ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 13:59 |
Hey, Ik weet niet of ik dit goed geplaatst heb, zoniet kan een MOD dan even dit topic moven? ![]() Maargoed, ik heb dus een scooter ![]() Nu is mijn probleem, als ik het gas inhoud komt de scooter nauwlijks vooruit, dit gebeurd pas als ik het gas vol in heb gehouden. De scooter vliegt iets vooruit en als ik dan gas terug neem bouwt de snelheid op. Iemand een idee hoe ik gewoon een mooie opbouw van snelheid krijg zonder eerst m'n gas vol open te moeten draaien? Het gaat hier om een "getunede" CPI Sport ![]() ![]() Top: 65km/ph met prop in de uitlaat, vario ring eruit. Alvast bedankt! Tim | |
porsche1 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:01 |
Dat heeft een maat van mij geloof ik ook. Eerst niet vooruit te branden, en dan ineens boem vliegt dat ding voorruit. Vreselijk irritant omdat je soms als je niet oplet er ongeveer vanaf valt. | |
Joe-Momma | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:02 |
Mss te weinig lucht of mss de sproeier te groot. En het afstellen van je carberateur zou ook wel eens kunnen helpen. | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:03 |
Wou ik vanmiddag even doen ja, kijken of de afstelschroef van de carb wel goed staat. | |
Gokhan03 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:03 |
Strakkere trekveertjes -> motor moet meer toeren maken zodat de koppelling uitklapt en er kracht op de achterwiel komt Het probleem is nu dat je koppelling sneller gaat slippen. Je veertjes die zijn te sterk. Ik weet niet of je een standaard cilinder heb maar die kunnen x aantal toeren maken. Bijvoorbeeld: standaard cilinder: 6000 toeren snellere/grotere cilinder: 10000 toeren Stel dat jouw veren pas uitklappen rond de 5000 toeren dan moet de standaard cilinder veel meer moeite doen dan de snellere cilinder snap je ![]() | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:03 |
Dus de standaard veertjes eronder zou dit verhelpen? | |
Gokhan03 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:06 |
Je mag heus wel iets strakkere nemen dan standaard maar hoe jij het verteld dan denk ik dat ze te strak zijn. Die trekveren(tevens ook drukveer) hebben kleurtjes. De kleuren geven de sterkte van de veertjes aan. | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:06 |
edit. | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:07 |
Klopt, ik heb gele veertjes met standaard 50cc cilinder eronder. | |
Gokhan03 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:10 |
Met een standaard cilinder heeft het vervangen van druk en trekveren nauwelijks effect. Ik had destijds( alweer 6 jaar terug) een Gilera Runner met een getuned DR70 cilinder van www.revolution70.nl. Toen ik de cilinder had vervangen kon ik lekker kloten met de veertjes en rollen. Maargoed toen hadden ze ook geen digitale rollerbanken. | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:16 |
Achja, vandaag gaat het standaardstuur er weer op en word de cabrateur goed afgesteld. Met het gas kan dus niks gedaan worden en loopt vanzelf wel een keer los? | |
Gokhan03 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:17 |
Wat bedoel je precies met het gas? maak anders een filmpje. | |
mitchelll0181 | zaterdag 11 juni 2011 @ 14:44 |
Gwn standaard veren monteren idd | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 15:57 |
Dat word weer zoeken ![]() Maar bedankt voor alle moeite van iedereen iig! ![]() | |
Robbiej | zaterdag 11 juni 2011 @ 15:58 |
Kan je een geluidsfragment maken? ik heb geluid nodig zodat ik kan vertellen wat je moet veranderen. | |
T42 | zaterdag 11 juni 2011 @ 21:35 |
let op met je kenteken plaatje hier in brabant doen ze moeilijk als ze zo vast gemaakt zijn.. | |
ecktebaazz | zaterdag 11 juni 2011 @ 22:16 |
Ja klopt, heb al een waarschuwing gehad, kenteken zit nu mooi onder de buddy. Ik maak wel even een filmpje morgen ![]() | |
Robbiej | maandag 13 juni 2011 @ 23:42 |
Ik hoor 't wel ![]() | |
ecktebaazz | dinsdag 14 juni 2011 @ 13:28 |
Ik upload het even op Rapidshare aangezien ik m'n youtube account kwijt ben. Linkje stuur ik je in een DM! ![]() | |
ecktebaazz | dinsdag 14 juni 2011 @ 13:51 |
Topic kan dicht! ![]() |