Nee van een andere, een Nedrlandse. Die is wel heel goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lol. Maar dat heb je niet van deze dan zeker?
Die heb ik wel gehoord, gaat je haar lekker van ruiken lijkt mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Water123 het volgende:
Ik heb laatst ook bijvoorbeeld met bier (zonder koolzuur) mijn haar gewassen, het werd SUPERzacht!
Nee de geur blijft er niet inzitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehoord, gaat je haar lekker van ruiken lijkt me
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee de geur blijft er niet inzitten.
Ik had de tijd helemaal niet in de gaten, het is best laat jaquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had de tijd helemaal niet in de gaten, het is best laat ja
Jij ookquote:
Prr.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is de enige dag waarop ik kan uitslapen
Impliceren dat jij niet moe bent.quote:
Leugens.quote:
Suggestief, jawel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Tevens;
Kat voor je topic.
[ afbeelding ]
Hoe was je feestje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:42 schreef Keauning het volgende:
Nou ik heb mij nvavnnturutje ook meegemakt.
Dat was het niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:45 schreef Keauning het volgende:
met 3 matties naar de stad gegaan, niks te doen, als altijd...
kwam 1 jongen op het idee om naar valkenswaard te gaan, ok.
gebeld naar taxi, 18 pp. nee dus
prive chauffeur gebeld, gratis ok
wij gegaan
half 1 daar, vriendinnen van ons gemeet, jeujj, feestje gevierd
ons bier afgepakt omdat wij uit vrouwenglazen dronken (vrouwen mochten gratis drinken)..
wij teruggaan naar thuis
daar nog lang gebleven en gezanikt
ok
het wordt licht en vogeltjes fluiten...
nu slapen
quote:
Het was niet mijn feestje. Ik ging gewoon met 2 vrienden wat drinken en toen besloten we om ergens naar toe te gaan, waar het drukker en leuker was en waar vriendinnen van ons waren, en dat is zo'n 25 kilometer verder. Toen heeft een vriend van mij iemand gebeld, of die ons wilde brengen. En dat heeft die gedaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Prive chauffeur? Ben je een prins of zo?
Hoeveel mensen waren er op je feestje?
Precies, ik kan ze ruiken op 100 meter afstand.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt een boel van gehad, dus jij weet er alles van toch?
Was het in v'waard wel druk jah, meestal is daar echt geen hol te doen, behalve in de senaat.quote:Het was niet mijn feestje. Ik ging gewoon met 2 vrienden wat drinken en toen besloten we om ergens naar toe te gaan, waar het drukker en leuker was en waar vriendinnen van ons waren, en dat is zo'n 25 kilometer verder. Toen heeft een vriend van mij iemand gebeld, of die ons wilde brengen. En dat heeft die gedaan.
Nou, ik vond het anders echt druk hoor daar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Was het in v'waard wel druk jah, meestal is daar echt geen hol te doen, behalve in de senaat.
Niet dat stratum op vrijdagavond beter is ofzo..
Hoi Kaasrolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, ik kan ze ruiken op 100 meter afstand.
Mooi! Dan kan je voorkomen dat ik topickiller word.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, ik kan ze ruiken op 100 meter afstand.
quote:
Fout, ik kan je alleen inwijden in de Topickill-cult en je technieken leren om zo effectief mogelijk te topickillen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooi! Dan kan je voorkomen dat ik topickiller word.
Mwah, dan wordt het zo standaard.quote:
Jammer..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Fout, ik kan je alleen inwijden in de Topickill-cult en je technieken leren om zo effectief mogelijk te topickillen.
Hallonquote:
Het regent. Hard.quote:
Dankjewel dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn broertjes en zusjes daarheen gestuurd zodat ze jou konden pesten.
Niet alle zaken leveren slechte pizza's hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Één tip, ga nooit een pizza eten bij een Dönorzaak, heb al de hele ochtend buikpijn. En, hoi
Iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Niet alle zaken leveren slechte pizza's hoor.
Bij een donorzaak? Nierpizza ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Één tip, ga nooit een pizza eten bij een Dönorzaak, heb al de hele ochtend buikpijn. En, hoi
quote:
JA IK!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:25 schreef luukieboy2 het volgende:
Is er eigenlijk al iemand zenuwachtig voor woensdag/donderdag? Hier nog niet...
Neeeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:25 schreef luukieboy2 het volgende:
Ja want men kan lekker schijten op mij zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Men is erg blij met jou.
Bahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
Een collega zit naast me en zit een pisoletje (wat ik heb gebakken) met eiersalade en kaas bij elkaar te eten.
Ik niet, vriend van me wel. Ik grapte gisteren, nog 6 dagen, hij helemaal trippen dit datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:25 schreef luukieboy2 het volgende:
is mijn tekening al klaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
Een collega zit naast me en zit een pisoletje (wat ik heb gebakken) met eiersalade en kaas bij elkaar te eten.
Eiersaladequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
ik zit op gsm en ben nog steeds niet wakker, dus niet zeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Water123 het volgende:
Het is toch pistoletje?
Pisoletje klinkt als een omeletje met pis.
Niet meerquote:
mijn tekening al klaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zit op gsm en ben nog steeds niet wakker, dus niet zeuren
Je gaat jezelf toch niet opeten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:29 schreef Kaasrol het volgende:
Nu heb ik trek in een pistoletje met kaas.
Maar de oven is nog steeds kapot.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Ezell het volgende:
Klinkerbotsing! Ik weet niet of je meeleest, maar Noah and the Whale speelt op 3 oktober in Paradiso. Ik dacht, misschien is dit boeiend voor jou.
Oooo, ik was er net even neit. WAT GAAF DIT MOET IK MIJN VRIENDNI VERTELLEN DIT DATquote:
Oké! De kaartverkoop is trouwens nog niet begonnen, dacht ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooo, ik was er net even neit. WAT GAAF DIT MOET IK MIJN VRIENDNI VERTELLEN DIT DATIk heb ze in de Melkweg al gezien.
EN dat was prachtig.
Daag!quote:
Hihi, beter beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! De kaartverkoop is trouwens nog niet begonnen, dacht ik.
quote:
Van jou moet ik nog over nadenkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En van mij?
[..]
Eeh Etsdepets.
C&H altijd baas.quote:
Is mijn tekening klaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van jou moet ik nog over nadenken
En hoe smaakt een Etsdepets?
Ok doeiquote:
quote:
quote:
Owquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van jou moet ik nog over nadenken
En hoe smaakt een Etsdepets?
Doei!quote:
Om wat voor tekening gaat het?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer vraagt, maak ik hem nooit meer voor jou
Doe je toch wel, want ThaTim!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer vraagt, maak ik hem nooit meer voor jou
Omgekeerde spysysdycholigequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Etsu het volgende:
Eerst ja zeggen, en dan nee.
Klinkerbotsing
Ik ga wel met iemand anders aardbeitjes eten in Amsterdam
quote:
sign ding wat ik ook voor jou heb gemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Om wat voor tekening gaat het?
Die is mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
sign ding wat ik ook voor jou heb gemaakt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:38 schreef ThaTim het volgende:
Wel voor Klinkerbotsing![]()
![]()
, en niet voor mij!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hč
Ik ga die voor ThaTim extra lelijk maken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hč
Ik ga die voor ThaTim extra lelijk maken.
Geld?quote:
Geloven in een hemelquote:
Jij!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Moet je me minder gaan haten, misschien dat er dan verandering in komt.
Hier de hele ochtend alquote:
quote:
De goede zijde kiezen.quote:
JAMAAR IK MAAKTE EEN GRAPJE,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu moet ik iemand anders vinden die met mij aardbeitjes in Amsterdam wil eten
Dit inderdaadquote:
Haha bij mij klaart het over 10min opquote:
Met kanker scheldenquote:
jijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh, net toen ik typte dat het niet regende begon het opeens.
laat me koud, jijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar hierheen.
[..]
Het is alweer gestopt hoor...
A'dam toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar hierheen.
[..]
Het is alweer gestopt hoor...
Sterf jijquote:
quote:
Ja in de buurt. Dan haal ik je daar op en gaan we samen AARDBEIEN eten. HE ETSU.quote:
Je gebruikt mij toch niet om Etsu jaloers te maken he?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren was het andersom dit dat. Je lijkt wel een vrouw zeg.
[..]
Ja in de buurt. Dan haal ik je daar op en gaan we samen AARDBEIEN eten. HE ETSU.
Ja eh nee. D=quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Je gebruikt mij toch niet om Etsu jaloers te maken he?
JIJquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
Ik ben ook een vrouw, ergens diep van binnen![]()
EN IK WIL JOUW PARTNER ZIJN WAT BETREFT AARDBEITJES ETENdit dat
Stomme KB
JIJ BEGON MET HATEN.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef Etsu het volgende:
NIETjij begon te zeggen dat t goed was DM dit dat EN TOEN ZEI JE NEE
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef ThaTim het volgende:
Waar is de leuke tijd van deze SC heen?
Met Dastan, ViaRegnum2, Snuf., Etsu toen ie nog normaal deed, leeell, yosander, joosterd, kaasrol, ThaTim en nog vele andere bazen.
Ben al onderweg schatje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
Ik heb kippenvel.Iemand die mij wil komen opwarmen?
Mensen die niet mogen: KB
Goed puntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef ThaTim het volgende:
Met Dastan, ViaRegnum2, Snuf., Etsu toen ie nog normaal deed, leeell, yosander, joosterd, kaasrol, ThaTim en nog vele andere bazen.
haha, had ik je kunnen vertellenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef Etsu het volgende:
NIETjij begon te zeggen dat t goed was DM dit dat EN TOEN ZEI JE NEE
![]()
Ja he.quote:
Deze man weet hoe het wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:54 schreef ThaTim het volgende:
ondertitel allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedoel je James Morrison of Jim Morrison? Denk Jim.
SC lurkenquote:
Alsof je alles serieus moet nemen joh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
je gekrenkt voelen omdat iemand terecht opmerkt dat wanhopig playen op het internet triest is
1 maand continue is overdreven, en meerdere SC'ers zijn het daar mee eensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je alles serieus moet nemen joh.
Denken dat ik me druk maak om wat jij denktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
je gekrenkt voelen omdat iemand terecht opmerkt dat wanhopig playen op het internet triest is
Alleen omdat '_O_' en 'O+' veel worden gebruikt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
1 maand continue is overdreven, en meerdere SC'ers zijn het daar mee eens
jankbalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
1 maand continue is overdreven, en meerdere SC'ers zijn het daar mee eens
je postgedrag omtrent leeell en de anderen bevestigd dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik me druk maak om wat jij denkt
met de bijbehorende trieste zinnen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen omdat '_O_' en 'O+' veel worden gebruikt?
Werkse dag dagquote:
Want je moet het ook echt allemaal serieus nemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:13 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
met de bijbehorende trieste zinnen ja
En dit ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:13 schreef Keauning het volgende:
Heb je speciaal een account aangemaakt om hier te liggen janken?
neuh, wil sowieso wel een account naast me hoofdaccount hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:13 schreef Keauning het volgende:
Heb je speciaal een account aangemaakt om hier te liggen janken?
ik ben iemand die in het begin in de SC posttequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Kaasrol het volgende:
J.Morrison is een kloon van ThaTim die zijn frustratie kwijt moet?
Ik zou me niet de moeite nemen voor een kloonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Kaasrol het volgende:
J.Morrison is een kloon van ThaTim die zijn frustratie kwijt moet?
Nou. Laten we dat zo houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
ik ben iemand die in het begin in de SC postte
Dastan en Leeell en BaasD, ThaTim, BurgerKaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ehm, dat lijstje die ThaTim hier net postte, die users posten gewoon nog steeds hier?
Maar dan zonder Klinkerbotsing en Klinkerzusjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ehm, dat lijstje die ThaTim hier net postte, die users posten gewoon nog steeds hier?
Geregistreerd op: zaterdag 11 juni 2011 @ 14:02quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
ik ben iemand die in het begin in de SC postte
mongooltjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar dan zonder Klinkerbotsing en Klinkerzusje
Er waren trouwens nog iets meer userts, maar namen van vergeten.
en Etsu die opeens niet meer normaal kan doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar dan zonder Klinkerbotsing en Klinkerzusje
Er waren trouwens nog iets meer userts, maar namen van vergeten.
Leeell heeft een ban, al een tijdje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:16 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
Dastan en Leeell en BaasD, ThaTim, BurgerKaan
zijn allemaal niet meer actief in de SC hoor
zoals toen iig
Bedankt, weet iemand eigenlijk ook een programmatje om een gifje kleiner te maken, zodat deze minder byte heeft? BD Sizer doet alleen maar foto's verkleinen en geen gifjes. Dankje.quote:
Waar mensen zich druk kunnen maken om een internetforum.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is sowieso hier aan het doodbloeden en kom op zeg, users buitensluiten. Vet sneu weer.
ja toen was ik al weg,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leeell heeft een ban, al een tijdje.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Bedankt, weet iemand eigenlijk ook een programmatje om een gifje kleiner te maken, zodat deze minder byte heeft? BD Sizer doet alleen maar foto's verkleinen en geen gifjes. Dankje.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk kunnen maken om een internetforum.
Kutleven heb je dan zeg.
Volgens mij niet alleen daar om.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:19 schreef J.Morrison het volgende:
[..]
ja toen was ik al weg,
wel rare ban trouwens, tot kerst voor fipo/lapo onzin?
juist nu zijn een paar users hier in de SC aan het zeiken over anderen terwijl lekker met hun eigen kliekje zitten, nu zeg ik niet dat jij dat doet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is sowieso hier aan het doodbloeden en kom op zeg, users buitensluiten. Vet sneu weer.
You kiddin' me? Zeikweer dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Dastan het volgende:
Wel lekker rustig vandaag inderdaad. En prachtig weer.
Prachtig weer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef Dastan het volgende:
Wel lekker rustig vandaag inderdaad. En prachtig weer.
hahahahahaha dit dat ik klaar zijn en jij nog beginnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
You kiddin' me? Zeikweer dit.
En ik moet zo werken, geen zin.
Leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Keauning het volgende:
Ik zie vanavond een oude vriend van mij die voor 2 jaar naar Canada is vertrokken om daar te studeren. Ben best benieuwd.
Sam is van de regen en kou jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of hij houdt van dit soort weer, dat kan ook.
Ja, leuk man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Keauning het volgende:
Ik zie vanavond een oude vriend van mij die voor 2 jaar naar Canada is vertrokken om daar te studeren. Ben best benieuwd.
Los me af dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahahahahaha dit dat ik klaar zijn en jij nog beginnen
Nog 1 uur en 13 minuten
quote:
Went.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Keauning het volgende:
Ik kan echt niet thuisblijven op een zaterdagavond.![]()
Dat is toch mega saai?
Ja, maar er is niks te doen. Het liefst ben ik de hele dag buiten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Keauning het volgende:
Dat is toch mega saai?
na de hele dag werken heb ik geen zin hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Keauning het volgende:
Dat is toch mega saai?
Ja super. Ben nog steeds brak en nauwelijks geslapen vannacht. En op de 1 of andere manier kan ik niet in slaap komen. Dus heb ik maar mijn laptop gepakt.quote:
* Ik weet zn ping. Heb zelf gelukkig geen BB. Dus heb em nietquote:
Waarom weet je zijn ping dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
* Ik weet zn ping. Heb zelf gelukkig geen BB. Dus heb em niet
sjtommerikquote:
ik ben zo wegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef ThaTim het volgende:
Eindelijk, Dastan en Gideon_92. Echte EXA'ers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |