Voor Facebook maakt het niet uit welk mailadres je gebruikt, gewoon inloggen en de rest gaat vanzelf!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah, toppie, thanks! Mijn FB staat geregistreerd met mijn hotmail adres, dus niet met g-mail. Dus dan valt het niet te combineren? Ik zal in ieder geval van t weekend een g-mail aanmaken. En anders zet ik de contactpersonen die ik ook echt bel en sms er wel handmatig in ; dat zijn er toch niet meer dan 25-30Ging me er vooral om dat ik meteen foto's bij de contactpersonen heb ( hun foto's van FB ). Maar dan moet mijn FB dus ook aangemaakt zijn met mijn gmail?
Nogmaals, bedankt voor de goede uitleg! De mail instellen ( hotmail ) zal wel goed gaan met jouw uitleg. En anders wijst het zichzelf wel denk ik zo.
Na een half jaar nog steeds geen spijt! Erg blij meequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn jullie ook nog zo content met dit toestel?
Nog steeds, sinds de eerste rom update eigenlijk nog meer! Accu gaat een stuk langer mee en het wifibereik is beter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zijn jullie ook nog zo content met dit toestel?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Na een half jaar nog steeds geen spijt! Erg blij mee
Precies.... mag ook weleens gemeld worden. Meestal lees je hier alleen problemen, maar overall is het gewoon een erg prettig apparaatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nog steeds, sinds de eerste rom update eigenlijk nog meer! Accu gaat een stuk langer mee en het wifibereik is beter.
Ah, super, thanks!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor Facebook maakt het niet uit welk mailadres je gebruikt, gewoon inloggen en de rest gaat vanzelf!
Ga naar je settings, en zet internet uit, maar laat wifi aan staan. Zo simpel kan het zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:03 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb straks geen internet meer in mijn abo, maar wil wel zodra er wifi is kunnen internetten.
Hoe kan ik dit goed voor elkaar krijgen? Kan ik uberhaupt voorkomen dat ik straks een dikke rekening krijg voor internet?
Nog een link? Ik loop nog elke dag te laden, en de wifi is ook niet altijd even stabielquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nog steeds, sinds de eerste rom update eigenlijk nog meer! Accu gaat een stuk langer mee en het wifibereik is beter.
De update zou je gewoon OTA moeten binnen krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog een link? Ik loop nog elke dag te laden, en de wifi is ook niet altijd even stabiel
Je hebt echt geen geluk he...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:37 schreef FedExpress het volgende:
kan de mijne dadelijk weer ophalen na hem een tweede keer opgestuurd te hebben. ben benieuwd!
Wat een gezeur zeg, ik heb ook een hoop problemen gehad met Telfort in het verleden. Sterkte!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
God, wat krom. Ik telfort bellen om te vragen ; aangezien ik het toestel maandag krijg ; of ik dan ook meteen kan bellen / abbonement actief is. Bij de orderstatus stond al een mobiel nummer dat ik toegewezen had gekregen maar inloggen op mijn telfort deed hij nog niet en het nummer stond bij hen ook niet geregistreerd. Uiteindelijk teruggebeld dat het abbonoment ingaat NA activatie. Die activatie kan ik dus doen op mijn telfort zodra het toestel is afgeleverd. Maar als hij het nummer niet pakt ( 06-nummer ) wat je nodig hebt ; kan ik het toch niet activeren. Beetje krom geregeld. Kan ik hun maandag weer bellen of hun het handmatig kunnen activeren...hopen dat het nummer dan wel bij hun in het systeem staat.
Derde keer is een nieuwe inderdaad, vreemd dat ze dat zelf niet zien. Als je hem aanzet en de ellende begint moeten zij dat ook hebben gok ik zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:51 schreef FedExpress het volgende:
zeg dat wel dubbeldrank... en ze hebben niks gevonden dus ook niks gedaan. ik zette hem aan en de ellende begon weer. ga een nieuwe eisen, hier betaal ik niet voor
https://market.android.co(...).android_apps.keeperquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:23 schreef Lamboghini het volgende:
Ik heb sinds kort ook een Desire S genomen, maar ik vroeg me af of er een app is waar je zeg maar wachtwoorden kan opschrijven en dat je die beveiligd met een code zodat niet iemand anders het kan zien?
Want ik wissel nog wel eens met wachtwoorden enzo en het zou wel fijn zijn om een overzichtelijke plek te hebben waar ik het altijd terug kan vinden maar niet dat iemand die bijvoorbeeld ff me mob gebruikt dat die gelijk toegang heeft tot die gegevens
Verder prima apparaat trouwens
Oh, sorry had ik niet gezien in ieder geval bedankt!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
https://market.android.co(...).android_apps.keeper
Zoiets bijvoorbeeld? Overigens hebben we een apart topic voor Android apps, dit had je trouwens zelf ook wel kunnen vinden in de market. Even zoeken op 'password' was genoeg.
ja, leek mij dus ook. punt is alleen dat je hem 'kaal' moet inleveren. Dus zonder SD-kaart, sim-kaart en batterij. als daar ergens het probleem is vinden ze het dus ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Derde keer is een nieuwe inderdaad, vreemd dat ze dat zelf niet zien. Als je hem aanzet en de ellende begint moeten zij dat ook hebben gok ik zo.
Nou, gisteren eens gekeken op de orderpagine en er stond zowaar een SIM nummer bij deze keer. Geprobeerd naar het nummer te bellen en ik krijg zowaar een voicemail, dus het lijkt me dat hij dan al actief is gesteld. Zal t wel zien!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg, ik heb ook een hoop problemen gehad met Telfort in het verleden. Sterkte!
Never mind, het is al gelukt met mn mailquote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga naar de mail app die standaard op je Desire S staat en doe hetvolgende:
- ga naar 'instellingen'
- kies 'accounts & synchronisatie'
- kies 'account toevoegen' (bij mij recht boven in het scherm)
- kies 'zakelijk' om een exchange account aan te maken
- volg het invoerpatroon
- kies bij server: m.hotmail.com
Nog even terugkomend op je dataverkeer, aan 1 GB zal je zeker genoeg hebben. Ik ben een gemiddelde gebruiker en zit op 400 tot 500 MB per maand met alle synchronisatie toeters en bellen aan.
Heel simpel: ga wifi gebruiken. Met alleen 3g ga je echt niet rondkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jeez, ik heb hem sinds gisteren maar in 24 uur tijd heb ik al 91,01 MB verbruikt. Ik heb een paar applicaties gedownload ( Bejeweled, Notitie, Angry Birds,jewels free, imdb, bug village, take me home en mijn facebook ingesteld en samengevoegd met contacts ; en G-mail account aangemaakt en ik krijg elke 30 minuten een update of ik nieuwe mailtjes heb ontvangen. En de standaard weer-applicatie update maar elke 6 uur....dus is het dan normaal dat hij al zoveel verbruikt? Ik gebruik geen Wifi maar gewoon 3GS.
De eerste maand zal je het meeste verbruiken, simpelweg omdat je een hoop dingen gaat installeren. Daarna zal het wel meevallen, alleen wat updates die zo nu en dan voorbij komen qua apps. Maar zoals gezegd, gebruik wifi om grote dingen uit de market te installeren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jeez, ik heb hem sinds gisteren maar in 24 uur tijd heb ik al 91,01 MB verbruikt. Ik heb een paar applicaties gedownload ( Bejeweled, Notitie, Angry Birds,jewels free, imdb, bug village, take me home en mijn facebook ingesteld en samengevoegd met contacts ; en G-mail account aangemaakt en ik krijg elke 30 minuten een update of ik nieuwe mailtjes heb ontvangen. En de standaard weer-applicatie update maar elke 6 uur....dus is het dan normaal dat hij al zoveel verbruikt? Ik gebruik geen Wifi maar gewoon 3GS.
dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De eerste maand zal je het meeste verbruiken, simpelweg omdat je een hoop dingen gaat installeren. Daarna zal het wel meevallen, alleen wat updates die zo nu en dan voorbij komen qua apps. Maar zoals gezegd, gebruik wifi om grote dingen uit de market te installeren.
Ja precies, games zoals Angry Birds zijn 18MB per stuk als ik me niet vergis. Dan schiet het wel op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat dus
de applicaties downloaden verbruikt veruit het meeste aan data. Als je het merendeel eenmaal hebt kom je echt wel rond met de instellingen die je noemt.
In dit geval is er 130kb gebruikt, dat is erg weinig. Dat kan best gekomen zijn op het moment dat je het uitzette.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hou nu op mijn account van telfort bij hoeveel ik gebruik, het is gewoon echt raar! Ik heb 3GS even uitgezet en alle synchronisatie uitgezet, maar toch ging hij binnen 10 minuten tijd van 91.63 verbruikt naar 91.76 verbruikt.
Ben even bezig mijn WEP code te achterhalen ( zul je net zien dat je die niet kan vinden als je hem nodig hebt ), zodat ik dat thuis kan gebruiken.
Maar vind het wel vaag dat er zoveel mb al afgaat na 10 minuten terwijl 3GS uitstaat...alle applicaties ook gesloten.
Als je een spel speelt ( bijv Angry Birds ) verbruikt hij dan daarvoor ook mb?
Bedankt voor de reacties in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |