http://www.rolf-music.com/quote:Rolf is 19 years and lives with his parents and brother in Nieuw Vennep, The Netherlands.
His roots lie in the Dominican Republic and he therefore speaks fluently Spanish. Rolf is also a sensitive guy and wants people - both young and old to become familiar with his music.
His nice and friendly smile is his trademark.
Rolfjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
Schei een uit over die rolf....ik lees heel de tijd ROFL
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rolf-music.com/
Ik moet huilen
ROLF is de nieuwe ROFLquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
Schei een uit over die rolf....ik lees heel de tijd ROFL
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Rolf komt uit Dominicaanse republiek? Maar waarom is ie dan blank? (OH MY GOD KAREN. YOU CAN'T JUST ASK PEOPLE WHY THEY'RE WHITE)
Who's your daddy?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Rolf komt uit Dominicaanse republiek? Maar waarom is ie dan blank? (OH MY GOD KAREN. YOU CAN'T JUST ASK PEOPLE WHY THEY'RE WHITE)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Benny op 11-06-2011 21:55:11 ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
C_AAAAATJEEEEEE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hij staat in een spoilerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Lutte, je wordt vriendelijk verzocht zulke plaatjes in een spoiler te plaatsen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Lutte, je wordt vriendelijk verzocht zulke plaatjes in een spoiler te plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]Goed zo... je begrijpt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Wie is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Donkere broer van Bennyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |