SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:54 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt eraan hoeveel je er al op hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:56 schreef THEFXR het volgende:
zal ik die laatste gehaktstaaf nog opwarmen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:56 schreef THEFXR het volgende:
zal ik die laatste gehaktstaaf nog opwarmen?
3 stuks, de 4de ligt nu in de grillquote:Op zondag 12 juni 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je er al op hebt.
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat mensen hier last van hebben, dit is last moment reklame.. sowieso heeft Dana wss geen idee hoe hard hij praat door de herrie in de arena, en dat hoort erbijquote:
Friet bevat toch koolhydraten, vetten en zout? Dan zijn toch stoffen die een mens nodig heeft?quote:Op zondag 12 juni 2011 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]ik heb zin in gvd friet.. hele tijd vragen dat we langs macdrive gingen maar helaas, broer is te gedisciplineerd in zijn dieet. Ik duidelijk niet
Heb er geen last van, het is gewoon zo'n bizar stemgeluidquote:Op zondag 12 juni 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hier last van hebben, dit is last moment reklame.. sowieso heeft Dana wss geen idee hoe hard hij praat door de herrie in de arena, en dat hoort erbij
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenquote:Op zondag 12 juni 2011 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Friet bevat toch koolhydraten, vetten en zout? Dan zijn toch stoffen die een mens nodig heeft?
Slapen voorlopig nog niet, sociaal soms wel, maar ik zei t op t moment dat de uitzending begon. Vond t wel toepasselijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga je slapen of ben je gewoon sociaal?
Are you kidding me? Vreetzakje!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenMaar ik ben ook echt een vreetzak, vroegah 4x per week naar friettent in de avond na avond eten, 20 hamburgers in de week etc.. lol.
Nu al 2/3 weken geen friet gehad dus i'm craving like a meth addict.
Heb je beeld op die vorige link dan? Dacht dat die er wel uit zou vliegen, ben zelf overgestapt op een andere. Die is overigens even goed geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:08 schreef Geo3kant het volgende:
Thnx FXR, mooie backup, maar die van Raistlin is toch beter
Ja, smooth en mooie kwaliquote:Op zondag 12 juni 2011 03:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Heb je beeld op die vorige link dan? Dacht dat die er wel uit zou vliegen, ben zelf overgestapt op een andere. Die is overigens even goed geloof ik.
Eens, maar dit is ook gewoon een groot voordeel voor the cowboy in de standup, maar hij heeft zelf ook goede jitz dus, voordeel is duidelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 03:11 schreef raistlin6 het volgende:
Cerroni mag van mij winnen, ik wil erg graag mijn 5/5 halen deze keer. Zeker na die 3 en 2 van de vorige keren.
Ik had respectievelijk 2/5 en 1/5quote:Op zondag 12 juni 2011 03:11 schreef raistlin6 het volgende:
Cerroni mag van mij winnen, ik wil erg graag mijn 5/5 halen deze keer. Zeker na die 3 en 2 van de vorige keren.
Toen ik op kamers zat had ik een snackbar in m'n straat, en heel veel Turkse tentjes etc. 300 meter verderop... Toen was mijn dieet ook niet zo gezond.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar niet met zulke hoeveelhedenMaar ik ben ook echt een vreetzak, vroegah 4x per week naar friettent in de avond na avond eten, 20 hamburgers in de week etc.. lol.
Nu al 2/3 weken geen friet gehad dus i'm craving like a meth addict.
Ik vond t sowieso niet zo'n lastige card deze keer, maar iedereen heeft t wel anders geloof, ik. Dus dat zou zomaar eens tegen kunnen gaan vallen voor mij. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens, maar dit is ook gewoon een groot voordeel voor the cowboy in de standup, maar hij heeft zelf ook goede jitz dus, voordeel is duidelijkBut anything can happen.
Ik weet niet of je alle UFC's al gezien hebt maar Maia/Munoz, Carwin/JDS liggen heel dicht bij elkaar en Florian/Nunes wellicht ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik vond t sowieso niet zo'n lastige card deze keer, maar iedereen heeft t wel anders geloof, ik. Dus dat zou zomaar eens tegen kunnen gaan vallen voor mij. Maar we gaan het zien.
Heb ze op een paar na allemaal gezien de laatste maanden. Hmm. Tsja, dicht bij elkaar wel, maar toch. Ach het mooie hiervan is dat we over een paar uur weten wie van ons het sterkste punt had.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik weet niet of je alle UFC's al gezien hebt maar Maia/Munoz, Carwin/JDS liggen heel dicht bij elkaar en Florian/Nunes wellicht ook.
2 / 5 zijn in principe coinflipslastig, zeker als je wilt mee strijden in de top
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:27 schreef raistlin6 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:34 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |