Holy crapquote:Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef Barretje80 het volgende:
Zo!
afgelopen vrijdag ging ik mijn jurk ophalen.. en ik ben er nog niet heeelemaal uit of ie goed is, maar heb em toch maar meegenomen..
want wat bleek, de zaak was failliet gegaan.
jup die jah!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Jentin het volgende:
Avenue zeker, Barretje? De vriendin van mijn broer heeft 'm ook daar gekocht (trouwt in augustus) en mijn broer (werkt in centrum Rotterdam) is 'm meteen gaan halen toen hij het hoorde vrijdagmiddag. Het zal je inderdaad gebeuren dat je een paar dagen voor je trouwdag zonder jurk zit.
Ik had het nooit verwacht trouwens, zo'n grote zaak!
Gewoon een naaier/naaister in de buurt zoeken om het af te laten maken waar nodig. Daar zal je niet failliet van gaan. En geloof me, op de dag zelf moet het wel perfect zitten! Je doet het maar 1 keer!quote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup die jah!
jah echt bizar.. ik was ook echt zo verbaasd!
het is niet een klein onbekend winkeltje ofzo
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef JufMariska het volgende:
Inmiddels een hele serie foto's online van ons huwelijk!
dat is ons plan voor morgen ochtendquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden één kaartje, omdat iedereen zowel voor de voltrekking als voor de receptie is uitgenodigd. Voor het diner 's avonds zijn alleen onze ouders + zusjes en aanhang uitgenodigd. Maar daarvoor hebben we geen andere kaart laten maken, maar gewoon een klein extra kaartje toegevoegd aan de uitnodiging.
Planning is klaar, alles is geverifieerd, nu alleen nog wachten op de dag
Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijftquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wij leven met jullie mee!
En duimen voor mooi weer!
15-20 gradenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:18 schreef Natalie het volgende:
Geweldig, derdekeer!
Ja, dat zal je altijd zien, hè, aan een hangertje vind je ze niks, maar dan zitten ze toch ineens geweldig!
[..]
Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijftDenk dat het duimen heeft geholpen!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.
Hahaha! Hoe kan je dat nu vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |