Niets installeren. De Donald ligt er meestal al en mijn gsm zit in mij broekzak...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef poqpoq het volgende:
Mensen die zich uitgebreid installeren op de wc
ik doe het heeul soms
Gatverdamme, tijdens het poepen?quote:
ja en dan eet ik het opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gatverdamme, tijdens het poepen?
Aparte volgorde...
Ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik hier serieus antwoord op geven?
zit je op de wc op dit moment? BLEGHquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, ik Fok, ik speel scrabble op iPhone, ik whatsapp met vrienden
Nee ik kom er net vanafquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
zit je op de wc op dit moment? BLEGH
Doe je dat ook in België?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef larry_flynt het volgende:
Wat doen jullie tijdens het poepen?
TS begint:
- Donald Duck lezen
- Op iPhone spelletje spelen/mail doorlezen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Mij amuseren met mijn telefoon, dus ook dit forum bezoeken
hoax, vrouwen poepen niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Nina-Sanders het volgende:
ik houd op mijn WC-deur een turflijst bij van de keren die ik in mijn leven gekakt heb.
Ik zal de streepjes eens tellen....
Gezond etenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef foxbow het volgende:
als je een beetje gezond eet ben je binnen 30 seconde weer weg....
Ja dus niet he...daar neem ik ff rustig de tijd voor..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef Gamesua het volgende:
Wtf, tijdens het poepen. Het hele gebeuren duurt maar een of twee minuten.
hier de vlaamse vertaling van poepenhttp://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef MisterSqueaky het volgende:
*wacht tot een Vlaming dit topic binnen komt en er een leuke verwarring ontstaat over het woord poepen*
Huphup, opschieten
Ik doe ook altijd jewels op mn telefoon!quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of nr 3 of nr 6 bij mij.
En dan speel ik altijd jewels op mijn telefoon
Of weekend miljonairs
Je vergeet het foto maken en naar hups whatsappen stukjequote:Op donderdag 7 juli 2011 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of nr 3 of nr 6 bij mij.
En dan speel ik altijd jewels op mijn telefoon
Of weekend miljonairs
Jij ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
Boekjes lezen, spelletje doen op mijn telefoon, mail lezen/beantwoorden/ social media bekijken.
Dat is snelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef Gamesua het volgende:
Wtf, tijdens het poepen. Het hele gebeuren duurt maar een of twee minuten.
Op FOK! zitten en dan poepen! Zal ik tegen Danny zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef Phreakingout het volgende:
Heb helaas zo'n toilet op het werk waar ook een kantoor aan grenst. Dus je moet wel binnen 5 min. weer terug zijn anders denken ze van "Wtf is hij doen?"![]()
Als het wel kan :
- slapen
- op FoK zitten
- spelletje spelen
- mail/sms lezen of versturen
- foto maken van m'n drol en showen aan de rest v.d. wereld
En poepen duurt natuurlijk minimaal 10 minuten.
Iets meer respect mag je best hebben voor ouderen. Ik heb niet met je geknikkerd hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:26 schreef Linkiss het volgende:
Wat een smerig ventje ben jij Inlognaam.
Anyways, ik doe mijn ding zo snel mogenlijk ga weer verder met waar ik mee bezig was.
Je vergat je handen te wassenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Iets meer respect mag je best hebben voor ouderen. Ik heb niet met je geknikkerd hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |