Grote broer van het baby changing station.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is piña colada al een cocktail toch?
En dan is het wel te drinken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeFix er wel een shotje van met rooie wodka, malibu, pasoa en andere shizzle
oh, ik dacht meer aan een soort van inleverpuntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grote broer van het baby changing station.![]()
Wat klink je als een (terecht) trotse moeder F_R.Ben je er al een beetje aan gewend?
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenquote:
alles wordt drinkbaar met wodka erdoor, dus ik denk het welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenmoment
Opschieten dan. Ik word hier door 2 katten aangestaard en af en toe klinkt en zielig miewtje. Etenstijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, laat ik je vanaaf weten. Fuck it. Laat ik je nu wetenmoment
Gewoon een winkel, mooi dat je er geen gedumpte baby's kan kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan een soort van inleverpunt
Ziet eruit als iets wat je drie weken geleden hebt ingeschonken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Pina colada met Malibu en pasoaWas best lekker, klontert als een mofo.
En crushed ice
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat je drie weken geleden hebt ingeschonken.![]()
Serveer je dat ook op de housewarming?
JAG? Nou ja zeg, waar komt die nou weer vandaan?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef senesta het volgende:
[..]ziet er wel apart uit JAG.
Oh kijk dit nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |