Ik leg m'n cassettebandjes vast klaar om álles op te nemen. Ik vind haar zo goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond drie uur lang Roos vanaf het festivalterrein.
Je hebt al d'r platen zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik leg m'n cassettebandjes vast klaar om álles op te nemen. Ik vind haar zo goed.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgenavond drie uur lang Roos vanaf het festivalterrein.
Tevens op maandag de combo Stenders en Rudy.
Thanks, bedoelde Roos idd. Wat kan mij die Rob en Rudy nou schelenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos?Morgen 20-23.
RobRudy = maandag van 21 - 23.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Ik moet ze alleen nog teruggeven
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Thanks, bedoelde Roos idd. Wat kan mij die Rob en Rudy nou schelen
Met Brillemansquote:En diezelfde Rob is ook om 14.00 uur te horen, ik waarschuw jullie alvast.
ja aanrader dat optredenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
MSP @ Pinkpop staat online. Beginnen met![]()
![]()
Motorcycle Emptiness
![]()
![]()
http://pinkpop.vpro.nl/2011/video.html
Sowiesoquote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
Owja, de "vlotte babbel-dj".
Was heel sarcastisch... Muziek vind ik wel goed
En dit doet hij dus al jaren.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
Owja, de "vlotte babbel-dj".
Was heel sarcastisch... Muziek vind ik wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef Pino112 het volgende:
Ff een nachtelijke grap..
Wat is de favoriete TV-zender van een pedofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godsklere
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |