quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
I knowquote:
Of voor familie die aan de andere kant van het land zitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef CherryLips het volgende:
en dan maak je er gelijk aan foto van voor op facebook ofzo
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know![]()
Vannacht rond uur of 3 ofzo kan je wel een biertje doen
[..]
Of voor familie die aan de andere kant van het land zit
Ik verwacht er al een héle poos niks meer van andersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Liefde vind je niet als je zoekt, je komt het tegen op het moment dat je het niet verwacht. Dat is mijn ervaring.
Is je teen zwart op die foto?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken of ik die foto van m'n gebroken teen nog heb.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik verwacht er al een héle poos niks meer van anders
handboeien maken geen relatiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zit bijna 10 maanden aan iemand vast.
Gebroken, niet afgestorvenquote:
Jaquote:
Sommige tenen worden zo blauw, dat ze zwart lijken. CL snapt mij wel.quote:
Wat zit je dan te zeiken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ziehierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar ik heb de foto weggetiefd denk ik. Paarszwart
Nagel en al
Dat vind ik oprecht mooi voor jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil het, heb zin om mezelf helemaal naar de klote te zuipen
me2.. maar had al buikpijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht mooi voor je
Jij moet echt snel een keer iemand regelen die achter de bar staat daar zodat je aan de zuip kanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of jou!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een vrouw met al zijn moeilijk doen!
Like, duhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schenk nog een borrel in!
MissB, vodkaatje?
Ja inderdaad, maar wil weg dan, naar amsterdam ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet echt snel een keer iemand regelen die achter de bar staat daar zodat je aan de zuip kan
Ik 's nachts op muggenjacht, struikel slaapdronken over stepper. Vloeken. Voet onder de koude kraan gehouden. In bed gekropen, denkend: die dekens voelen wel pijnlijk op m'n teen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige tenen worden zo blauw, dat ze zwart lijken. CL snapt mij wel.
Dan ga je!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar wil weg dan, naar amsterdam ofzo
Als jullie samen gaan zuipen wil ik mee, dat MOET ik zien!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja nou!stomme hut! je wil niet eens samen zuipen
Wie noem jij hier een hut!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja nou!stomme hut! je wil niet eens samen zuipen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jullie samen gaan zuipen wil ik mee, dat MOET ik zien!![]()
Dag LEquote:
Ik brak mn teen gewoon tijdens de seksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik 's nachts op muggenjacht, struikel slaapdronken over stepper. Vloeken. Voet onder de koude kraan gehouden. In bed gekropen, denkend: die dekens voelen wel pijnlijk op m'n teen.
In slaap gevallen.
Volgende ochtend: voel nog steeds de dekens op m'n teen. Ik kijk naar teen. Teen paarszwart. Ik hinkel de trap af. Laat teen aan moeder zien. Moeder verslikt zich. Vader wil HAP bellen (het was zondag). Ik zeg 'die teen stond al zo scheef van die keer dat m'n broer erop ging staan'. O ja.
M'n zus had nog van dat tape liggen, zodat we de teen aan een andere teen kunnen tapen. Probeer het zelf eens: twee tenen aan elkaar vast tapen zonder dat de tape aan zichzelf blijf plakken. Zonder dat je de pijnlijke MIDDELSTE TEEN aanraakt. Dat ging dus fout en toen moest de tape er weer af.
Keileuk.
Jij wint.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik brak mn teen gewoon tijdens de seks
Wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu-postquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik die vrienden van me die onder de plak zitten mee zien te krijgen.
Gaat hem niet worden
quote:
Moet ik jou eerst ophalen en dan door naar MissB? Is het makkelijker om in het midden af te spreken... Beeeeeeh, zin om iets te doen vanavond!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jullie samen gaan zuipen wil ik mee, dat MOET ik zien!![]()
heb je toen geen foto gemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Missb the hut, ben je dan toch aangekomen?
Word gewoon hier ergens zuipenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja uhm dan weet ik het ook niet hoor.
Ja en ik neem terug wat ik eerder gezegd heb danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
de MI. Die foto uit mijn fobo makes sense ineens he
Verdomme op 1 dag gewoon vergeleken met peu en babyquote:
Seks hebben (voor het eerst in 8 maanden ook gewoon), foon in woonkamer, foon ging over, geluid op oorlogssterkte, kiezen foon opnemen en dan verder neuken of foon laten gaan en dan kind wakker en geen seks meer.quote:
Toen had ik geen cameraquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme op 1 dag gewoon vergeleken met peu en baby
[..]
Seks hebben (voor het eerst in 8 maanden ook gewoon), foon in woonkamer, foon ging over, geluid op oorlogssterkte, kiezen foon opnemen en dan verder neuken of foon laten gaan en dan kind wakker en geen seks meer.
Dus ik ren naar de woonkamer, ren tegen deurpost aan, zag teen dik, blauw, paars en groen worden.
Geen seks meer maar tripje naar ziekenhuis.
Ik blijf vanavond thuis, heb de komende twee weekenden plannen. Morgenochtend met Peuter iets leuks doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ik jou eerst ophalen en dan door naar MissB? Is het makkelijker om in het midden af te spreken... Beeeeeeh, zin om iets te doen vanavond!
Én kind wakker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Seks hebben (voor het eerst in 8 maanden ook gewoon), foon in woonkamer, foon ging over, geluid op oorlogssterkte, kiezen foon opnemen en dan verder neuken of foon laten gaan en dan kind wakker en geen seks meer.
Dus ik ren naar de woonkamer, ren tegen deurpost aan, zag teen dik, blauw, paars en groen worden.
Personeel regelen en dan in je eigen kroeg gaan zuipenquote:
Da's niet tijdens de seksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja die moest ik wakker maken want die moest ook mee naar het ziekenhuis hequote:
Oooh, tot over een uurtje?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond thuis, heb de komende twee weekenden plannen. Morgenochtend met Peuter iets leuks doen.
Nee dat niet denk ik, verwachten mensen veel rondjes van je enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Personeel regelen en dan in je eigen kroeg gaan zuipen
Voor een gebroken teenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die moest ik wakker maken want die moest ook mee naar het ziekenhuis he
Dat gebeurt me wel regelmatig met mn hoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's niet tijdens de seksik dacht dat je tegen het bed of een muur was geramd tijdens het krikken.
Omg, ik moet niet lachen. maar ik doe 't welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik 's nachts op muggenjacht, struikel slaapdronken over stepper. Vloeken. Voet onder de koude kraan gehouden. In bed gekropen, denkend: die dekens voelen wel pijnlijk op m'n teen.
In slaap gevallen.
Volgende ochtend: voel nog steeds de dekens op m'n teen. Ik kijk naar teen. Teen paarszwart. Ik hinkel de trap af. Laat teen aan moeder zien. Moeder verslikt zich. Vader wil HAP bellen (het was zondag). Ik zeg 'die teen stond al zo scheef van die keer dat m'n broer erop ging staan'. O ja.
M'n zus had nog van dat tape liggen, zodat we de teen aan een andere teen kunnen tapen. Probeer het zelf eens: twee tenen aan elkaar vast tapen zonder dat de tape aan zichzelf blijf plakken. Zonder dat je de pijnlijke MIDDELSTE TEEN aanraakt. Dat ging dus fout en toen moest de tape er weer af.
Keileuk.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die moest ik wakker maken want die moest ook mee naar het ziekenhuis he
Thanks for the MIquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's niet tijdens de seksik dacht dat je tegen het bed of een muur was geramd tijdens het krikken.
Ik wilde niet!quote:
vroeger, toen safe sex nog een padded headboard wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gebeurt me wel regelmatig met mn hoofd
Verkapte zie mij neuken postquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gebeurt me wel regelmatig met mn hoofd
Ja dus, gewoon niet geven. Net zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik, verwachten mensen veel rondjes van je enzo
Ja dat had ik dus nooit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vroeger, toen safe sex nog een padded headboard was
Dat heb je toch echt aan jezelf te dankenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat een bruisend seksleven heb ikquote:
Dat vraag je aan iemand die op zijn zaterdagavond ook op Fok zitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nou wat een bruisend seksleven heb ik![]()
HALLO IK ZIT OP EEN ZATERDAGAVOND OP FOK HOEVEEL SEKS DENK JE DAT IK HEB!!
Meer als mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen?quote:
Ach, jij wil mij nooitquote:
Ik ben geen peuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Royco1 het volgende:
Misschien word je op dit moment wel compleet uitgewoond terwijl je aan het posten bent.
Dat weten we niet he
[..]
Ik geef de voorzet zelf al dus kop hem maar inquote:
Nee, want ik heb wel treinkaartjes maar geen geld. Dus ik hoop op goed weer, dan treinen we naar een strand ergens. Wat lekkers mee, een voetbal en een schepje en emmertje, en we zijn een hele dag zoet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
L-E ga je morgen vliegtuigjes kijken met peuter?
Richt je eens op HAVO leerlingen, laat die VMBO'ers maar gewoon lopenquote:
quote:
daar valt vast wat aan te doenquote:
Nee, want je reageert....quote:
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Richt je eens op HAVO leerlingen, laat die VMBO'ers maar gewoon lopen
Heel vaak. Maar ik heb een heftige avond, dus vanavond moet je je behelpen. Aubergines in de aanbieding bij de C1000 trouwens.quote:
Heb je een keertje seks, breek je je pootquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Post die ook als ie uitgewoond word dan?
Ja zielig hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een keertje seks, breek je je poot
Niet met dat beeld in mijn hoofdquote:
Heb net iets nieuws besteld, dus thanks but no thanksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel vaak. Maar ik heb een heftige avond, dus vanavond moet je je behelpen. Aubergines in de aanbieding bij de C1000 trouwens.
Ik zit al drie weken binnen ivm medicatiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens naar buiten, zit al de hele week binnen
Dat lukt welquote:
Je wilt geen kinderen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Er werd trouwens voor het eerst gezegd dat iemand er 100% vertrouwen in had dat ik ooit moeder zou worden![]()
![]()
![]()
Je hebt diegene toch wel een mep verkocht hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Er werd trouwens voor het eerst gezegd dat iemand er 100% vertrouwen in had dat ik ooit moeder zou worden![]()
![]()
![]()
Ik krijg regelmatig naar m'n hoofd geslingerd dat ik een harstikke leuke papa zou zijn. En toch wil geen hond mijn grut baren. Bizarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
nee, niet eensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt diegene toch wel een mep verkocht he
Wacht ik haal even m'n badpak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet met dat beeld in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het 10 jaar geleden gebeurd.quote:
Stiefpapa dus!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig naar m'n hoofd geslingerd dat ik een harstikke leuke papa zou zijn. En toch wil geen hond mijn grut baren. Bizar
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht ik haal even m'n badpak.Jij bent uhm jezelf wel echt aan verkopen zo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Voortaan gewoon je foon zacht of uit tijdens de seksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het 10 jaar geleden gebeurd.
Tegenwoordig geen last meer van.
Niet goed zo dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent uhm jezelf wel echt aan verkopen zo he
Ik keek hem heel raar aan en toen zei ie dat hij er geen twijfel over had en dat ik ook nog een goede zou zijn enzo ivm zorgzaam zijn.. en dat dat juist een eigenschap is waar hij op valtquote:
Uhm nou uhm net zo geil als sokken aan tijdens de seks jaquote:
Hell no, als ik de lasten krijg dan ook de lusten jaquote:
zelfs niet er voor oefenen zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig naar m'n hoofd geslingerd dat ik een harstikke leuke papa zou zijn. En toch wil geen hond mijn grut baren. Bizar
Straks ga je beweren dat God bestaatquote:
Juist!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voortaan gewoon je foon zacht of uit tijdens de seks
Het was dus meer een versiertrucquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik keek hem heel raar aan en toen zei ie dat hij er geen twijfel over had en dat ik ook nog een goede zou zijn enzo ivm zorgzaam zijn.. en dat dat juist een eigenschap is waar hij op valt
M'n achternaam is anders wel een God. Godin van de liefde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks ga je beweren dat God bestaat
Heb je vervolgens je snelheidsrecord verbroken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik keek hem heel raar aan en toen zei ie dat hij er geen twijfel over had en dat ik ook nog een goede zou zijn enzo ivm zorgzaam zijn.. en dat dat juist een eigenschap is waar hij op valt
Jij mag gewoon royco zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks ga je beweren dat God bestaat
Waarom denk ik nu aan RealZeusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n achternaam is anders wel een God.
Real Zeus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
M'n achternaam is anders wel een God. Godin van de liefde.
die krijg je toch ook? of bedoel je andere lusten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Hell no, als ik de lasten krijg dan ook de lusten ja
Ik had laatst nog gedroomd dat ik een baby had. Een heel klein baby'tje, zwartquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Cue_ het volgende:
![]()
![]()
Meestal gaan die wel uit jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nou uhm net zo geil als sokken aan tijdens de seks ja
GMTAquote:
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd.quote:
Of Boedhaquote:
ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je vervolgens je snelheidsrecord verbroken?
Daar kunnen ze wel tegen hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst nog gedroomd dat ik een baby had. Een heel klein baby'tje, zwartEn toen deed ik haar in bad, in zo'n emmertje, en daar liet ik haar drie dagen zitten ofzo
quote:
Die heeft wel een goddelijk lichaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Ja, ja, Venus. Nu klaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
Godin van de liefde, tevens een planeet. Wat zal het nou toch zijn?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft wel een goddelijk lichaam
Roy is al boedhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Vind ik MissB haar achternaam leukerquote:
Omdat het niemand eigenlijk ook maar een zier interesseert, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik MissB haar achternaam leuker
Helemaal gerimpeld en allemaal poep. En ze was helemaal koud. En ze had een roze haarbandje opquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het niemand eigenlijk ook maar een zier interesseert, denk ik.
Samzz nog niet beter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het niemand eigenlijk ook maar een zier interesseert, denk ik.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je stelt me wel een beetje teleur hoor
Maar die bril staat je goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
Yeah nog even en ik mag mijzelf weer brilloos noemen... naja... dat hoop ik nog steeds, maar zonder fel dagliicht heb ik mijn lensjes nog steeds braaf in... als het schema klopt kan ik ze nu tot 0:00 dragen en morgen er 2 uur extra...
quote:
Heb je al een test gedaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal gerimpeld en allemaal poep. En ze was helemaal koud. En ze had een roze haarbandje opEn ik voelde me helemaal schuldig omdat ik zo'n lui mormel was
Gewoon bitchmode aanquote:
Ik ben geen bitchquote:
Welke bril?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef -Engel- het volgende:
Yeah nog even en ik mag mijzelf weer brilloos noemen... naja... dat hoop ik nog steeds, maar zonder fel dagliicht heb ik mijn lensjes nog steeds braaf in... als het schema klopt kan ik ze nu tot 0:00 dragen en morgen er 2 uur extra...
Daar is wel wat meer voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en vanaf nu ben je geen luie donder meer?
Voor mezelfquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kun je wachten met dat roze haarbandje aanschaffen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
Nog een goede reden om niet aan kinderen te beginnen: peuterballet kost 160,- per semester, wat een honden. Hij krijgt een tutu van me, hij gaat maar in de tuin pirouettes oefenen.
Je gaat je zoon toch niet op ballet sturen? Wil je een homo of zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
Nog een goede reden om niet aan kinderen te beginnen: peuterballet kost 160,- per semester, wat een honden. Hij krijgt een tutu van me, hij gaat maar in de tuin pirouettes oefenen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
WTFquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb belastinggeld aan de kant gezet ervoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoe ik alles voor de brugklas bij elkaar moet gaan sprokkelen
Wat denk jij? Peuter gaat meer vrouwen verslinden dan jij in je leven te zien krijgt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTFwaarom zou je nu al veroordelen tot homoseksualiteit?
Duh, hij geilt op al die chicks en gaat tot in het hol van de leeuw, de heldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat je zoon toch niet op ballet sturen? Wil je een homo of zo?
Welk belastinggeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb belastinggeld aan de kant gezet ervoor.
Feit!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat denk jij? Peuter gaat meer vrouwen verslinden dan jij in je leven te zien krijgt!
Dan moet ik maar mijn bril ophouden de rest van mijn levenquote:
Geen idee nog. Het scheelt al een stuk dat je geen boeken meer hoeft te kopen he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Is de middelbare school zo duur dan? Serieus, nog geen idee van.
Hoe moet dat dan als jij hem in de tuin pirouettes laat oefenen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duh, hij geilt op al die chicks en gaat tot in het hol van de leeuw, de held
Gelukkig val ik ook nog op mannenquote:
Waarom? Schoolgeld betaal je niet en boeken hoef je ook niet te kopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk belastinggeld?![]()
Ik ga wel hoer spelen zodat mn zoon naar school kan ofzo
Boeken, agenda, schriften, pennen, rekenmachine, geo, potloden, multomappen, insteekhoezen, schooltas (wel 1 die een heel jaar overleefd dus die moet wel van goede kwaliteit dus duur zijn), kaftpapier, nog meer schriften, papier voor in de mappen, enz enz enzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Is de middelbare school zo duur dan? Serieus, nog geen idee van.
Ik niet, ik heb geen grutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als jij hem in de tuin pirouettes laat oefenen?
nee man, billy eliott, keileuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTFwaarom zou je nu al veroordelen tot homoseksualiteit?
heb je al een prijslijst?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk belastinggeld?![]()
Ik ga wel hoer spelen zodat mn zoon naar school kan ofzo
quote:
Boeken moet je (althans paar jaar terug was dat nog zo) eerst zelf kopen en dan krijg je het later van de ib-groep terug.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Schoolgeld betaal je niet en boeken hoef je ook niet te kopen.
Jaquote:
Dat is veranderd geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeken moet je (althans paar jaar terug was dat nog zo) eerst zelf kopen en dan krijg je het later van de ib-groep terug.
Voorschieten dus.
Geen bril te zien andersquote:
Als kaftpapier gebruikten we vroeger het inpakpapier van de winkel van m'n oudersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeken, agenda, schriften, pennen, rekenmachine, geo, potloden, multomappen, insteekhoezen, schooltas (wel 1 die een heel jaar overleefd dus die moet wel van goede kwaliteit dus duur zijn), kaftpapier, nog meer schriften, papier voor in de mappen, enz enz enz
Ik hoop het.quote:
Action, Action, Actionquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeken, agenda, schriften, pennen, rekenmachine, geo, potloden, multomappen, insteekhoezen, schooltas (wel 1 die een heel jaar overleefd dus die moet wel van goede kwaliteit dus duur zijn), kaftpapier, nog meer schriften, papier voor in de mappen, enz enz enz
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dan moet ik maar mijn bril ophouden de rest van mijn leven
Ik ben al aan het sparen inderdaad. Denk dat hij mijn overbeetje krijgt..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot ie een beugel moet, dan kun je lachen.
Nooit nodig gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Wacht maar tot ie een beugel moet, dan kun je lachen.
Wat nee? Ben ik dan intelligenter zonder bril?quote:
Het komt wel goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als kaftpapier gebruikten we vroeger het inpakpapier van de winkel van m'n ouders
Ik heb in zeven jaar tijd twee schooltassen gehad, goedkope rugtassen. Die waren echt tof, zo jammer dat ik ze niet meer heb. En dat waren geen dure tassen ofzo, van die Enrico Benetti dingen. Ik heb nog wel een lila voor je maar dat is niet echt een mannelijke kleur
Heb je mazzel, m'n broer, zus en ik moesten alledrie een beugelquote:
bij sommige mensen zie je dat verschil nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat nee? Ben ik dan intelligenter zonder bril?
kuisheidsgordels....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je mazzel, m'n broer, zus en ik moesten alledrie een beugelM'n broer zo'n simpel ding, m'n zus en ik allebei slotjes.
Bij mij welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef clevy het volgende:
[..]
bij sommige mensen zie je dat verschil niet
Dat wordt inderdaad de eerste stopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Action, Action, Action
Rekenmachine kan je via school vaak goedkoop krijgen.
Bizar duur allemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je mazzel, m'n broer, zus en ik moesten alledrie een beugelM'n broer zo'n simpel ding, m'n zus en ik allebei slotjes.
In haar woonplaats nieteens ondenkbaarquote:
Jezusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het komt wel goed!
Zolang ik maar niet zo lomp ben om met zoon op de schoolcampus van de V&D te gaan kijken![]()
Ik heb jaren terug mn zusje haar schoolshit betaald omdat mn moeder geen geld had, toen was ik ongeveer 250 euro kwijt.
Zusje wilde naar de V&D
Mijn twee zusjes ook. Ik en mijn jongste zusje zijn de enigen die niet hoefden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slimquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad de eerste stop
Het was bij mij wel heel hard nodigquote:
Ook geen foto van mij meer....quote:
Leuk man als je spinazie had gegetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn twee zusjes ook. Ik en mijn jongste zusje zijn de enigen die niet hoefden.
Ben er ook blij van, smerige dingen
Hier was het ook hard nodig, maar heeft wel vier jaar geduurd. Dure grap.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was bij mij wel heel hard nodigDe tering zeg, m'n voortand stond zowat overdwars.
Een bril heeft daar helemaal niks mee te maken.... dat verandert niet gelijk hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat nee? Ben ik dan intelligenter zonder bril?
Ben nog geopereerd aan m'n smoelwerk omdat alles zo schots en scheef stondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier was het ook hard nodig, maar heeft wel vier jaar geduurd. Dure grap.
En andere troepjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van de Action. Ze hebben echt hele leuke schriften en schrijfboekjes en zo
En ben je nu mooi?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben nog geopereerd aan m'n smoelwerk omdat alles zo schots en scheef stondDaarna 2,5 jaar dat ding in gehad.
mmm eigenlijk heb je wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een bril heeft daar helemaal niks mee te maken.... dat verandert niet gelijk hoor
Toen ging ik op m'n giegel en brak een stuk voortand af en is er een ander spullie aan vastgeplakt en zie je nog steeds kleurverschilquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ging ik op m'n giegel en brak een stuk voortand af en is er een ander spullie aan vastgeplakt en zie je nog steeds kleurverschil
En ook van alles om in je huis te zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAgenda's, mappen, snelhechters, envelopmappen, ordners
Nee Tijntje... zeg maar... -Engel-, Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm eigenlijk heb je wel een beetje gelijkzonder bril staat ook best leuk
Chocola, fleecedekentjes, sokken, sloffen, inpakpapier, cadeaufrutsels, dvd's, pennenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAgenda's, mappen, snelhechters, envelopmappen, ordners
Ik heb vandaag op 1 pen kapotgegooid wat een normaal mens in z'n leven niet aan goeiekope bic-schrijfijzers spendeertquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola, fleecedekentjes, sokken, sloffen, inpakpapier, cadeaufrutsels, dvd's, pennen
Ja Engel je hebt gelijk jij eigenwijze vrouwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee Tijntje... zeg maar... -Engel-, Je hebt gelijk
Geef m dan maar een tutu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
Mijn gup wil vast niet alles van Action
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook van alles om in je huis te zetten
Heeft niks te willen, dat of hij gebruikt maar pleepapier als kaftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
hehehequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Engel je hebt gelijk jij eigenwijze vrouw
Mijne ook niet, maar ik ga zo hard mn best doen hem wijs te maken dat de action hip isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, hij is ws al de kleinste, want jong en klas overgeslagen. Wil ik toch dat ie niet meteen helemaal niet meeteltquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heeft niks te willen, dat of hij gebruikt maar pleepapier als kaft
Wij zijn zwak als het om onze guppies gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, hij is ws al de kleinste, want jong en klas overgeslagen. Wil ik toch dat ie niet meteen helemaal niet meetelt
Been there done that, en ik ben er nog altijd niet klaar mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, hij is ws al de kleinste, want jong en klas overgeslagen. Wil ik toch dat ie niet meteen helemaal niet meetelt
Laat hem dit topic lezenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar ik ga zo hard mn best doen hem wijs te maken dat de action hip is
De omslag van tijdschriften was ook weleens een succesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heeft niks te willen, dat of hij gebruikt maar pleepapier als kaft
Ja echt hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn zwak als het om onze guppies gaat
Ik wacht nog steeds op acceptatiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Been there done that, en ik ben er nog altijd niet klaar mee.
Ehm, dat niet meetellen in de brugklas, dus
Het klopt dusquote:
daar schijnen veel ouderlijke eenheden last van te hebben..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn zwak als het om onze guppies gaat
Hmm ja, dus ik wil dat hij als hij dan begint op de middelbare school, iig niet wordt uitgelachen om zijn schoolspullen. Oppervlakkig, I knowquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Been there done that, en ik ben er nog altijd niet klaar mee.
Ehm, dat niet meetellen in de brugklas, dus
Ik roep wel hulp in van mannelijke vrienden waar zoonlief tegenop kijktquote:
Oh gosh... dat is wel oppervlakkig ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ja, dus ik wil dat hij als hij dan begint op de middelbare school, iig niet wordt uitgelachen om zijn schoolspullen. Oppervlakkig, I know
Mannen kunnen daar niet meer om lachen als ze kinderen hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef clevy het volgende:
[..]
daar schijnen veel ouderlijke eenheden last van te hebben..
zat afgelopen week een lange tijd in de auto met een collega.. hij heeft 4 kledders..
zat op te scheppen dat z'n dochter moeilijke studie doet en 5 talen spreekt waarvan 2 dode talen..
en ze leert zo goed en is geweldig, etc etc..
ik deed het natuurlijk geheel fout door te vragen of z'n dochter dan een orale fixatie had
Anders spreek je af dat ie bijvoorbeeld wel een superleuke kaftpapiertje mag uit kiezen of een toffe agenda.... al waren bij ons de goedkopere agenda's veel meer in trek omdat je die zeer goed kon pimpen.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar ik ga zo hard mn best doen hem wijs te maken dat de action hip is
Slimquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep wel hulp in van mannelijke vrienden waar zoonlief tegenop kijkt
Geniaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef clevy het volgende:
[..]
daar schijnen veel ouderlijke eenheden last van te hebben..
zat afgelopen week een lange tijd in de auto met een collega.. hij heeft 4 kledders..
zat op te scheppen dat z'n dochter moeilijke studie doet en 5 talen spreekt waarvan 2 dode talen..
en ze leert zo goed en is geweldig, etc etc..
ik deed het natuurlijk geheel fout door te vragen of z'n dochter dan een orale fixatie had
Wat dat aangaat ben ik blij met mn zoon zn breakdanceskillz .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm ja, dus ik wil dat hij als hij dan begint op de middelbare school, iig niet wordt uitgelachen om zijn schoolspullen. Oppervlakkig, I know
Ik werd er wel om uitgelachenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar de action heeft hip spul met kekke printjes, dat n winkel minderwaardig is oid zit in de kop en komt imho toch deels door opvoeding. Ik liep vroeger in wibrakleding en wibra was toen al kut en kon je om worden uitgelachen. Niemand die zag dat t van de wibra was en mij interesseerde t geen moer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh gosh... dat is wel oppervlakkig ja.
Over het algemeen gericht op meiden he!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar de action heeft hip spul met kekke printjes, dat n winkel minderwaardig is oid zit in de kop en komt imho toch deels door opvoeding. Ik liep vroeger in wibrakleding en wibra was toen al kut en kon je om worden uitgelachen. Niemand die zag dat t van de wibra was en mij interesseerde t geen moer.
Jouw kid heeft de mazzel dat ie tenminste een moeder heeft die daar mee bezig is. De mijne deed dat anders, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hebben hier de grootstevan nederland zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind Action heerlijk goedkoop, maar bij de Action hier is het vaak een zooitje, dus ik kom er niet echt graag.
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Maar school spullen dragen daar volgens mij heel weinig aan bij. Ik heb in mijn middelbare schooltijd nog nooit iemand gezien die gepest werd om zijn of haar schoolspullen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel...
Agenda ga ik sowieso niet veel geld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anders spreek je af dat ie bijvoorbeeld wel een superleuke kaftpapiertje mag uit kiezen of een toffe agenda.... al waren bij ons de goedkopere agenda's veel meer in trek omdat je die zeer goed kon pimpen.....
Dat wordt vanzelf wel volgekliederd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Agenda ga ik sowieso niet veel geld aan uitgeven.
Zo simpel mogelijk met zo min mogelijk "leuke" plaatjes erin is echt het beste
Serieus? Op mijn school was het aan de orde van de dag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Maar school spullen dragen daar volgens mij heel weinig aan bij. Ik heb in mijn middelbare schooltijd nog nooit iemand gezien die gepest werd om zijn of haar schoolspullen.
Boh bij ons werd je afgebrand als je niet minstens 1 ding van dat ene surfmerk hadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Maar school spullen dragen daar volgens mij heel weinig aan bij. Ik heb in mijn middelbare schooltijd nog nooit iemand gezien die gepest werd om zijn of haar schoolspullen.
En de Action heeft allerlei toffe printjes, je ziet niet eens dat 't daar wegkomt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de Action heeft allerlei toffe printjes, je ziet niet eens dat 't daar wegkomt
Ik ga ook niet als eerste stop naar de V&D hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf wel volgekliederd.
Echt? Nee, hier niet. Wel kleding of beugel of zo, the works. Maar het is ook maar net hoe je je vanaf de eerste dag presenteert.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Op mijn school was het aan de orde van de dag.
ook datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Agenda ga ik sowieso niet veel geld aan uitgeven.
Zo simpel mogelijk met zo min mogelijk "leuke" plaatjes erin is echt het beste
Ohquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh bij ons werd je afgebrand als je niet minstens 1 ding van dat ene surfmerk had
ik heb schriften. met f1s en graffiti print erop er n keer gehaaldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over het algemeen gericht op meiden he!
Bij ons niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhGrappig. De personen die bij ons in de klas 't meest werden gepest hadden toevallig de duurste spullen
Mijn school zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OhGrappig. De personen die bij ons in de klas 't meest werden gepest hadden toevallig de duurste spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |