Moet je SMSén naar het nummer in de TS.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Hoedjeman het volgende:
hee kan ik een verzoekplaatje aanvragen voor m'n schoonmoeder ?
DE RADIO IS UIT ??? DE RADIO IS UIT ??? WTF WAT IS DAT VOOR EEN FLUTRADIO ??? AAN DAT DING !!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:11 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Moet je SMSén naar het nummer in de TS.
Maar de radio is uit geloof ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef Hoedjeman het volgende:
kansloos, hier gaan hooguit wat pedofielen naar zitten luisteren
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
GODVER MIJN BOXXEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een kutmuziek
quote:Ja,gaat later weer aan. Bedankt voor het kijken!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik bel nu even met 3FM om ze te melden dat ze met 6 maanden uit de ether gaan. Deze top radio gaat ALLES verpletteren!
538 maak je borst maar nat!!
Volgens mij wijst dit erop dat ze een televisiezender beginnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:19 schreef Nina-Sanders het volgende:
Een Dm gestuurd net, waarom de radio uit staat.
Krijg ik terug:
[..]Kijken
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Een labiel omatje die 18 keer wereld meid riep. hahah
Hallo, dat hoort bij het liedjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
je muziek slaat over, en loop niet zo lomp te grinikken joh
goed nummerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Nina-Sanders het volgende:
Mag ik ook een verzoek aanvragen?
Rammstein - Moskau
Daarna: Speedfreak - Speedcore
kom er straks aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mag ik Darude - Sandstorm aanvragen?
Ik ga geen geld neerleggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Mr.Mackey. het volgende:
het liefst allemaal ff sms'en naar 0629383909 of op twitter @bramfelix een request doen
is goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Ik ga geen geld neerleggen
Ik houd het anders wel bij Twitter
Ik doel op dat je constant dit topic aan het hooghouden bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Blij zijn op deze muziek, en niet op die foute vlieger-muziek
Fok! Forum is gekaapt om een pauper amateur radiostation -waarin echt niemand is geïnteresseerd- te promotenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ik doel op dat je constant dit topic aan het hooghouden bent.
Hoe volslagen verveeld kan een mens zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:38 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wel twee vaste luisteraars (als dat nog steeds zo is
Kunnen we geen telefoongrappen doen? Doen het altijd goed
Doen we zo nog wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:38 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wel twee vaste luisteraars (als dat nog steeds zo is
Kunnen we geen telefoongrappen doen? Doen het altijd goed
Heb je adminrechten dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef Mr.Mackey. het volgende:
mensen,
ik ga een acaunt aanmaken genaamd DJ Felix
dus dan maak ik hetzelfde forum
tot straks
Trouwens,ik gebruik dit acount.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Heb je adminrechten dan?
Doe een Leaf draaien...
Dat was toch eerst OnzRadio? of..?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
[X-Raydio] #91 Met een snoeiharde Dirty DJ.
Kloptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Dat was toch eerst OnzRadio? of..?
jasinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Felix, wie is dat vriendje die bij je zit?
achtergrond muziekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een fags
De hele tijd door muziek heen praten en dan het nummer gewoon stoppen
Lijkt er wel op... staan ze 5 minuten te zoeken omdat die jostivriend het niet kan spellen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Zoeken ze muziek via youtube ofzo?
Waarom hebben ze uberhaupt een mengpaneelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:55 schreef Nina-Sanders het volgende:
Nieuw mengpaneel en microfoon.
heb het idee dat die nog in de verpakking zit
we komen straks weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef Nina-Sanders het volgende:
DJ Marvin...
Hij is bang voor de politie
Daar gaat hij dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**EINDE****
Hij is bang voor de Sena ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
off air alweer? hoe kan ik nou deze radio luisteren terwijl de dj weggaat!?
mooizoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook weer meeluisteren, onder het genot van een biertje
nog een nummer ? XDquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
ALL I FUCKING HEAR IS BOOM BOOM BOOM![]()
![]()
Morgen Ochtend starten we weer:) nodig zoveel mogelijk vrienden uitquote:
Ik heb een jongen in mijn klas die zo heet.. haha.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:34 schreef Nina-Sanders het volgende:
Leuk idee. Ga iemand bellen die meneer of mevrouw de Haan heet, en vraag verkapt en op subtiele wijze om hij kukeleku kan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |