Die was er nietquote:Op zondag 12 juni 2011 15:05 schreef Mansjester het volgende:
De uitzending van gisteren op tv is niet terug te zien he? Anders heb ik er overheen gekeken
BeRightBackquote:
Wie had je graag gezien?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit net het programma van Pinkpop eens te bekijken, maar het is dit jaar wel een erg bedroevende, veilige, oppervlakkigheid hoor.
maar dat is toch de definitie van pinkpopquote:Op zondag 12 juni 2011 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit net voor het programma van Pinkpop eens te bekijken, maar het is dit jaar wel een erg bedroevende, veilige, oppervlakkigheid hoor.
Ik vind hem op Ridge van The Bold & Beautiful lijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:30 schreef Elusive het volgende:
wat doet mick jager trouwens achter de keys?
nu je het ze.... euh die serie ken ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem op Ridge van The Bold & Beautiful lijken
Mja, maar het is meestal íets minder erg dan dit.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:29 schreef Elusive het volgende:
daarom is het ook een pop festival, met populaire bandjes
Inderdaad jaquote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem op Ridge van The Bold & Beautiful lijken
hence the namequote:
ja en altijd inzoomen op lekkere wijvenquote:
Die staan al genoeg óp het podiumquote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
ja en altijd inzoomen op lekkere wijvennooit eens langer dan 2 seconden een man in beeld
mwoah dat valt ook wel mee, mannen wel ja, maar of ze nou zo lekker zijn...quote:Op zondag 12 juni 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die staan al genoeg óp het podium
http://pinkpop.vpro.nlquote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef gifkwal het volgende:
Hoe zit dat nou precies met de uitgezonden concerten? Gaat dat om een paar nummers of stukjes van nummers op tv of worden ook hele concerten uitgezonden? Of zijn die nog ergens anders te zien achteraf? Ik wil namelijk graag Hanson zien
Tof, dankjewel!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef alors het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl
hier komt alles te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |