helloo...
ik wilde net gaan slapen, maar eigenlijk voel ik me helemaal niet goed. ik heb net een zware tentamenweek achter de rug met veel stress, en vandaag was dan eindelijk mijn laatste dag dus ik zou nu moeten feesten.. maar wat is er nu allemaal gebeurd..
gister was ik aan het leren, en ik belde rond half 4 even mijn vriend op. ik heb al bijna 3 jaar lang een hele goede, stabiele en liefdevolle relatie met mijn vriend en we zijn ook erg gelukkig samen. we delen ldan ook altijd ons lief & leed. hij zou gister eigenlijk werken, dus toen hij niet opnam/mij wegdrukte, dacht ik dat hij aan het werk was. ik belde om half 9 weer, omdat ik dacht dat hij dan wel vrij was en ik hem echt nodig had, maar hij nam niet op...
ik vond het al een beetje vreemd, maar ik ging verder met leren. om kwart over 9 kreeg ik een smsje dat hij in het ziekenhuis was en mij later die avond zou bellen. ik wist dat zijn oma zich al een tijdje niet lekker voelde, maar wist niet van de slechte situatie waarin zij zich blijkbaar heeft bevonden (had hij mij deze week niet verteld, om mij niet verdrietig te maken wegens mij tentamens). ik werd rond half 1 gebeld.. vroeg was hij had gedaan enzo.. zei hij dat hij thuis was en eff naar het ziekenhuis geweest, maar voor de rest vertelde hij me niets.
ik smste hem in de ochtend dat ik m'n tentamen binnenging en dat ik van hem hield. ik kreeg meteen een smsje terug met succes gewenst en dat hij veel van me hield. dit vond ik al raar, want hij slaapt altijd tot 10 uur op vrijdag. maargoed, ik tentamen maken tot 12.. daarna belde ik hem omdat ik wilde gaan lunchen samen met hem, maar hij drukte mij wederom weg. ik vond het al zo raar, maar ik dacht dat hij bezig was/druk was.
die middag kwam ik thuis, en ik werd om 5 uur gebeld door mn vriend. hij vroeg eerst heel normaal hoe mn tentamens waren gegaan.. en daarna zei hij opeens: schatje, ik moet je wat vertellen.toen begon hij te vertellen over z'n oma die is overleden en dat hij morgen naar Turkije gaat met zijn ouders. ik was helemaal in shock, en vond het zelfs moeilijk om iets te zeggen. hij hing toen op en ik heb hem daarna gesmst dat ik er altijd voor hem zou zijn enzo..
ik heb mijn vriend net gezien, omdat hij natuurlijk een weekje weg is vanaf morgen.. hij was heel rustig en beseft het denk ik nog niet zo goed, terwijl ik daar echt met een brok in mn keel zat en moest huilen terwijl hij praatte. (hij is Turks, dus ik kende zijn oma niet en daarnaast woonde zijn oma bij hun thuis, wat haar verlies nog moeilijker maakt). eerst praatte hij er over, hoe het was verlopen enzo (hij was ook echt heel kalm), en toen opeens na een korte stilte zei hij: ik kan er niet veel aan denken, dan gaat het echt niet goed.. dan verlies ik mezelf. Op dat moment brak mijn hart echt in duizend stukjes. ik ben machteloos, ik kan zijn pijn niet wegnemen en het enige wat ik kan doen is luisteren naar hem en er altijd voor hem zijn
sorry voor mijn warrige verhaal.. ben al heel lang wakker, erg moe, verwarrd en erg verdrietig. ik heb niet eens specifieke vraag, maar elk reactie is natuurlijk welkom