quote:jongen je bent geeneens gespierd
VWO zegt verder weinig over of je later veel gaat verdienen.
Het gaat erom of je een eigen bedrijf begint, dit heeft met de opleiding niks te maken.
quote:zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?
hahaquote:![]()
![]()
jongen ik was aan t trollen
quote:ga toch weg je weet zelf dat ik superieur ben vergeleken met jou ... daarom vroeg je advies
quote:jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.
quote:maar je deed het wel...
quote:ik zeg toch net... ik was een troll
quote:yuuuuuuuuuup zal wel .. succesfull troll iemand om advies vragen is echt trollen
quote:dankje
Dit verklaard dan wel weer een hoopquote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben eigenlijk een stakker die topics probeert te vergallen.
Ik heb namelijk het bordeline-syndroom. Het zou te maken kunnen hebben dat mijn vader tevens mijn halfbroer is. De afwijking in mijn genen hebben er tevens voor gezorgd dat ik een aandoening aan m'n buik hebt, en m'n borst onder-ontwikkeld is.
Ongezouten?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
amandelen, cashews, pinda's , pistache
Heb hier ongezouten cashewnoten liggen, maar ik twijfelde. 22% koolhydraten, waarvan 9% suikers en 51% vet, waarvan 10% verzadigd en 32% enkelvoudig verzadigd.quote:
hij duwt zijn arm tegen zijn lats aan dan lijken ze groterquote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe die kerel met zo weinig training zo'n triceps en alles heeft gekregen.
* Panzermaus voert troll
Pak wel een eastpak of iets anders stevigs, anders scheurt je tas misschien (true storyquote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef 7754 het volgende:
Doet iemand wel een een dip met bv. een rugzak? Hoorde dat met riem en gewicht slecht is voor je rug. Nu wil ik met een rugzak gaan dippen, gewoon halter erin doen en gaan? Maar schaam me een beetje om dat te doen.
Waarom zou je je schamen. Lekker boeiend, gewoon dippen en fuck de rest.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef 7754 het volgende:
Doet iemand wel een een dip met bv. een rugzak? Hoorde dat met riem en gewicht slecht is voor je rug. Nu wil ik met een rugzak gaan dippen, gewoon halter erin doen en gaan? Maar schaam me een beetje om dat te doen.
hoezo is dat slecht dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef 7754 het volgende:
hoeveel kilo was je van plan er aan te hangen? als je rond de 15 kilo er aan hangt zal er weinig gebeuren. en ik neem niet aan dat je meer dan 20 kilo in je ruugtas gaat proppequote:
heb je het over mijn triceps?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Wat ik me wel afvraag is hoe die kerel met zo weinig training zo'n triceps en alles heeft gekregen.
* Panzermaus voert troll
dumbbell tussen mijn benen kan ik prima zelfquote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef 7754 het volgende:
Triceps zijn mijn sterkste punt. Doe nu al 30x achter elkaar met eigen lichaamsgewicht. Helemaal geen zin in dikke sets. 8x max wat ik kan hebben. En ja, misschien kom ik wel over die 20 heen op den duur.
Ik train solo, wil niet afhankelijk zijn. Zie het ook niet werken die dumbell tussen mijn benen.
probeer het eerst maar eens. het werkt echt primaquote:Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef 7754 het volgende:
Nee, gaat niet werken. Ik pers echt alles eruit, zo hard, dat mijn rug mee gaat werken en kromt, ik zou de dumbell verliezen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef gespierd123 het volgende:
als je veel dips kunt doen of met extra gewicht ben je waarschijnlijk te licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |