quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Lijkt verdacht veel op Wall Street in Lower Manhattan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:50 schreef SnuggleBear het volgende:
Ligt in de buurt van de Ringbaan-West
quote:Op zondag 12 juni 2011 07:57 schreef Guard het volgende:
Owh dus jullie geloven me niet?
Petrus van Emmerickstraat
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef SnuggleBear het volgende:
Is niet meer nodig KathyH
Het is de Deurnehof
_Ophelia_ : 86quote:
je zette mij in ieder geval op het goede spoorquote:
Vandaag nog doorheen gereden naar de dierenarts. Kutstraat 's ochtends met de auto door al die ouders met kinderen op de fiets.quote:
yup, Tegro maar even buiten de foto gehouden, te makkelijk andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef SnuggleBear het volgende:
Ijskelderhof (of Tongerlose Hoefstraat, kan allebei!)
Net links buiten de foto zit het bedrijf Tegro
Zo'n vermoeden had ik al, maar daar kom ik echt nooit...quote:
Haha, ik kom er ook nooit hoor. Enig punt wat iets van hulp zou kunnen bieden is dat het een doodlopend straatje is zo op de fotoquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar daar kom ik echt nooit...
Dus ik kan nu wel de hele Blaak gaan Streetviewen, maar ja...
Dat is wel een clue ja...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Haha, ik kom er ook nooit hoor. Enig punt wat iets van hulp zou kunnen bieden is dat het een doodlopend straatje is zo op de foto!
Bekenden van me woonachtig in 2 van de huizen op de fotoquote:
Helemaal goed jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Bekenden van me woonachtig in 2 van de huizen op de foto!
Geul.
Yay!quote:
Heb ook nog ff gecheckt met street view en t klopt idd.. dus ik eis mezelf t punt toe.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef KathyH. het volgende:
Volgens mij klopt ie Stuurloos, fiets er wel eens langs.
Ja!quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Google maps is het ermee eens, daar kom ik nooit schijnbaar....
Het is inderdaad de Kastanjestraat, en aangezien zowel Ophelia als ik het op google gezien hebben, geef ik je een punt, en mag je wat mij betreft een nieuwe posten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef KathyH. het volgende:
Mag ik al een nieuwe posten, ook al heeft Guard m nog niet officieel goedgekeurd?
Ik heb een visueel geheugen en een tijdje te veel vrije tijd gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:17 schreef KathyH. het volgende:
En jeumig trouwens, jij hebt er superveel goed en ik wist zomaar een straatje wat jij niet kende!!
Neenee.. we houden netjes de stand bijquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ondertussen doe ik het ook wel voor nop hoor
Dan moet je een paar topics terug gaan tellen, er zijn her en der wat puntjes genegeerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Neenee.. we houden netjes de stand bij
zodat men denkt: die _Ophelia_ rijdt de halve stad rond, op zoek naar straten
Dat was niet mijn fout, ik tel altijd braaf de punten als iemand mijn opgave goed heeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan moet je een paar topics terug gaan tellen, er zijn her en der wat puntjes genegeerd![]()
natuurlijk doe ik dat, ik ben uiteraard werkeloos en weeg 160 kilo wat moet ik anders met mijn dagen![]()
Ik zie de foto niet meer, jullie wel?quote:
Nope, foto is weg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet meer, jullie wel?
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Veldhovenring toch? Met dat grasveldje rechts bij die stoplichten?
Ah, dat was de hint dus. Wist niet dat daar ooit een zwembad was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef Flitspaal het volgende:
Ouwe zwembad Ringbaan West.
Nog de nodige baantjes in getrokken.
Sterk afhankelijk van je leeftijd inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Ah, dat was de hint dus. Wist niet dat daar ooit een zwembad was.
_Ophelia_ : 89quote:
Daar waag ik me niet aan.quote:
Zoals op de foto.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aan.![]()
Daar presteer ik het om te verdwalen in een doodlopende straat zonder zijwegen.
quote:
Same here... ik herken ze wel, maar kan zie niet plaatsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die balkonnetjes komen me erg bekend voor maar ik kan ze even niet plaatsen
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verse schop, is het de van Oldenbarneveltstraat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |