abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98025603
Hallo, gisteren ben ik tijdens scheikunde op mijn stuit gevallen. Ik wou gaan zitten want ik zag dat er een stoel achter me was, maar met mijn domme kop ga ik ernaast zitten en zo doende ben ik om mijn stuit gevallen. :') Hoe lang gaat het ong. duren tot de pijn weg is? Ik kan wel gewoon lopen. ;)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:21:07 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_98025658
Wat een slecht smoesje, geef gewoon toe wat er echt is gebeurd.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:22:31 #3
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_98025728

Aambeienkussen!

Maar ga dat maar eens afrekenen bij de kassa met deze smoes :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_98025749
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef TNA het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]

Aambeienkussen!

Maar ga dat maar eens afrekenen bij de kassa met deze smoes :D
Homo.

TS is ook gay.
pi_98025926
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef TNA het volgende:
Iemand trok mijn stoel weg... :/
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:40:43 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98026396
Stoel weg trekken als iemand wilt zitten. _O_
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98026632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef porsche1 het volgende:
FU
  zaterdag 11 juni 2011 @ 15:48:42 #8
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_98026707
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef porsche1 het volgende:
idd nog steeds 1 van de betere practical jokes... _O_
net zoals antiquing :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_98027366
TS ben je flink uitgelachen in de klas :D!
pi_98027745
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef MalaCocinera het volgende:
TS ben je flink uitgelachen in de klas :D!
Nee, want niemand zag het. ;) Ik zat helemaal achterin. De enigste die het heeft gezien was diegene die de stoel wegtrok, maar hij was keihard geschrokken.
pi_98055228
Ligt eraan hoe hard je gevallen bent ;)
Ik ben donderdagavond van een paard geflikkerd, ook op mijn stuitje en ben bang dat het nog wel even duurt.

Mijn man is een tijd terug van de trap gedonderd :') :% en die heeft 3 weken last van zijn stuitje gehad
pi_98063375
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben donderdagavond van een paard geflikkerd, ook op mijn stuitje en ben bang dat het nog wel even duurt.

Mijn man is een tijd terug van de trap gedonderd :') :% en die heeft 3 weken last van zijn stuitje gehad
Hehe, eindelijk een goede reactie. Nou, ik viel niet keihard, omdat ik me aan de tafel vasthield met een hand was de klap gelukkig minder hard, maar ik denk dat het ook zo'n weekje of 1, 2 gaat duren. :/
pi_98063424
ik heb er na een half jaar nog steeds een beetje last van :r
pi_98099973
Bij mij duurde het ongeveer een maand voor ik weer normaal kon gaan zitten zonder mezelf aan mn armen op te hijsen en al die toestand. Shit wat deed dat pijn ;( Beterschap ts!
pi_98100010
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef essentieel het volgende:
ik heb er na een half jaar nog steeds een beetje last van :r
En dit inderdaad. Als je na een half jaar ofzo perongeluk te lang in een verkeerde houding zit kan het weer pijn gaan doen. Ik weet verder niet wat je eraan kunt doen, maar je kunt er iig wel rekening mee houden.
pi_98100091
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Pfff paarden ja. Het is dan ook geen aanrader om op een jong paard te gaan zitten wat nog niks weet als je bang bent, want dan flikker je sowieso. Beestje heeft een korte nek en kan hele scherpe bochten maken, nja je raad het al :') en natuurlijk kwam in neer op mn stuitje..
pi_98106851
Whehe ja dit was dan wel geen jong paard, maar wel eentje wat al een tijd had stilgestaan. En ik dacht dat ik er wel kon opstappen na wat rondjes longeren. Want hij zag er erg ontspannen uit :')
Zou in principe niet erg zijn want iemand had hem vats aan de longeerlijn, maar t beestje was het er zo niet mee eens dat de longeerlijn op het ijzeren klipje afbrak en het beest er als een gek vandoor ging. whehe _O-
stom stom...

Maargoed, nu na 4 dagen gaat het al een stuk beter :Y
pi_98118333
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe ja dit was dan wel geen jong paard, maar wel eentje wat al een tijd had stilgestaan. En ik dacht dat ik er wel kon opstappen na wat rondjes longeren. Want hij zag er erg ontspannen uit :')
Zou in principe niet erg zijn want iemand had hem vats aan de longeerlijn, maar t beestje was het er zo niet mee eens dat de longeerlijn op het ijzeren klipje afbrak en het beest er als een gek vandoor ging. whehe _O-
stom stom...

Maargoed, nu na 4 dagen gaat het al een stuk beter :Y
Dat ken ik ja "oh hij is moe genoeg" Tsja, meestal niet :') Maar heb je wel geluk mee dan dat het nu al wat beter is :o doe wel rustig aan hoor, want je kan uit blijheid te veel gaan bewegen en dan word het weer erger!
pi_98121958
Ja rustig aan doen ja, maar ik ken mezelf. Dat hou ik niet lang vol. Heb voor woensdag weer paardrijden op de planning staan...vond het al knap dat ik vanavond niet ben geweest *)

@Ts, hoe gaat het met jou stuitje?
pi_98226361
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja rustig aan doen ja, maar ik ken mezelf. Dat hou ik niet lang vol. Heb voor woensdag weer paardrijden op de planning staan...vond het al knap dat ik vanavond niet ben geweest *)

@Ts, hoe gaat het met jou stuitje?
Als je gaat zitten en het doet pijn, stap dan alsjeblieft weer af hoe graag je ook wil :P
pi_98237148
Ik heb gister weer gereden :Y
Zelfs een klein spongetje gewaagd. Alleen lang draven ging niet en galloperen was helemaal niet tof. Dus heb het rustig aan gedaan en nu wel iets meer last, maar het was het waard ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')