quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef APK het volgende:
Ik heb vanmorgen mijzelf mijn woonkamer voor het eerst in 19 jaar getrakteerd op een ramenlapbeurt, maar nu moet ik bijna met een zonnebril rondlopen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef APK het volgende:
Ik heb vanmorgen mijzelf mijn woonkamer voor het eerst in 19 jaar getrakteerd op een ramenlapbeurt, maar nu moet ik bijna met een zonnebril rondlopen
Is toch prima gelukt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geprobeerd te vegen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wanneer heb jij de ramen trouwens voor het laatst gedaan?quote:
Ík heb het niet gedaan, ik heb zo'n gast met een uitschuifbare waterbezem twee tientjes gegevenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ík heb het niet gedaan, ik heb zo'n gast met een uitschuifbare waterbezem twee tientjes gegeven
Op m'n verjaardag ramen lappen, dachut niet
Oh, wacht effe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb geprobeerd te vegen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Ziet er toch gewoon uit als twee foto's gemaakt met een brakke tombo-camera?quote:
Ik wil die gast.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ík heb het niet gedaan, ik heb zo'n gast met een uitschuifbare waterbezem twee tientjes gegeven
Op m'n verjaardag ramen lappen, dachut niet
Ik heb geen brakke cameraquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er toch gewoon uit als twee foto's gemaakt met een brakke tombo-camera?
Jij hebt truus alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil die gast.Hoef ik niet eens jarig voor te zijn.
Newsflash: Truus doet geen ramen.quote:
Niet? Staan er ook geen in je klustopic?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik maak echt geen foto's van mn vloer
Mis je haar ook al zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Staan er ook geen in je klustopic?
Ja, ik ben te lui om te kijken, want ik heb hier geen muis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet? Staan er ook geen in je klustopic?
Ja, ik ben te lui om te kijken, want ik heb hier geen muis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef APK het volgende:
Mijn moeder had trouwens nog een nauwelijks verkapte doodsverwensing op kaar kaart geschreven: "Alweer een jaartje erbij, nu maar even stoppen want dit is een mooie leeftijd, toch?"
Hahahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef APK het volgende:
Mijn moeder had trouwens nog een nauwelijks verkapte doodsverwensing op haar kaart geschreven: "Alweer een jaartje erbij, nu maar even stoppen want dit is een mooie leeftijd, toch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |