Ja die Boorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik had de doos gemist blijkbaar dus net even gekeken (Dank Tombolalala)
En die foto's van Boris
Geen duivvies meer?quote:
Bink vindt het helemaal niet leuk om met allemaal honden door een weiland te hupsen, die wil gewoon koekies, die regenbogen en blommetjes kunnen haar echt gestolen wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ik dacht bij Frits yeah right, dat deed ie bij leven al niet hoor, vrolijk zijn, dus pleur ff op met je stinkregenboogbrug please
*giechel*quote:
Ja, nou dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dat hele regenboogbruggebeuren gaat ook vaak gepaard met slecht Nederlands en zinnen zoals een 7-jarige ze zou verzinnen.Dat valt niet serieus te nemen.
Maarja, als je dan toch leest begin je toch te janken
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die Boor![]()
Da's nog steeds een wonder, dat we (jij!) die gevonden hebben.
Welterusten en veel plezier morgen , wij gaan naar de Apenheul apies kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef nokwanda het volgende:
zo naar bed. Morgen rommelmarktdag. Hoek van Holland en daarna het Feijenoordstadion
Zelfs als je die rits idiote leipo foto's onder elkaar zag in het vorige topic?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.
Arme Boor, moet hij aan de KVV.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, erg aardig dat je op hem gepast hebt, maar geef nu maar terug.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
*giechel*
Zit er niet ergens nog een koddige langpoot in d'een of d'andre hoek?
ja dan zeker , het is een bijzonder geval die Boorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als je die rits idiote leipo foto's onder elkaar zag in het vorige topic?
Dan is het eigenlijk al te laat, dus volgende week maar doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Jongens als ik ooit een traan moet laten om die regenboogbrugshit, willen jullie mij dan please laten euthanaseren?
PLEASE?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |