Kun je qua koop om die makelaar heen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:34 schreef LoveProfuzion het volgende:
Woensdagochtend eindelijk met de projectontwikkelaar de appartementen en de penthouse bekijken...we skippen de makelaar, 4 keer geweest, 2 keer was er geen makelaar en 2 keer geen juiste sleutels.
Ik hoop het wel ja....scheelt toch weer een paar duizend euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je qua koop om die makelaar heen?
En nu ben ik toch wel benieuwd naar de foto's...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Pinklady89 het volgende:
Door de meeste mensen die de foto's zien, wordt het een poppenhuisje genoemd. Prima.
Ehm... ben ik niet zo handig in. Maar ik ga m'n best voor je doen. Overigens vind ik het zelf geen poppenhuisje, hoor. Ik vind het gewoon een leuk vrouwenhuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:43 schreef Devv het volgende:
[..]
En nu ben ik toch wel benieuwd naar de foto's...
Hoe krijg ik hier foto's dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:43 schreef Devv het volgende:
[..]
En nu ben ik toch wel benieuwd naar de foto's...
Photobucket gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Hoe krijg ik hier foto's dan?
Als ik een foto plaats, blijft de link in het scherm staan, maar verschijnt er geen foto?
En ik maar denken dat het aan mij lag. Oké, ik ga het nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef DJMO het volgende:
Nee de gekke kikker doet et niet hiertinypic.com en photobucket doen het wel, net als flickr overigens
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Hitomi het volgende:
We hebben de woning geaccepteerd!Er moet nog wel heel veel aan gebeuren, maar het meeste doet de woningbouw! Er liggen 3 A4tjes vol op het aanrecht met wat er gebeuren moet!
16 oktober krijgen we de sleutel!Leuk!! gefeliciteerd!!!SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Februari 2013 is mijn nieuwe appartement klaar, kan niet wachten!!
De middelste, onder komt de Hema en boven me een eenkamerappartement.
Ondertussen zit er al wel een dak op, zal van de week nog eens een foto maken."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Leuk! En lekker ruim zeg! Gefeliciteerd! Moet nog veel gebeuren qua vloer en verven zo te zien (tenzij je roze erg mooi vindtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Hitomi het volgende:
We hebben de woning geaccepteerd!Er moet nog wel heel veel aan gebeuren, maar het meeste doet de woningbouw! Er liggen 3 A4tjes vol op het aanrecht met wat er gebeuren moet!
16 oktober krijgen we de sleutel!
Ja, heb zeker al ideeën, de keuken is al uitgezocht, dat is "gray oak", de vloer wil ik laminaat en dan ook in een lichte grijstint, meubels zijn nu nog licht eiken maar die ga ik wit maken en de accessoires worden diverse paars tinten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:29 schreef Hitomi het volgende:
Dank je wel!
Dat begint al op een echt gebouw te lijken! Februari is op zich ook al wel redelijk dichtbij! Heb je al ideeën voor wanneer het af is, of wil je daar eerst de ruimte nog wat duidelijker voor gevormd zien worden?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Hitomi het volgende:
16 oktober krijgen we de sleutel!Mooie ruime flat.SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jaar of wat geleden hebben wij een vriend helpen verhuizen naar een vergl.
flat.
Het bleek dat er asbest in de ondervloer zat ! Er moest gesaneerd worden.
Tip: de (zwaar) beschadigde drempels werden vervangen.
Misschien staan ze op jullie lijstje en anders vraag erom.
Die heeft de bewoner er pas ingelegd na het verhuizen en drie keer blankgelakt.
Is mooi geworden.
Voor zover ik weet hebben wij niet echt een ondervloer - en ik heb de flat zo vaak langs zien komen op de woningzoeker dat ik ook zoiets heb van, als dat erin zat, was dat wel eerder bekend geworden. Ik maak me er op dit moment in ieder geval niet zoveel zorgen om.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooie ruime flat.
Een jaar of wat geleden hebben wij een vriend helpen verhuizen naar een vergl.
flat.
Het bleek dat er asbest in de ondervloer zat ! Er moest gesaneerd worden.
Tip: de (zwaar) beschadigde drempels werden vervangen.
Misschien staan ze op jullie lijstje en anders vraag erom.
Die heeft de bewoner er pas ingelegd na het verhuizen en drie keer blankgelakt.
Is mooi geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |