Grote broer van het baby changing station.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is piña colada al een cocktail toch?
En dan is het wel te drinken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeFix er wel een shotje van met rooie wodka, malibu, pasoa en andere shizzle
oh, ik dacht meer aan een soort van inleverpuntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grote broer van het baby changing station.![]()
Wat klink je als een (terecht) trotse moeder F_R.Ben je er al een beetje aan gewend?
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenquote:
alles wordt drinkbaar met wodka erdoor, dus ik denk het welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenmoment
Opschieten dan. Ik word hier door 2 katten aangestaard en af en toe klinkt en zielig miewtje. Etenstijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenmoment
Gewoon een winkel, mooi dat je er geen gedumpte baby's kan kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan een soort van inleverpunt
Ziet eruit als iets wat je drie weken geleden hebt ingeschonken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Pina colada met Malibu en pasoaWas best lekker, klontert als een mofo.
En crushed ice
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat je drie weken geleden hebt ingeschonken.![]()
Serveer je dat ook op de housewarming?
JAG? Nou ja zeg, waar komt die nou weer vandaan?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef senesta het volgende:
[..]ziet er wel apart uit JAG.
Oh kijk dit nou!
Ik word als trampoline gebruikt omdat men vindt dat het etenstijd is. Het lijkt liefde,maar dat is gewoon gelul.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opschieten dan. Ik word hier door 2 katten aangestaard en af en toe klinkt en zielig miewtje. Etenstijd.
Ai arme Binkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Senesje, had je de foto's van Bink gezien?
[SC] #1353 WTF, oh-oh door het slotje!
Ze kreeg net trouwens de grootste wegtrekker tot nu toe, ze zakte er van door haar voorpoten en haar hele bekkie verkrampte er vanMaar nu gaat het weer.
Ja, ik schrok want ze trok haar hele hoofd en bekje scheef. Ik dacht 'daar gaan we'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai arme Bink
Fijn dat het nu weer gaat.
Moet je het gas hoger zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh en heel iets anders, wáárom duurt rösti bakken tot het bruin is altijd minstens drie kwartier ipv het kwartiertje dat er op de zak staat?
Ja daar schrik je behoorlijk van!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik schrok want ze trok haar hele hoofd en bekje scheef. Ik dacht 'daar gaan we'.
Maar het was na een seconde of vier over gelukkig en ze ging gewoon door met koekie eten.
Pfieuw...
Nee! Wat leuk! Die foto's zijn geweldig! Ik hoop dat ze ervan geniet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Senesje, had je de foto's van Bink gezien?
[SC] #1353 WTF, oh-oh door het slotje!
Ze kreeg net trouwens de grootste wegtrekker tot nu toe, ze zakte er van door haar voorpoten en haar hele bekkie verkrampte er vanMaar nu gaat het weer.
Nee nog niet. Gelukkig. Want ze vreet nog als een bootwerkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja daar schrik je behoorlijk van!
Merk je dat ze pijn heeft als ze slikt of dat niet?
Nee alleen die kleinere trillertjes. Dit was een heftige.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee! Wat leuk! Die foto's zijn geweldig! Ik hoop dat ze ervan geniet.
Wat eng die wegtrekker zeg. Arme Bink. Heeft ze dat al vaker gehad?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet. Gelukkig. Want ze vreet nog als een bootwerker
[..]
Nee alleen die kleinere trillertjes. Dit was een heftige.
En volgens de DA gaat ze daar de komende weken meer last van krijgen.
Dus moet het goed in de gaten houden, als het te erg wordt (te vaak en te lang) dan houdt het heel erg helaas op.
Dat vind ik idd héél erg fijn, dat ik lekker vaak bij haar kan zijn zo de laatste weken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat je nu qua werk en weddingplannen in een rustige periode zit. Kun je haar goed in de gaten houden.
Apart is dat, he. Dat iets wat eigenlijk een nadeel is of wat je zo ervaart, opeens een voordeel blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik idd héél erg fijn, dat ik lekker vaak bij haar kan zijn zo de laatste weken.
Alsof het echt zo moest zijn he?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Apart is dat, he. Dat iets wat eigenlijk een nadeel is of wat je zo ervaart, opeens een voordeel blijkt te zijn.
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef Oognip het volgende:
Zeker fijn dat je nu al je vrije tijd aan Bink kan besteden Greys
Ik ga zo naar Zorro de musical
Ik heb echt geen idee wie er in spelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat tof!
Daar zit Lone van Roosendaal in ook he? Die ken ik een beetje via mijn werk, ik vind haar zó goed!
Laat me weten wat je vond en heel veel plezier!
Lone speelt Inez:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie er in spelenmaar ik zal je laten weten wat ik er van vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |