abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98040092
LOL inderdaad... Kijk maar uit, straks gaat er nog roepen dat we "heul niet" autistisch zijn of zo! _O-
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98040102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Ben het met je eens auti, viel me ook op dat het vanavond erg gezellig is hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, zelf net een filmpje in elkaar geknutseld (ja, over een auto) die nu aan het uploaden is. :)
Maar is het nu geht's los of geht's loss? :D
-weg-
pi_98040232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Auti het volgende:

[..]

Los. ;)
pi_98040896
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Pandora73 het volgende:
Euh... dan kom ik ook maar even met mijn cijfers...
In eerste instantie Gymnasium gedaan, Nederlands 8, Engels 8, Latijn 8, Frans 7, Natuurkunde 7, Wiskunde A 7, Scheikunde 6, Wiskunde B 6.
Wegens een valsspelende scheikundeleraar (die 6 was niks waard, hij gaf hele makkelijke schoolonderzoeken zodat we allemaal gemiddeld heel hoog stonden, en de onvoldoendes op het Centraal Examen zo toch uiteindelijk gemiddeld nog krappe voldoendes werden: ik stond op SO 8, op CSE had ik een 4, maar gemiddeld nog een 6 dus) ben ik in het eerste jaar van de Uni enorm op mijn bek gegaan. Na ingrijpen van mijn ouders heb ik in 1 jaar de laatste 2 jaar VWO overgedaan in het volwassenenonderwijs, waarbij ik Biologie en Economie erbij deed, en Wiskunde B, Natuurkunde en Scheikunde overdeed.
Maar goed, uiteindelijk heb ik dus een VWO-diploma met de gecombineerde cijfers Nederlands 8, Engels 8, Latijn 8, Frans 7, Natuurkunde 8, Scheikunde 8, Wiskunde A 7, Wiskunde B 7, Biologie 8, Economie I 6 (maar goed, ik had mijn hele schoolcarrière nooit 1 les economie gehad, dus vond het op zich nog sterk dat ik nog een 6 had, en dat het ook nog een ruime 6 was en geen 5,55 of zo ;) )

En Engels was cool, ik las toen zo vreselijk veel dat mijn leraar vond dat ik zelf maar boeken moest uitkiezen om te bespreken. Dus ik zat heerlijk Pet Semetary te bespreken tijdens het mondeling. Reactie van mijn leraar: "Het is gelukkig weer eens wat anders dan steeds die Wuthering Heights en 1984" :D
Netjes hoor. Zeker op VWO-niveau. :o

Zelf had ik A Christmas Carol voor mijn mondeling gelezen. Om nog even in de kerstsfeer te blijven. :')
signatuurloos
pi_98041000
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd Google als ik het niet zeker weet en dan de meest betrouwbare bron gebruiken.
signatuurloos
pi_98041139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Los. ;)
Dat vergeet ik nooit meer...

Zal ik eens iets heel erg hillarisch vertellen, en wellicht typisch ASS ivm heel letterlijk nemen..
Ik moest een spreekbeurt houden voor Duits, ik ging het over auto's hebben. En had ik mijn Nederlandse spreekbeurt "vertaalt" .. dus had ik het o.a. over "Aupfel" :')
Ik stond toen echt zwaar voor lul.
-weg-
pi_98041231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:50 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat vergeet ik nooit meer...

Zal ik eens iets heel erg hillarisch vertellen, en wellicht typisch ASS ivm heel letterlijk nemen..
Ik moest een spreekbeurt houden voor Duits, ik ging het over auto's hebben. En had ik mijn Nederlandse spreekbeurt "vertaalt" .. dus had ik het o.a. over "Aupfel" :')
Ik stond toen echt zwaar voor lul.
Dingen letterlijk nemen. Mijn leidinggevende vergelijkt mij wel eens met zijn zoontje van 12. Ik kan soms dingen heel letterlijk nemen(expres)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98041545
Zo gezellig is het hier nog nooit geweest :)

Tja, iemand hield hier van poesjes. En dan vraag je af of hij dat letterlijk bedoelde. Het is tenslotte een austisten topic *)
pi_98041595
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:

Tja, iemand hield hier van poesjes. En dan vraag je af of hij dat letterlijk bedoelde. Het is tenslotte een austisten topic *)
EG, ik wil niet dat je hier sexuele insinuatie's post, dat doe je maar op de plek waar dat hoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98041606
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:

In mijn geval wel ja. :9
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98041779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

EG, ik wil niet dat je hier sexuele insinuatie's post, dat doe je maar op de plek waar dat hoort.

SPOILER
In POL-SC wordt alles toch niet letterlijk opgevat, maar vooral ranzig . Dat scheelt. :+
pi_98041858
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In mijn geval wel ja. :9
In jouw geval zou ik het wel weten idd :D

Maar bij Schaal 9 serieus niet :{
pi_98041946
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

In POL-SC wordt alles toch niet letterlijk opgevat, maar vooral ranzig . Dat scheelt. :+
Nouja, ik hou iig veel van Border Collies, dat zijn echt mijn dikste maatjes geworden. Ben echt geen emotioneel persoon, maar als ik de foto's terugkijk dan zit ik echt als een verliefde tiener achter mijn computer. *;
pi_98041954
En ik had al die tijd zoiets van ik zeg niets.. :')
-weg-
pi_98042070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nouja, ik hou iig veel van Border Collies, dat zijn echt mijn dikste maatjes geworden. Ben echt geen emotioneel persoon, maar als ik de foto's terugkijk dan zit ik echt als een verliefde tiener achter mijn computer. *;
Dat is toch mooi ? :)

Zeker die foto's die Auti hier plaatste. :)
pi_98042095
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Oke ik zal een paar voorbeelden postten :D
14 SHADES OF GREY
pi_98042178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:07 schreef Auti het volgende:
En ik had al die tijd zoiets van ik zeg niets.. :')
Ik schoot ook erg in de lach, maar ik ging eerst vanuit dat hij katten bedoelde :')
pi_98042226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke ik zal een paar voorbeelden postten :D
Hou het wel netjes hier hè ? o|O
pi_98042227
-weg-
pi_98042271
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hou het wel netjes hier hè ? o|O
Ik zal ze achter een spoiler doen
14 SHADES OF GREY
pi_98042850
_O-
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:34:03 #72
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98046363
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, het is letterlijk. Poesjes en katjes zijn heel lief, vooral als ze willen aaien :)
Sommigen blijven zitten, andere lopen snel weg.

Net even in het historische stadje Vaison-la-Romaine geweest.
Daar waren ook wat meer jongeren, het is ook een behoorlijk welvarende plaats met veel terrasjes.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_98046739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ja, het is letterlijk. Poesjes en katjes zijn heel lief, vooral als ze willen aaien :)
Sommigen blijven zitten, andere lopen snel weg.

Net even in het historische stadje Vaison-la-Romaine geweest.
Daar waren ook wat meer jongeren, het is ook een behoorlijk welvarende plaats met veel terrasjes.
Dank voor je reactie. :)

Katten zijn pracht beesten. Ik zou ook graag eentje willen, maar je bent zo aan een beest gebonden. Als je alleen bent , dan is dat niet zo handig als je van huis moet.

En katten voelen ragfijn aan of zelf van katten houdt. :) Met honden is dat precies zo.

Mooi dat je daar zo geniet, daar in Frankrijk. Je zal best goed Frans spreken, stel ik mij voor, wellicht aangemoedigd door je ouders.

Lukt het jou om een gesprekje op een terrasje te beginnen? :)
pi_98048405
Ben vandaag een dagje naar een logeerweekend van SH-Jong geweest, een slechthorendenorganisatie bestaande uit jongeren. Was wel leuk.

Op het eind moesten we een fotospel doen, dat hield in dat we (verschillende groepjes) opdrachten kregen die we moesten uitvoeren, en dan daarvan een foto maken. Zoals een polonaise lopen met voorbijgangers, wildvreemde mensen kussen en zo meer. Was wel grappig :')
Children of the night. What music they make.
pi_98048533
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ben vandaag een dagje naar een logeerweekend van SH-Jong geweest, een slechthorendenorganisatie bestaande uit jongeren. Was wel leuk.

Op het eind moesten we een fotospel doen, dat hield in dat we (verschillende groepjes) opdrachten kregen die we moesten uitvoeren, en dan daarvan een foto maken. Zoals een polonaise lopen met voorbijgangers, wildvreemde mensen kussen en zo meer. Was wel grappig :')
Serieus? :{

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 12-06-2011 00:48:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')