abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98274375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mijn trouwpak zal ik niet snel naar mijn werk aan doen, maar vast nog wel eens gebruiken bij feesten en jubilea. :Y
ja, hier ook :+ tenminste, hij hoeft geen pak aan naar zijn werk ;) :P
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:03:27 #102
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98284233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan wat je op zo'n dag wilt doen. Een leuk feest met live-muziek en buffet en drank moet je al gauw rekenen op 80-90¤ per persoon. Kleding hem/haar (vooral haar ;)) is toch ook wel 2.000-3.000 ¤.
Fotograaf 500 ¤, auto 400 ¤, ringen 500-1.000 ¤, corsages/boeket 300 ¤, stadhuis 300 ¤, kapper 100-200 ¤ en zo zijn er nog wel wat kostenposten. :)

Onze bruidstaart was al 500 ¤ :o

En het klopt inderdaad: zodra je ergens het woord 'trouwen' of 'huwelijk' noemt, kost alles ineens 3 x zoveel. :7
Nu begrijp ik best wat je bedoelt maar toch schop je me lichtelijk tegen het zere been aan :@ Wij hebben ook een "leuk" feest met alles erop en eraan behalve de live band. Voor de rest vanaf 12 uur een dagprogramma met de daggasten inclusief warm en koud buffet en een ijsbuffet en s'avonds een feest incl. 5x hapjes en op het einde een broodje warme beenham. :9~

Wij hebben gewoon geluk dat we heel veel dingen krijgen. De kleding van onze schoonouders, de trouwauto van onze tatoeëerder, het boeket van mijn vriendin, de fotograaf een kameraad van ons, mijn haar en make up door mijn schoonzusje want die is kapster.

Nu ik dit zo achter elkaar zet en dan het lijstje van jou bekijk dan zouden wij ook veel hoger uit komen qua bruiloftskosten als we alles zelf hadden moeten betalen :o :@

Relativeren is op het moment moeilijk voor mij ivm overspannenheid en ik zat hier al mee sinds gisteravond :X maar nu ik alles opgeschreven heb snap ik je punt beter en moet ik je gelijk geven dat alles bij elkaar gezien wij ook op het dubbele zouden uitkomen ongeveer :X

Ik hoop dat het goed overkomt maar bedoel het dus echt niet boos of als een persoonlijke aanval.

[ Bericht 1% gewijzigd door derdekeer op 17-06-2011 10:05:57 (toevoeging ivm onzekerheid qua overkomen ) ]
pi_98284367
Oh ja, tsja, als we het zouden verrekenen met wat we gehad hebben voor de bruiloft dan kostte het ons zelf nog geen 1000 euro :')!
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 10:11:32 #104
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98284483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, tsja, als we het zouden verrekenen met wat we gehad hebben voor de bruiloft dan kostte het ons zelf nog geen 1000 euro :')!
Wij hebben dat gelijk maar verzilverd. Dan zijn we zelf weinig kwijt!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:22:16 #105
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98284822
O en qua kosten zitten wij ergens tegen de ¤5000 / ¤5500 aan, waarvan de jurk van Mjan het duurste is :) (dat is tot nu toe sommige dingen kunnen nog wat wijzigen qua prijs).

Jurk wordt betaald door m'n schoonouders
Pak betaal ik dan weer zelf incl (te) dure Italiaanse schoenen :)
Manchetknopen zijn OF de manchetknopen van mijn opa OF krijg ik van m'n zussen (beetje afhankelijk van wat er beter bij m'n pak past)
Ceremonie in het stadhuis en daarna uitgebreide lunch met een 35 man (incl onszelf).

Ringen en fotograaf zijn nog niet definitief dus daar kan het nog wat wijzigen qua prijs.

Trouwauto is de witte mini van m'n zusje
Bloemen en bruidstaart doen we niet aan verder, dat scheelt ook een hoop.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:55:10 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98289901
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:03 schreef derdekeer het volgende:
Nu begrijp ik best wat je bedoelt maar toch schop je me lichtelijk tegen het zere been aan :@ Wij hebben ook een "leuk" feest met alles erop en eraan behalve de live band.
[...]
Ik hoop dat het goed overkomt maar bedoel het dus echt niet boos of als een persoonlijke aanval.
Hee, voor véél minder dan wat wij uitgegeven hebben kun je natuurlijk ook een leuke trouwdag hebben. Sterker nog, in eerste instantie wílde ik het juist graag 'klein' houden: auto van collega als trouwauto, stadhuis, etentje met de familie, simpele ringen, leuke jurk en pak en dan voor 3-4.000 ¤ klaar. Niks mis mee, hoor. :)

Blinky wilde graag 'groots' uitpakken en gaandeweg ging ik er ook wel in mee. Het is en blijft een bijzondere dag en we hebben hem ingevuld zoals wij het graag wilden. Maar nogmaals, ieder zijn keuze. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 12:56:36 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98289959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wij hebben dat gelijk maar verzilverd. Dan zijn we zelf weinig kwijt!
Wij hebben er ongeveer onze huwelijksreis all-in van kunnen betalen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:34:43 #108
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98293357
* Natalie en steenz gaan morgen toch maar plu's halen. Je weet het nooit... de voorspellingen voor woensdag zijn nog niet echt rooskleurig.
(Un)masking for the greater good.
pi_98305245
Ik ga vlgend jaar ook trouwen! Heb me al 'ns eerder heir gemeld, maar toen waren we nog heeeeeeel langzaam bezig met voorbereiden. Nu gaan we wat harder .P

Ik denk dat de bruiloft hier zo'n 8/9 000 gaat kosten, alles bij elkaar. We krijgen een groot deel van mijn schoonouders, maar we maken om die reden geen andere keuzes. Vinden ze dat het te duur wordt, springen we uiteraard zelf bij. We begroten het zo dat we het in principe helemaal zelf zouden kunnen betalen, en daarna dus niet krom hoeven te liggen of om cadeaugeld te hoeven vragen.
Aangezien ik in een duur land woon, kost de boel hier wat meer dan in NL, vooral alcohol.

Maarre... vraagje... Wij zijn een cadeaulijst aan het maken. We willen per sé geen geld. Ik huil over 30 jaar liever over een gegeven bord dat breekt dan dat ik het gekregen geld op de bank zet en het dus een tussen mijn eigen geld verdwijnt. Maar nou is mijn (Nederlandse) familie nogal van het onpersoonlijk geld geven op verjaardagen enzo. Kan ik op de uitnodiging/website zetten dat we pe sé geen geld willen, of is dat raar...?
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 21:10:37 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98309189
"Per se geen geld" is raar, je kunt mensen toch niet verbíeden geld te geven?

Wat ik dan eerder zou doen is iets als: "Wij vinden een cadeau persoonlijker dan geld" :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:08:14 #111
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98312095
trouwlocatie (minikasteeltje) en eten met 30 gasten in een restaurant is helemaal geregeld hier inmiddels.
Vanmiddag weer allemaal locaties bezocht voor het feestje 's avonds, nadat ik een beetje depri werd van de beperkte mogelijkheden, beperkte sfeer en de enorme prijzen die cafeetjes e.d. vragen voor iets dergelijks, begon ik het een beetje op te geven. Maar toen kwam ik ineens via via aan een locatie in een bridgeclub. Überfout eigenlijk natuurlijk. Je ziet de bejaarden al aan de tafeltjes zitten te bridgen in gedachten als je de term bridgeclub hoort, hahaha!!!
Maar toch even gaan kijken en het is een heel leuk gebouwtje op een goed bereikbare en fijne plek, vrijstaand (i.v.m. geluidsoverlast), een terras erbij en zonder sluitingstijd. Het zaaltje is precies leuk qua grootte, niet te groot en niet te klein. Omdat ik dichtbij iemand in het bestuur sta kunnen we het gratis "huren" en alleen voor de drankjes betalen, die daar erg goedkoop zijn.
Het lijkt ons hartstikke leuk *O*
Even nog afwachten of de bingo-avond die er eigenlijk gepland stond (ook leuk ;)) verschoven kan worden, dan is de tent van ons *O*

9 september gaat het dak eraf :P *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:45:51 #112
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_98333753
@Roomsnoes, je kunt aan je ceremoniemeester (of als je die niet hebt iemand deze ene taak op zich laten nemen) een cadeaulijst geven met je wensen en dat op je trouwkaart aangeven.

Vroeger kon je bij huishoudelijke winkels (met servies etc) een lijst laten leggen en dan verwees je mensen naar die winkel. Bij sommige kan dat nog, maar mensen wonen tegenwoordig niet meer heel dichtbij elkaar.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:25:59 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98339236
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef SilkenTofu het volgende:
@Roomsnoes, je kunt aan je ceremoniemeester (of als je die niet hebt iemand deze ene taak op zich laten nemen) een cadeaulijst geven met je wensen en dat op je trouwkaart aangeven.

Vroeger kon je bij huishoudelijke winkels (met servies etc) een lijst laten leggen en dan verwees je mensen naar die winkel. Bij sommige kan dat nog, maar mensen wonen tegenwoordig niet meer heel dichtbij elkaar.
Zo'n wedding list kan ook heel goed per internet. Grote warenhuizen bieden dit volgens mij. De Bijenkorf in ieder geval.
The love you take is equal to the love you make.
pi_98342721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Bloemen en bruidstaart doen we niet aan verder, dat scheelt ook een hoop.
Vind je? Onze taart was 75 euro (bij de banketbakker!), de bloemen 150 voor de auto en 16 euro voor het boeket van Iv. Op het totaal was het meer dan verwaarloosbaar eigenlijk :D
pi_98342772
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef Natalie het volgende:
Nee. Weet niet eens zeker hoe je het uitspreekt :o
Wat is het precies?
Geocachen is wandelen met een doel. Met een GPS loop je een toch naar een schat (kinderlijk gezegd). Het mooie is dat je wandeling direct een doel heeft, je op mooie plekken komt waar je zelf niet heen zou gaan omdat je het niet weet, verdwalen niet meer mogelijk is, er een uitdaging is, etc. etc. Kijk als je tijd hebt maar is op http://www.geocaching.nl :)
pi_98353092
Vandaag mijn pak laten opmeten. Volgende week mijn shirt. En mijn schoenen zijn ook besteld die komen binnenkort ook binnen. Mijn outfit is dus al helemaal in bestelling dus dat gaat helemaal goed komen.
pi_98362738
Meld: ik ben onlangs op mijn 30e verjaardag gevraagd door mijn vriend. 1 juni 2012 willen we trouwen! In een kasteeltje in zuid-limburg, en niet in het wit. En voor de rest hebben we nog nergens echt over nagedacht. :P
Ik heb mijn schoonzusje gevraagd om met ons mee te plannen en regelen, wij zijn zelf vrij nonchalant... Maar ik laat me graag door jullie inspireren.
Wat weten we wel: Strawberry swing van Coldplay O+
  zondag 19 juni 2011 @ 12:01:18 #118
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98365158
Het weer is nog niet je-van-het. We hebben maar twee plu's gehaald zodat we in ieder geval droog blijven. Hahaha. In de kleur van de bloemen op m'n jurk, dus het past er in ieder geval bij. Hahaha!

Nog geen last van zenuwen, trouwens. Hoewel het het eerste is wat iedereen me de laatste tijd vraagt: ben je al zenuwachtig? Alsof ze me zenuwachtig willen hebben, ofzo! Word een beetje gek van die vraag intussen. Verzin eens wat anders. Volgens bij zijn ze serieus teleurgesteld dat ik niet op m'n nagels loop te bijten :')
pi_98369891
Mangostine, gefeliciteerd! Ben benieuwd wat voor kleur het wordt.

Natalie: slim, die paraplu's. Die zenuwenvraag krijg ik ook steeds vaker (ik trouw over 3 weken), en inderdaad; mensen lijken het jammer te vinden als je zegt dat het allemaal wel meevalt.

Stansfield: altijd fijn als er weer dingen geregeld zijn!

Ik had gisteren, totaal onverwacht, mijn vrijgezellenfeest. Superleuk was het, met 6 vriendinnen ben ik de hele dag de hort op geweest. We gingen naar Zeeland (want daar kom ik graag en bovendien trouwen wij daar ook): eerst bolussen bakken (ik hou echt ENORM van die dingen, we hadden bijna een zogeheten 'bolusberg' als bruidstaart ;)), daarna een klomp beschilderen (say whut? Ik weet het, maar omdat de groep zo leuk was, was het echt enorm gezellig en ze werden nog leuk ook). Daarna gingen we kaarsen maken in de binnenstad van Middelburg; tientallen toeristen kwamen naar ons gapen, want het was gewoon voor de etalageruit van een winkeltje en we zijn door heel veel mensen op de foto gezet (misschien hielpen de roze blingtiara met sluier, de roze sjerp en de gouden medaille op en om mij ook wel :+ ). Daarna zijn we gaan blacklight minigolfen, dat was ook briljant. Vervolgens lekker eten, daarna een terras op gedoken. Echt super.
Als toetje sliepen we met z'n allen in hetzelfde hotel en we sloten de avond af met een ouderwetsche pyamaparty (incl. heel veel chips, surprise-eieren en lauwe rose) op een van de kamers. Wat een topdag, het was zo leuk en ik voelde me heel blij dat ik zulke lieve vriendinnen heb die zoiets voor me in elkaar willen draaien :).
Mijn lief had gisteren ook zijn feest, iets met boogschieten, veel bier en bourgondisch eten, en die ligt nu in bed en ik verwacht dat ie morgen pas weer wakker wordt :+ .
  zondag 19 juni 2011 @ 18:59:14 #120
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98379988
@Natalie: Ik hoop echt dat je de paraplu's in de kast kunt laten liggen van de week

@Jentin: Klinkt als een geslaagde dag. ^O^

Daarnaast heb ik ff een vraagje: Hoe hebben jullie het onderscheid gemaakt in de dag en avond gasten qua kaarten? Hebben jullie 1 kaart gemaakt met daarin een aparte brief voor de daggasten
dat zij eerder welkom zijn of hebben jullie 2 aparte kaarten gemaakt of 1 kaart met daarin 2 tijden en dan de tijd dat ze niet aanwezig horen te zijn doorgestreept?

lekker duidelijk he? :D
pi_98386906
@Derdekeer, wij hebben alleen maar daggasten, dus dat was makkelijk. Van mijn broer weet ik dat hij voor de daggasten een aparte uitnodiging heeft laten drukken: precies hetzelfde kaartje, alleen met wat extra tekst erop over wanneer en waar daggasten verwacht worden enzo.
pi_98390902
Wij hadden 2 kaarten met verschillende tekst. En wonderbaarlijk genoeg zijn de juiste kaarten bij de juiste mensen uitgekomen :)

@Natalie: wij waren ook niet zenuwachtig. Wel druk en heel klein vleugje stress. Maar in de auto naar het stadhuis, toen kregen we beiden (blijkt achteraf) het toch wel even benauwd en sloegen de zenuwen toe. Dan gaat het toch om het eggie. Tijds de ceremonie was dat volledig weg overigens :)
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2011 @ 23:38:33 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98394267
Hier ook verschillende kaarten, 3 stuks zelfs. :)
Nou ja, 1 kaart, met steeds dezelfde voor- en achterkant, alleen iets andere tekst aan de binnenkant.

• Een voor de 'daggasten' (familie+getuigen), die overal bij waren, dus vanaf kasteel 's ochtends tot en met het feest.
• Eén voor de genodigden voor de receptie 's middags.
• Eén voor de genodigden voor het feest 's avonds.
pi_98395171
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hier ook verschillende kaarten, 3 stuks zelfs. :)
Nou ja, 1 kaart, met steeds dezelfde voor- en achterkant, alleen iets andere tekst aan de binnenkant.

• Een voor de 'daggasten' (familie+getuigen), die overal bij waren, dus vanaf kasteel 's ochtends tot en met het feest.
• Eén voor de genodigden voor de receptie 's middags.
• Eén voor de genodigden voor het feest 's avonds.
Hier dus exact hetzelfde, maar dan met 2. Maar op beide kaarten stond wel de tijd + plek van de ceremonie (gemeentehuis) waardoor er diverse mensen met een avond uitnodiging ook 's middags kwamen :)
  maandag 20 juni 2011 @ 00:20:58 #125
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_98396215
Ik denk dat wij iedereen voor alles uitnodigen. Maar we nemen alleen goede bekenden en collega's, niet van die half bekende buren ofzo.
  maandag 20 juni 2011 @ 05:36:51 #126
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_98400326
Wij hebben een groep van 30 man die bij de ceremonie en de lunch/2e ceremonie zijn. Verder geen receptie ofzo, dus wat dat betreft zijn wij ook snel klaar met de uitnodigingen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_98401120
Zo!

afgelopen vrijdag ging ik mijn jurk ophalen.. en ik ben er nog niet heeelemaal uit of ie goed is, maar heb em toch maar meegenomen..
want wat bleek, de zaak was failliet gegaan. dat hadden ze donderdag te horen gekregen, en ze ( de naaisters) hadden 2 dagen de tijd om iedereen die een jurk besteld had de jurk mee te geven..
ik heb em dus maar mee genomen, want een andere vrouw kreeg em niet mee.. die had de helft al aanbetaald en ze hadden haar gebeld dat ze em op kon halen, maar hij was dus blijkbaar tch al ingenomen.. zuur! :o

nu hangt ie bij m'n ouders lekker uit te hangen en geloof ik het allemaal wel :) op een dag sta je toch niet stil dus "strak" blijft ie zeker niet ;)

O+ heeft dit weekend ook z'n vrijgezellen feestje gehad en heeft het naar z'n zin gehad.. :D

nu nog 2 nachtjes slapen en we hebben nog steeds een mini-to-do lijstje:

- maken stoelversiering
- ophalen verlovingsring ( die werd even opnieuw gerodineerd)
- maken naamkaartjes voor de diner tafel
- maken tafelindeling
- maken "gereserveerd" bordjes voor de 1e rij ;)
- moeders de tekst geven die ze moeten voorlezen
- een oppas voor de katjes regelen
- een hoop wassen doen voor de huwelijksreis kleding
- koffer inpakken *O*
- Rijbewijs ophalen ( moest nog even verlengd worden :P )
- huis weer iets opruimen

pffooe..
en vandaag m'n nagels laten doen en daarna heerlijk met z'n tweetjes naar de sauna! *O*
even lekker ontspannen :D

ohh en wij hadden ook 3 soorten kaarten..
1 voor de dag gasten
1 voor de ceremonie gasten ( we willen dit juist klein houden)
1 voor de feestmiddag gasten

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98401288
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:35 schreef Barretje80 het volgende:
Zo!

afgelopen vrijdag ging ik mijn jurk ophalen.. en ik ben er nog niet heeelemaal uit of ie goed is, maar heb em toch maar meegenomen..
want wat bleek, de zaak was failliet gegaan.
Holy crap :o Het zal je maar gebeuren :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98401848
Avenue zeker, Barretje? De vriendin van mijn broer heeft 'm ook daar gekocht (trouwt in augustus) en mijn broer (werkt in centrum Rotterdam) is 'm meteen gaan halen toen hij het hoorde vrijdagmiddag. Het zal je inderdaad gebeuren dat je een paar dagen voor je trouwdag zonder jurk zit.
Ik had het nooit verwacht trouwens, zo'n grote zaak!
pi_98401968
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:25 schreef Jentin het volgende:
Avenue zeker, Barretje? De vriendin van mijn broer heeft 'm ook daar gekocht (trouwt in augustus) en mijn broer (werkt in centrum Rotterdam) is 'm meteen gaan halen toen hij het hoorde vrijdagmiddag. Het zal je inderdaad gebeuren dat je een paar dagen voor je trouwdag zonder jurk zit.
Ik had het nooit verwacht trouwens, zo'n grote zaak!
jup die jah!

jah echt bizar.. ik was ook echt zo verbaasd!
het is niet een klein onbekend winkeltje ofzo :o

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98403411
Inmiddels een hele serie foto's online van ons huwelijk!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_98404168
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jup die jah!

jah echt bizar.. ik was ook echt zo verbaasd!
het is niet een klein onbekend winkeltje ofzo :o
Gewoon een naaier/naaister in de buurt zoeken om het af te laten maken waar nodig. Daar zal je niet failliet van gaan. En geloof me, op de dag zelf moet het wel perfect zitten! Je doet het maar 1 keer!
  maandag 20 juni 2011 @ 11:17:02 #133
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98404179
:o Barretje dat is dus mijn grote angst.

Ik ga naar een bruidszaak in Drachten en kan er, buiten hun gastenboek om, geen reviews van vinden. :X Ik heb vannacht tot half 6 wakker gelegen alleen al hierom :') Nah ja... vanavond er naar toe en dan zien we wel wat het word.

@ JufMariska: Wat een coole foto's vind vooral dat shot van de sokken van je man en jou schoenen geweldig :D En van de tekst bij de wensballon in combinatie met de foto kreeg ik kippenvel... wat een super reportage!

Wat betreft de kaartvraag. Bedankt voor jullie reacties! Op basis hiervan hebben we besloten dat we 2 kaarten gaan bestellen. ^O^
pi_98404638
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef JufMariska het volgende:
Inmiddels een hele serie foto's online van ons huwelijk!
O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98411083
@ derdekeer en @ progje: hihi, thanks!
Het wensballon oplaten was ook echt zo'n gaaf moment! Het was de hele dag nogal herfstig, met buien en wind enzo, maar 's avonds werd het heel rustig en helder weer. Dus toen nog foto's gemaakt bij ondergaande zon, en om middernacht met het gezelschap naar buiten om de ballon op te laten. Iedereen stil, er werd alleen gefluisterd :-) En we konden de ballon nog minutenlang volgen, echt supergaaf!
Toen afscheid nemen van de mensen die naar huis gingen, er bleven een stuk of 30 gasten in het hotel overnachten, daar hebben we nog heerlijk (en een tikje brak) mee ontbeten, dat was ook weer zo leuk :-D
pi_98424492
We hebben voor onze 2 oudste nichtjes (beiden 3) een bellenblaaspistoolje gekocht...is voor hun leuk en dikke pret en levert vast hele leuke foto's op tijdens de brunch
  maandag 20 juni 2011 @ 21:14:10 #137
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98431653
Wij hadden één kaartje, omdat iedereen zowel voor de voltrekking als voor de receptie is uitgenodigd. Voor het diner 's avonds zijn alleen onze ouders + zusjes en aanhang uitgenodigd. Maar daarvoor hebben we geen andere kaart laten maken, maar gewoon een klein extra kaartje toegevoegd aan de uitnodiging.

Planning is klaar, alles is geverifieerd, nu alleen nog wachten op de dag :Y
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:06:30 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98435457
Wij leven met jullie mee! :Y
En duimen voor mooi weer! :)
pi_98436263
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Natalie het volgende:
Wij hadden één kaartje, omdat iedereen zowel voor de voltrekking als voor de receptie is uitgenodigd. Voor het diner 's avonds zijn alleen onze ouders + zusjes en aanhang uitgenodigd. Maar daarvoor hebben we geen andere kaart laten maken, maar gewoon een klein extra kaartje toegevoegd aan de uitnodiging.

Planning is klaar, alles is geverifieerd, nu alleen nog wachten op de dag :Y
dat is ons plan voor morgen ochtend ;)

even een rondje bellen :D

† In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:35:55 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98437705
En met jullie ook, natuurlijk. *O*
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 22:36:38 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98437757
Wij hebben vandaag het trouwalbum opgehaald en we zijn er zeer tevreden over! :Y
We hadden natuurlijk al even en preview gekregen vantevoren. ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:15:05 #142
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98445467
Oh my god.... Ik heb gewoon een jurk gekocht *O* *O*

De jurk waarvoor ik ging zat nergens naar en de jurk in dezeflde style die ik het lelijkst vond op de site is het geworden _O-

Best wel humor vind ik :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:18:08 #143
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98450558
Geweldig, derdekeer! :D
Ja, dat zal je altijd zien, hè, aan een hangertje vind je ze niks, maar dan zitten ze toch ineens geweldig!

quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wij leven met jullie mee! :Y
En duimen voor mooi weer! :)
Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijft :Y Denk dat het duimen heeft geholpen!
pi_98450946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:18 schreef Natalie het volgende:
Geweldig, derdekeer! :D
Ja, dat zal je altijd zien, hè, aan een hangertje vind je ze niks, maar dan zitten ze toch ineens geweldig!

[..]

Dankje! De laatste berichten zeggen dat het in ieder geval droog blijft :Y Denk dat het duimen heeft geholpen!
15-20 graden
40 % kas op regen
verwachtte regenhoeveelheid : 0 mm
?!?!?!
:D gaat heeelemaal goed komen iig! :D

dinsdag 21 juni 2011 @ 10:05:51 #145
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98451723
Wel blij dat ik een jasje bij m'n jurk heb laten maken :P
* Natalie is een enorme koukleum
pi_98460726
Typisch...
Vergeten dat je je huwelijkse voorwaarden ook nog moet tekenen..
Dus dat dorn we vanmiddag nog even.. Lekker op tijd
.

dinsdag 21 juni 2011 @ 15:43:30 #147
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98465615
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
.
:o _O-
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:18:41 #148
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98472439
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
Typisch...
.
Hahaha! Hoe kan je dat nu vergeten :D
Gelukkig komen jullie er vandaag achter en niet morgen.

Dé jurk is intussen hier en hangt aan de slaapkamerdeur. Die kamer is verboden terrein voor iedereen met vieze handen of etenswaar. Huis is schoon, koffers voor de huwelijksreis zijn - als test - even ingepakt en alles past. Broodjes, beleg en genoeg te drinken voor onze ouders + zusjes en aanhang (die morgen ons appartement bevolken als wij op locatie foto's aan het maken zijn) en de planning is verspreid. Ook en de laatste details doorgesproken met de fotograaf en alle spullen die morgen mee moeten staat ook klaar. Dus nu alleen nog wachten :)

Hopelijk slapen we de komende nacht een beetje goed :Y
pi_98472834
Spannund!

Veel plezier vast met alles, mocht ik het niet meer op tijd zeggen anders :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:37:08 #150
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_98486991
Natalie en Barretje en toekomstige mannen. Een hele fijne dag gewenst morgen en ik
hoop echt van ganse harte dat het de gehele dag droog blijft ^O^
pi_98487398
Ik wens jullie morgen een prachtige dag, dames
pi_98489930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:43 schreef derdekeer het volgende:

[..]

:o _O-
mja.. zo zijn wij.. lekker alles op het laatste moment :P
wat er vandaag allemaal nog ": even" gedaan moest worden .. -O-

woensdag 22 juni 2011 @ 00:07:34 #153
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_98492126
Barretje, geniet er van morgen *G* :* O+

ehhhh vandaag
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 22 juni 2011 @ 07:46:45 #154
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98497272
Dankjewel allen! :D

Dé dag is eindelijk aangebroken!!

Status:
- Lekker geslapen
- Ontbijtje achter de kiezen
- Bij het openslaan van de gordijnen zag ik blauwe lucht en een zonnetje!
- Ben er helemaal klaar voor, kom maar met op de dag! ^)
pi_98497421
Geniet ervan! :* Héél veel plezier! O+
Ja doei.
pi_98497778
Morguh! hier iets minder geslapen.. Vooral kort.. :-P
nu in de grime en het haar wordt opgestoken..
Het zonnetje mag nog wel even doorbreken hier.. :-D
maar dat komt vast helemaal goed..

De zenuwen komen met vlagen..maar zijn nog bij te houden

woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:29 #157
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_98501495
Ik kan wel melden dat mijn vriend en ik ook besloten hebben te gaan trouwen. Op 15 april jl waren we 10 jaar samen en heb ik hem gevraagd. Zijn antwoord was ja...

We hebben nog geen exacte datum, maar zal waarschijnlijk begin volgend jaar worden (mei/juni) of zo. Over 2 weken hebben we een orienterend gesprek op het gemeentehuis erover, geen idee wat dat voorstelt, maar het schijnt erbij te horen. Iemand een idee?

Wel heb ik het voor elkaar gekregen dat de burgemeester van onze woonplaats de plechtigheid gaat doen. Dat is iets wat we allebei graag wilden en ik heb het hem gisteren gewoon gevraagd en hij voelde zich zeer vereerd.

Kortom, ik ga even mee lezen voor tips trucs en opmerkingen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_98502103
Gefeliciteerd karr-1!

En succes in de achtbaan waar je in gestapt bent :)
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:46:00 #159
152789 karr-1
pi_98502327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd karr-1!

En succes in de achtbaan waar je in gestapt bent :)
Thanx
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:52:55 #160
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_98504609
hier wel een gedupeerde van het faillissement van Avenue.
Na veel bellen met Avenue, Mitex en de leverancier blijkt de jurk nu wel al klaar bij de leverancier te hangen. ik vraag me wel af hoe lang dat het geval al is.

eerder kregen via Avenue alleen te horen dat de jurk nog niet af was en dat dat lag aan de leverancier, maar daar twijfel ik nu wel aan.

mijn verloofde heeft haar jurk al afgelopen augustus uitgekozen. :(
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:59:53 #161
152789 karr-1
pi_98504875
Hmmm ja ik heb het gehoord op het nieuws inderdaad. Gelukkig hebben wij dan weer geen probleem met een jurk, die hebben we niet nodig.

Maar wel erg jammer voor de gedupeerden. Laten we hopen dat het tot een goede oplossing komt.
pi_98505141
Leuk! Gefeliciteerd karr-1!
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:12:49 #163
152789 karr-1
pi_98505378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd karr-1!
Thanx
pi_98505560
Ik heb even een vraag over de tekst op het trouwkaartje

We hebben nu dit voor de daggasten:

Wij willen onze huwelijksdag afsluiten met een spetterend feest.
Je bent vanaf 20:30 uur van harte welkom in de

Die je is kan dat niet beter een u worden? En hoe doen jullie dat met meervoud? Jullie? of u/jullie bent/zijn ofzo?
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:18:54 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98505624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over de tekst op het trouwkaartje

We hebben nu dit voor de daggasten:

Wij willen onze huwelijksdag afsluiten met een spetterend feest.
Je bent vanaf 20:30 uur van harte welkom in de

Die je is kan dat niet beter een u worden? En hoe doen jullie dat met meervoud? Jullie? of u/jullie bent/zijn ofzo?
Wij hebben overal jullie gedaan. Ook als we het naar 1 persoon stuurden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:30:25 #166
152789 karr-1
pi_98506083
Het zal ook een beetje liggen aan de leeftijdscategorie waar je het naar stuurt. Vrienden enzo kan ik wel aanspreken met je, maar familie etc misschien wel met u
pi_98506153
Geen idee wat wji hadden, volgens mij 'jullie'.
Onze hele bruiloft was nogal informeel, want zo zijn we zelf ook, dus geen seconde nagedacht over 'u'. Het was onze dag, niet die van formele familie :+
Ja doei.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:37:26 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98506353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:30 schreef karr-1 het volgende:
Het zal ook een beetje liggen aan de leeftijdscategorie waar je het naar stuurt. Vrienden enzo kan ik wel aanspreken met je, maar familie etc misschien wel met u
Nou een beetje wat motorbloempje zegt, bij ons is het ook heel informeel en ik had geen zin in nog meer kaartvarianten dan de 2 die we al hebben :P Dus iedereen krijgt jullie.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98506395
Wij neigen toch meer naar u. Maar wat is de meervoud variant van u bent? Jullie zijn?
pi_98506417
nog steeds u
Ja doei.
pi_98506431
'U bent allen'
Ja doei.
pi_98506459
Dus met U bent heb ik zowel enkelvoud als meervoud?? Dan gaat dat het worden. Tnx.
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:45:57 #173
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_98506694
wij hebben ook alles in de U vorm gedaan
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_98506702
Ieder z'n ding :P

SPOILER: openingsdans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook niet ieders smaak :+ voor ons was 't perfect :P
Ja doei.
pi_98508464
ha! Ik zag natalie's jurk!! op FB! O+ wat is ze mooi!!! O+ O+ O+ _O_
Ja doei.
pi_98509553
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
ha! Ik zag natalie's jurk!! op FB! O+ wat is ze mooi!!! O+ O+ O+ _O_
Anders doe je even een linkje :)
pi_98509572
Ze heeft haar FB profiel niet voor niets op alleen vrienden staan :P
Ja doei.
pi_98511622
Ik beschouw mezelf als een vriend!
pi_98511745
Dat mag ze zelf bepalen :) de foto is niet door haar zelf gemaakt, maar door een vriend van haar en daarmee op haar profiel terecht gekomen.
Ja doei.
pi_98512613
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag ze zelf bepalen :) de foto is niet door haar zelf gemaakt, maar door een vriend van haar en daarmee op haar profiel terecht gekomen.
Bekende truuk. Ik zat in de auto van het stadhuis toen de eerste foto's via FB binnenkwamen :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:10:15 #181
152789 karr-1
pi_98512690
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
pi_98514342
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef karr-1 het volgende:
Wat raden jullie trouwens aan? Foto's laten maken door een familielid met een camera of toch een echte fotograaf inhuren?
Ik neem een fotograaf :) Omdat ik zelf ook fotografeer ga ik me alleen maar storen aan lelijke neusschaduwen etc. als ze niet door een pro worden genomen :)
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:08:32 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98515208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Wij neigen toch meer naar u. Maar wat is de meervoud variant van u bent? Jullie zijn?
Wij hadden:
quote:
Wij zouden het heel erg fijn vinden als u bij deze dag aanwezig kunt zijn om dit met ons te vieren.
Toch maar 'U' dus, omdat veel familie wat ouder is. En dat komt weer omdat ik zelf ook wat ouder ben. ;)
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:10:14 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98515266
quote:
Voor het 'officiële' gedeelte (stadhuis, park, whatever) zou ik een 'officiële' fotograaf nemen.
Voor de sfeerimpressie tijdens de maaltijd of het feest kan natuurlijk best een familielid of vriend ingeschakeld worden. :)
pi_98518226
quote:
Een pro of semi pro die geen direct binding heeft. Een familielid zal zich ook op andere dingen willen concentreren.

Wij hadden een vriend van mijn zwager, een semi-pro die we ook kennen en af en toe zien op verjaardagen. Was wel erg leuk, en voor een mooi bedrag was hij er vanaf 10:00 tot 01:00. Een pro koste ons tussen de 500 en 1000 voor 3 uur. Dit was vele malen voordeliger, en leuk dat je de fotograaf dan wel kent maar niet zo goed dat het belemmert.
pi_98521130
quote:
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe belangrijk je zelf de foto's vindt :) Ik ben zelf ook fotograaf, dus nogal kritisch op wat ik wilde. Wij hebben er voor gekozen om goede pro's in te huren en zijn daar nu (nu we ca 1/4 van de foto's hebben gezien) ontzettend blij mee! Ik sluit me in elk geval aan bij het advies van bijv. Tha_duck, dat een 'gast' zich graag op de belangrijke momenten wil concentreren, in plaats van er foto's van maken :-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:06:16 #187
152789 karr-1
pi_98523144
Hmmm ja dat is waar je wilt natuurlijk wel iemand die 'los' staat van de gebeurtenissen en zich objectief kan gedragen als dat nodig is.

We nemen het mee in de overwegingen, misschien een combinatie van beide.
pi_98543792
Wij hebben een professionele fotograaf voor 's ochtends en 's middags: in de ochtend gaan we foto's maken op een aantal locaties, hij is bij de ceremonie en bij het taart eten/proosten en tegen vijven gaat hij naar huis. Voor foto's van het diner en feest enz. vertrouwen wij volledig op de gigantische Nikon-toeters van vaders en ooms ;).

We hebben trouwens ook in de brief van de ceremoniemeester laten opnemen dat we voor de ceremonie etc. een professionele fotograaf hebben en dat we het leuk zouden vinden voor onszelf en de gasten als iedereen de ceremonie gewoon meemaakt zonder camera voor zijn gezicht. Met al die cameramobieltjes en digitale camera's die iedereen tegenwoordig op zak heeft, hadden we een beetje het schrikbeeld dat iedereen alleen maar foto's aan het maken is, en totaal vergeet dat er onderwijl ook nog even getrouwd wordt ofzo :+ . Dus foto's maken mag natuurlijk, maar met mate (en niet de fotograaf in de weg lopen ~O> )
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:44:55 #189
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_98547306
ik kwam even spieken of er al meer trouwfotos zijn van pas getrouwden. niet dat de kwaliteit op mijn ereader gewweldig is maar wat ik ervan zag zag er goed uit! hier aan t genieten van een geweldige huweijksreis. nathalie en barretje gefeliciteerd nog hopelijk haddeen jullie een prachtige dag
:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_98553599
zo!
net t erug van de huwelijksnacht..
heerlijk geslapen! :D
huwelijksdag was ook super... het feest was te kort en het diner te lang ;) heeelemaal kapot aan het eind van het diner! :o

ben benieuwd naar de foto's ;)
heerlijk in de stromende regen :P

het is iig gelukt! :)
zo inpakken en dan op weg naar schiphol.. ben benieuwd waar de reis heen gaat! :)

pi_98553745
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef Barretje80 het volgende:
ben benieuwd naar de foto's ;)
heerlijk in de stromende regen :P
Arme camera -O- Maar het was wel weer apart :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98553845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Arme camera -O- Maar het was wel weer apart :P
een foto spam MAG O-)

† In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 14:30:44 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98553888
Ja, kom op! :Y
pi_98553903
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

een foto spam MAG O-)
Ik heb ze gisteravond niet eens meer geupload en bekeken :@ Ga ik vanavond ff doen. Maar eigenlijk moet ik eerst ff een ander klusje afmaken :)

Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen. Morgenavond ben ik weer helemaal up en running :)
pi_98553952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ze gisteravond niet eens meer geupload en bekeken :@ Ga ik vanavond ff doen. Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen. Morgenavond ben ik weer helemaal up en running :)
ik zag het al op het plaatjesboek :P

ik ben benieuwd.. !

† In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 14:34:25 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98554077
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
Maar eigenlijk moet ik eerst ff een ander klusje afmaken :)
:Y ;)

quote:
Ik heb gisteravond wel mijn bril gesloopt :{ Vanmorgen als een gek ff naar de opticien om een nieuwe bril te bestellen.
Mocht je toch foto's gaan editen: Die witte is de bruid, die moet groot in het midden staan. De andere foto's zijn niet zo belangrijk. :7
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:02:46 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98555336
Wij zijn ook weer thuis!

't Was zo'n heerlijke dag! 's Morgens naar de Zaanse Schans geweest. Het was droog (YES!) dus we hebben foto's kunnen nemen op onze voorkeurslocatie. We zullen ook wel op veel toeristenfoto's staan btw ;)

Daarna in de Ford Mustang met 60 mph over de dijk richting de trouwlocatie gescheurd. (Niet omdat we laat waren, maar gewoon omdat de auto zo'n heerlijk geluid maakte en de chauffeur ook wel merkte dat we het geweldig vonden om erin te zitten)

Familie stond buiten de wachten, toen allemaal naar de binnen voor de voltrekking. Ambtenaar met humor. Deed het erg leuk. Onze ouders waren tevens onze getuigen, en zaten naast ons aan tafel. Mijn oma - vorige week nog in een brace ivm een nieuwe heup - was erbij: lopend en wel!
Na het ja-woord *; groepsfoto's gemaakt voor het pand.

Daarna door naar de receptielocatie aan het Uitgeestermeer. Weer in de Mustang *) Taart aansnijden en geproost. Gezellig gekletst met alle genodigden (maar één afzegging gehad, en deze was wegens ziekte). En daarna gingen de meeste gasten weg. 's Avonds hadden we nog een diner met onze ouders, zusjes + aanhang. Die ons - tot onze grote verrassing - na het eten vertelden dat we helemaal niet naar huis gingen, maar onze huwelijksnacht gingen doorbrengen in The Royal Suite van het Akersloot hotel. Eigen jacuzzi, eigen sauna, lampjes in de vloer, regendouche, kroonluchters én ontbijt op bed. Onze lieve familie heeft echt alles uit de kast gehaald om ons een fantastische dag te bezorgen :D

Net, bij thuiskomst, vonden we bloemblaadjes op bed, slingers in de huiskamer en de deuren en tafels versierd met lieve dingetjes.

Morgen op huwelijksreis. Het feest gaat nog even door ^)
pi_98557094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:Y ;)

[..]

Mocht je toch foto's gaan editen: Die witte is de bruid, die moet groot in het midden staan. De andere foto's zijn niet zo belangrijk. :7
*) Komt goed :P Ik zal jou overal vanaf snijden refererend naar deze opmerking :P
pi_98557838
Leuk Natalie O+ :*
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 16:35:26 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_98560191
Natalie, super! :Y

En PdeHoog: }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')