Wou ik vanmiddag even doen ja, kijken of de afstelschroef van de carb wel goed staat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Joe-Momma het volgende:
Mss te weinig lucht of mss de sproeier te groot.
En het afstellen van je carberateur zou ook wel eens kunnen helpen.
Dus de standaard veertjes eronder zou dit verhelpen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Gokhan03 het volgende:
Strakkere trekveertjes -> motor moet meer toeren maken zodat de koppelling uitklapt en er kracht op de achterwiel komt
Het probleem is nu dat je koppelling sneller gaat slippen. Je veertjes die zijn te sterk.
Je mag heus wel iets strakkere nemen dan standaard maar hoe jij het verteld dan denk ik dat ze te strak zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Dus de standaard veertjes eronder zou dit verhelpen?
Klopt, ik heb gele veertjes met standaard 50cc cilinder eronder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:06 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Je mag heus wel iets strakkere nemen dan standaard maar hoe jij het verteld dan denk ik dat ze te strak zijn.
Die trekveren(tevens ook drukveer) hebben kleurtjes. De kleuren geven de sterkte van de veertjes aan.
Met een standaard cilinder heeft het vervangen van druk en trekveren nauwelijks effect.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gele veertjes met standaard 50cc cilinder eronder.
Achja, vandaag gaat het standaardstuur er weer op en word de cabrateur goed afgesteld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Met een standaard cilinder heeft het vervangen van druk en trekveren nauwelijks effect.
Ik had destijds( alweer 6 jaar terug) een Gilera Runner met een getuned DR70 cilinder van www.revolution70.nl. Toen ik de cilinder had vervangen kon ik lekker kloten met de veertjes en rollen.
Maargoed toen hadden ze ook geen digitale rollerbanken.
Wat bedoel je precies met het gas? maak anders een filmpje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:16 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Achja, vandaag gaat het standaardstuur er weer op en word de cabrateur goed afgesteld.
Met het gas kan dus niks gedaan worden en loopt vanzelf wel een keer los?
Ja klopt, heb al een waarschuwing gehad, kenteken zit nu mooi onder de buddy.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef T42 het volgende:
let op met je kenteken plaatje hier in brabant doen ze moeilijk als ze zo vast gemaakt zijn..
Ik maak wel even een filmpje morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef Robbiej het volgende:
Kan je een geluidsfragment maken? ik heb geluid nodig zodat ik kan vertellen wat je moet veranderen.
Ik upload het even op Rapidshare aangezien ik m'n youtube account kwijt ben. Linkje stuur ik je in een DM!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |