Ik heb het internet nooit vertrouwd. Daar leg ik de schuld dan ook gewoon neer.quote:
Net klaar met downloadenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef JanPiraat het volgende:
Zo net de film 'Paul' gezienwel vermakelijk
Dunnow, ik ga even overleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zitten we nog in de proefperiode of is dit inmiddels al een vaste slowchat geworden ?
Die wil ik ook zieen! Shaun of the Dead en Hot Fuzz waren tof.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het internet nooit vertrouwd. Daar leg ik de schuld dan ook gewoon neer.
[..]
Net klaar met downloadenZal straks eens even opzetten als ik aan mijn lasagne ga beginnen
Hot Fuzzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die wil ik ook zieen! Shaun of the Dead en Hot Fuzz waren tof.
C1000quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat die kant en klare lasagne van de AH?
Dunno, kant en klaar in elk geval.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat die kant en klare lasagne van de AH?
Jaloersquote:
Ahww, je mag er wel bij zitten hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik ben wel jaloers hoor, ik wou dat ik samen met iemand in bed kon zitten fokken en lasagne eten.
Oo..nooit gehad diequote:
quote:
Ik heb tenminste in 2 verschillende bioscopen, een subway en een burgerking samen lopen Fok!kenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahww, je mag er wel bij zitten hoor
Deze is met spinazie ofzo, super lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..nooit gehad dieDie van de AH is in ieder geval wel prima te doen
Alleen vind ik ze van de slagerij toch altijd wat lekkerder
En zelf maken is natuurlijk ook lekker..alleen al die moeite..
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste in 2 verschillende bioscopen, een subway en een burgerking samen lopen Fok!ken
Zelf maken doen we altijd met spinazie en zalmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Deze is met spinazie ofzo, super lekker
Zalmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelf maken doen we altijd met spinazie en zalmNu heb ik met gehakt..ook lekker..maar toch ietsje minder [ afbeelding ]
Ditquote:
Jullie zijn een goed stel, serieusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
'Ik ben een lasagne-ninja'
'Doe normaal, we zitten al zo voor lul'
Klips waardeert mijn ninjakwaliteiten niet.
Precies wat ik nu in de koelkast heb liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dit![]()
![]()
Alleen ik ga het morgen niet eten
Maar damn, gerookte zalm met roomkaas ofzo is echt het lekkerste dat er bestaat
Hihiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jullie zijn een goed stel, serieus
Omdat ovenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Precies wat ik nu in de koelkast heb liggen
Nu 20 minuten wachten voordat m'n lasagne klaar isWaarom moet dat altijd zo lang duren
Omdat magnetron ranzig is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Precies wat ik nu in de koelkast heb liggen
Nu 20 minuten wachten voordat m'n lasagne klaar isWaarom moet dat altijd zo lang duren
Misschien een idee om de magnetron binnenkort schoon te maken, moet eens in de zoveel tijdquote:
Kilopakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Omdat oven
Ik heb vorige week de laatste 100 gram zalm die we in huis hadden opgegeten, was mn moeder niet heel erg blij mee, maar ik moest vroeg weg dus had gewoon pakje zalm meegepakt
Nu maar hopen dat ze snel weer een langs de sligro gaat voor een kilopak zalmsnippers
Ja..maar die ovens mogen wel even opschietenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Misschien een idee om de magnetron binnenkort schoon te maken, moet eens in de zoveel tijd
Je hebt geen PI gedaan, dus ik weet dat je het niet meentquote:
Ohnou, wacht jij maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je hebt geen PI gedaan, dus ik weet dat je het niet meent
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Misschien een idee om de magnetron binnenkort schoon te maken, moet eens in de zoveel tijd
nouhouwquote:
Ja, alleen mensen die een oog of been missen mogen hierheen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef monkyyy het volgende:
Hallo, wat is dit voor topic, gaat dit over piraten ofzo? Ik snap niet zoveel van de OP...
Oke, gelukkig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nouhouw
Toch vind ik je ook met vieze magnetron wel aardig hoor
Als je beide mist ben je helemaal een held.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, alleen mensen die een oog of been missen mogen hierheen.
What ARGHHHH you talking about?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 ogen en 2 benen missen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je beide mist ben je helemaal een held.
Nee oelewapper. Een oog en een been.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
2 ogen en 2 benen missen?
Lijkt me lastig
Ik heb een heel klein derde been..valt ook binnen de eisen naar mijn meningquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee oelewapper. Een oog en een been.
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos werd
Maar ik ga nu eten, doei
AAARGGHHHH! Take what you can, give nothing back YOHOO YOHOOO!quote:
Jij hebt gister zeker Pirates of the Caribbean gekekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
AAARGGHHHH! Take what you can, give nothing back YOHOO YOHOOO!
Neeeeeeee dat zijn caribean pirates, wij zijn Somalische piraten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
AAARGGHHHH! Take what you can, give nothing back YOHOO YOHOOO!
Ja, Captain Jack Sparrow is zulks een grappige piraat en ook nog fijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt gister zeker Pirates of the Caribbean gekeken
mijn inspiratie komt voornamelijk uit het piratenschip in de eftelingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neeeeeeee dat zijn caribean pirates, wij zijn Somalische piraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |