Welkom hier!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoppa, Jofu thuis, 40 euro aan nieuwe kleding![]()
Thanks mam
Weet ik. Maar goed... welkom terug hier dan.quote:
Erge echo ja? Draai voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) met SAM.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Echoooooo![]()
Die van mij is niet zo erg meestal toch?
Hier klonk het best ernstig.. Alsof je in een lege badkamer zat.. Of een tunneltje..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Erge echo ja? Draai voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) met SAM.
Je bent de eerste die het zegt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier klonk het best ernstig.. Alsof je in een lege badkamer zat.. Of een tunneltje..
Tuurlijk, hoe meer bier des te beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, kan ik het maken om straks te draaien onder het genot van een biertje? Ik moet vannacht om 2 uur werken..
Cheap Trick btw
Één biertje kan wel. Maar ik zou het niet doen dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, kan ik het maken om straks te draaien onder het genot van een biertje? Ik moet vannacht om 2 uur werken..
Cheap Trick btw
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Één biertje kan wel. Maar ik zou het niet doen dan.
Euhm, ik weet niet? Maar dat doe ik wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?
Wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?
Ik pendel niet alleen maar voor die bouwsite hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef _Fanta het volgende:
is juist gezellig, beetje pendelen met krat bier achterin
ow, jah dan beter nie teveel drinken iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet? Maar dat doe ik wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |