Eigenlijk wel want die is meer waardquote:
Dat moet je lekker zelf wetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
Ouders zijn een weekje weg.... Wat ga ik vanavond, morgen en overmorgen eens eten? Beetje simpel hou ik wel van. Vanavond word waarschijnlijk een biefstuk.
Doet me aan een zwerver denken die ik een keer in Nijmegen tegen kwam.quote:
Duh, dat koopt 'em geen koffie suffiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me aan een zwerver denken die ik een keer in Nijmegen tegen kwam.
Stond voor de V&D en wilde 1,50 voor koffie.
Met 1,00 nam ie geen genoegen
Ooooooooooohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Macaroni/spaghettiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
Ouders zijn een weekje weg.... Wat ga ik vanavond, morgen en overmorgen eens eten? Beetje simpel hou ik wel van. Vanavond word waarschijnlijk een biefstuk.
nasi
roerbakgedoeIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat snap ik ook wel, maar het feit dat ie geld weigerde omdat het niet genoeg wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, dat koopt 'em geen koffie suffie
Ik hou wel van mensen die ergens voor staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar het feit dat ie geld weigerde omdat het niet genoeg was
Nope, vind ik ook niet erg. Dat de Pond zo zwak is vind ik daarentegen uit puur eigen belang wel ergquote:
Ik heb ooit een oude vriend in de goot zien belanden (letterlijk) en bood hem uiteindelijk kleren aan, het enige waar hij zich druk over maakte was dat het merkloos wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar het feit dat ie geld weigerde omdat het niet genoeg was
Mac, Burger King, en Pizzaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:36 schreef RingBewoner het volgende:
mooiquote:
Ik ben niet zo creatief. Geen tips?quote:
Nee man, het is niet de bedoeling dat ik in één week iets van 3 kilo aankom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |