Ik heb dit ook gehad. Het type netwerk op GSM Only zetten losde dit op. Daarna kwam het alleen terug toen ik weer met die instellingen zat te klooien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:02 schreef Skweezer het volgende:
Gister mijn mobiel gekregen. Desire S met T-Mobile abbo
nu zegt hij heletijd tijd "beperkte dienst" iemand hier ook ervaring mee?
Fancy widgetsquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef bloodysunday het volgende:
Is er een klok te vinden die lijkt op de sense klok maar dan zonder het weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Yay, ben nu de officiële HTC Android 2.3.5 ROM met Sense 3.0 aan het flashen!
Oftwel, u kunt updaten dames en heren!
Wacht niet langer en haal 226MB aan pleasure binnen.Hmmm, heb de nieuwe update gedownload, maar nu kan ik de telefoon niet meer helemaal uitzetten en/of de telefoon resetten met die knop erboven op. Jij of iemand anders daar ook last van ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op Tweakers dat andere mensen er ook last van hebben, ik heb zelf geen probleem hiermee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Meierij het volgende:
[..]
Hmmm, heb de nieuwe update gedownload, maar nu kan ik de telefoon niet meer helemaal uitzetten en/of de telefoon resetten met die knop erboven op. Jij of iemand anders daar ook last van ?
Ik heb alles nog gewoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:19 schreef enpe het volgende:
Zijn alle smsjes, contacten en apps weg na de update?
Heb je toevallig een branded toestel? Dan ben je namelijk afhankelijk van je mobiele provider voor updates, die komen niet rechtstreeks via HTC. Als je geen branded toestel hebt dan kan het zijn dat je hem later krijgt, ze releasen de update in batches.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Aestivate het volgende:
Stomme vraag misschien, hoe doe je die update?Bij mij bij info - software check - update krijg ik bericht dat er geen updates zijn.
Geen idee, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef senesta het volgende:
Het valt me op dat mijn live wallpaper steeds stopt. Hebben er meer dat?
Gaat gewoon uit bij mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn Desire S wilt niet meer uit. Knop werkt wel gewoon. Gebeurt na de laatste update. Nu met sense 3.0.
Ja bij mij dus niet, die knop werkt welquote:
Die krijg ik dus wel, dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja bij mij dus niet, die knop werkt welmaar ik krijg niet dat scherm met uitschakelen, opnieuw opstarten en vliegtuigmodus.
Hier gaat alles soepel. Mooie animatie ook als je unlocked.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
Heb het gevoel alsof ie hapert als je die launcher start
die aniematie gaat bij mij ook soepel. Het is net als je de launcher start, dat het een beetje hapert... Maar dat kan ook aan een instelling van mij liggen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hier gaat alles soepel. Mooie animatie ook als je unlocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |