De horror.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:36 schreef recaH het volgende:
Laat hem besnijdenHeeft ie daarna geen last meer van
Dat doe ik meestal voor hemquote:
Ik weet eigelijk niet wanener hij het doet, ik ben dr niet bijxd.quote:
Huhu, en dat is natuurlijk ook pijnloos enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef recaH het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaat alleen stukje voorhuid weggesneden worden
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Huhu, en dat is natuurlijk ook pijnloos enzo
Hoe heeft ie zich dan al die tijd gewassen daaronder? Zal lekker geroken hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:51 schreef xworstje het volgende:
Maar myn vriendje is onbesneden, en toen hij weer uit me kwam was de hele eikel naar buiten gekomen, terwijl dit nog nooit eerder gebeurd is.
Al die tijd.. 3 jaar geleden deed ze moeder het nog voor hem!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoe heeft ie zich dan al die tijd gewassen daaronder? Zal lekker geroken hebben
Als ie zijn eikel niet bloot kan leggen, dan heeft ie een te nauwe voorhuid... wat vaak met de nodige trekwerk en geduld wel te verhelpen is zonder meteen de boel eraf te snijden..
Jouw pik is een pielemuis,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Al die tijd.. 3 jaar geleden deed ze moeder het nog voor hem!
Dat kind is 12, zijn piemel is nog een pielemuis, waarschijnlijk zit de voorhuid nog gewoon vast. Tuurlijk werkt de pielemuis nog niet optimaal als je nog een kind bent..
13-jarige sletjes die zich volwassen voelen en zich laten neuken door een bontkraagje die zn velletje niet eens over zn pielemuisje krijgt getrokkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef xworstje het volgende:
[..]
Jouw pik is een pielemuis,
"Dat kind" heeft een naam, en is 14.
En dat jouw moeder het je hele leven voor je heeft gedaan omdat jij zo'n retard bent dat je niks met je handen kan, betekent nog niet dat dit voor iedereen geld.
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd !quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef 045represent het volgende:
[..]
13-jarige sletjes die zich volwassen voelen en zich laten neuken door een bontkraagje die zn velletje niet eens over zn pielemuisje krijgt getrokken_____________!
Nou hij heet Bas, en als ik kan rekenen is die van jou 18 centimeter.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:56 schreef Nico987 het volgende:
haha toen ik zo oud was dacht ik inderdaad ook dat ik heel wat was met 13cm lange pik, ik had de grootste van de klas zagen we na het douchen, dus voelde me het binkie..
Rukte me suf, neukte me iets later ook nog suf.
Gelukkig is die nog een cm of 5 gegroeid, heb ik nu toch een echte pielemuis.
EUhm leuk dat die een naam heeft, maar die heb je hier niet genoemd, dus kan hem moeilijk bij zijn naam noemen he....
hahaha ik lig dubbel om deze post. Hoe je de kern van het probleem verwoordtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Al die tijd.. 3 jaar geleden deed ze moeder het nog voor hem!
Dat kind is 12, zijn piemel is nog een pielemuis, waarschijnlijk zit de voorhuid nog gewoon vast. Tuurlijk werkt de pielemuis nog niet optimaal als je nog een kind bent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achjoh, wat jij wil. Misschien ietsje kleiner, maar op volle sterkte is ie niet klein, vergeleken met de andere pikkies die ik heb gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Neuroscience het volgende:
een 14 jarige met een pik van 18 cm, hoax
gefeliciteerdquote:Op zondag 19 juni 2011 05:42 schreef xworstje het volgende:
[..]
Achjoh, wat jij wil. Misschien ietsje kleiner, maar op volle sterkte is ie niet klein, vergeleken met de andere pikkies die ik heb gezien.
"Vergeleken met de andere pikkies die ik heb gezien".quote:Op zondag 19 juni 2011 05:42 schreef xworstje het volgende:
[..]
Achjoh, wat jij wil. Misschien ietsje kleiner, maar op volle sterkte is ie niet klein, vergeleken met de andere pikkies die ik heb gezien.
hoeveel pielemuisjes heb je al gezien dan, kleine schlampe?quote:Op zondag 19 juni 2011 05:42 schreef xworstje het volgende:
[..]
14 jaar, Bas, woont ie in Drenthe?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef xworstje het volgende:
[..]
Nou hij heet Bas, en als ik kan rekenen is die van jou 18 centimeter.
Die van hem toevallig ook, zelf gemeten.
kan jij de lengte van de pielemuis verifiëren?quote:
Meten vanaf de stam, niet de anus he! Scheelt alweer zo een 7.5 centimetersquote:Op zondag 19 juni 2011 05:42 schreef xworstje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meten vanaf de stam, niet de anus he! Scheelt alweer zo een 7.5 centimeters
Ik zat te denken dat het allicht haar zoontje isquote:Op maandag 20 juni 2011 16:04 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
kan jij de lengte van de pielemuis verifiëren?
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meten vanaf de stam, niet de anus he! Scheelt alweer zo een 7.5 centimeters
Stuk of 5.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
hoeveel pielemuisjes heb je al gezien dan, kleine schlampe?
Neee, Harlingen.quote:
Dat lukte dus nietquote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Als 'ie gewoon even had gewacht tot 'ie weer slap was geworden, was het terugschuiven zonder mankeren gelukt.
toch niet bas lolkema hequote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef xworstje het volgende:
[..]
Stuk of 5.
[..]
Neee, Harlingen.
[..]
Dat lukte dus niet
Neee, ik ken geen Bas Lolkema. xDquote:
quote:
Inderdaad zeg, toen ik zo jong was speelden we nog gewoon op straat en dachten we niet aan elkaar lekker neuken....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Begint streeds vroeger met de jeugd van tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |