Dauwpop, Cult is stom ik mocht ze in Paradiso niet fotograferen omdat ze geen zin hadden. Sufferds.quote:
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?quote:
Dacht ik, nu mag jij een plaatje posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?
Mooie foto! Erg naturel, een hele andere aanpak dan D_A. Beide heeft zo z'n charme.
En ik ben niet meer alleen thuis.. Het wordt saai hier vannacht...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Timmos het volgende:
Morgen geen nieuwe want ik moet op tijd naar bed vanavond
Da's de charme van Ruben Block! Triggerfinger is zo geweldig om te zien en te horen. Ruben zingt vol emotie, ook qua bewegingen. Later heb ik op Dauwpop nog een akoestische sessie gezien van hun! Geweldig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:01 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wie gaat nou voor z'n lol in zo'n pak optreden. Daar drijf je toch na één nummer al uit van het zweet?
Mooie foto! Erg naturel, een hele andere aanpak dan D_A. Beide heeft zo z'n charme.
Je hebt een btje een drummer fascinatie de laatste tijd ofnie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over naturel gesproken.
[ afbeelding ]
Oke, een gauwe ouwequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dacht ik, nu mag jij een plaatje posten.
Chinese mensen zijn lekker fotogeniek.. Ik heb er ook nog wel wat van staan op mn Flickr..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oke, een gauwe ouwe![]()
[ afbeelding ]
Altijd, drummerts zijn koel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:06 schreef SP22 het volgende:
[..]
Je hebt een btje een drummer fascinatie de laatste tijd ofnie?
Hogere sluitertijd en goede lenzen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef Merlijn het volgende:
Stomme vraag: maar alle foto's die ik zie zijn echt retescherp. Hoe doen jullie dat toch ?
Wat hij zegt. Al kom ik nog redelijk goed mee met mijn kitlensjes, moet het wel goed licht zijn. Anders kom ik echt te kort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hogere sluitertijd en goede lenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |