit goed doen danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook voor het eerst die regenboogbrug gelezen
Dus mijn dode dieren willen graag dat ik ook dood ga omdat ze me missen?![]()
Heb je hem al eens eerder gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Nu Simon op 3
Zoals ik in het gesloten topic al zei: dan komen ál je dieren op je af. Als je 80 wordt en gemiddeld 3 katten hebt gehad en misschien nog wat honden of andere beesten dan wordt dat een mooie knokpartij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en dat is niet logisch want als je dood gaat missen je levende dieren je, dus je kunt het nooit goed doen dan
Oh, God, ja, dat wel.quote:
Oh ja, vol van die prachtige glitterplaatjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.cainita.nl/Regenboogbrug.htm
Prachtige pagina ditKnap staaltje designwerk!
Ik klikte.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.cainita.nl/Regenboogbrug.htm
Prachtige pagina ditKnap staaltje designwerk!
of ie al gebeld heeft bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
APK, da's wel een toffe film, begint nu. Ned. 3
Of had je al tot andere tievie besloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |