hey ik ook alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig, moest nog aan julliedenken vandaag toen ik in de stad liep.
Werd half staande gehouden door zo'n goede doelen verkoper.
'Meneer, mag ik u wat vragen?'
'Sorry, geen tijd!' (doorlopend)
'Maar ik wil u alleen wat vragen, dat kost geen tijd'
'Andere keer, goed?' (verder lopend)
'Maar als ik u vertel dat u arme mensen van het land waar u vandaan komt kunt helpen?' (_!!!)
'Okee, als je mij kunt vertellen uit welk land ik kom, dan krijg jij wat tijd'
'..... Azië?'![]()
![]()
![]()
'Is een continent, geen land, tot ziens![]()
'
Hij moest er gelukkig zelf ook om lachen.
Ik voel me dan erg nietigquote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij praat weer tegen mensen die er niet zijn jonguh
Nee AnneX, ik lees geen Volkskrant, maar ik ga het even opzoeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
Nou het is best simpel spul uiteindelijk. ( als de keukenla vol ligt met de diverse kruiden).
Voor de dalsoep had ik gewoon alles al in huis en de koriander staat in bossen voor de deur in een pot. .
Lees jij de VK (op zaterdag) Dude?
Een (lovend) artikel door van Liempt over de hbo journalistiek zag ik staan.
En verderop nog iemand. die wat lelijker schreef.
Nooit gezien! Bij de AH?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is nog lang geen DE gewoonte.
Door de week verzamel ik tips etc of scheur uit bladen en kranten en dan een boodschappenlijstje voor de vrijdag liefst.
De crème fraîche is er met 2 smaken: met geitenkaas en honing en met saffraan en tomaat.
Ja die Vincent kèn wel wat hè?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef golfer het volgende:
Broer en schoonzuslief zijn trouwens nog in Rotterdam bij de tentoonstelling/expositie van Vincent geweest, Dude.
Waren onder de indruk van z'n werk.
Wat een braverinnetje.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
3 teken gevangen vandaag bij X. Zo lief dat ze dan geduldig blijft zitten en mijn hand likt.. alsof ze echt voelt dat ik haar help![]()
Terwijl vlooienspul in haar nekkie gieten ze de hell vinddoen trouwens
Gewilde zwangerschap of een one night stand?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Zojuist thuisgekomen van gezellige bbqen vriendin had n verrassing; ze is zwanger
Ik had ook een OD hoor. En dan vooral van Oma en EvilSister. Maar het was an sich best heel erg gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Wat een O.D. aan familie krijg je dan he? Ik kan daar niet zo goed tegen, jij wel?
Tsja, voor mij hoeft t niet. Ik kom voor de gezelligheid, het hoeft niet opgeruimd te zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:
ik moet hier eigenlijk nog opruimen en schoonmaken
en ik wil het beddengoed een keer wassen, maar Ross ligt er altijd tot ver in de middag in
Kick him outquote:Op zondag 12 juni 2011 09:52 schreef Isabeau het volgende:
ik moet hier eigenlijk nog opruimen en schoonmaken
en ik wil het beddengoed een keer wassen, maar Ross ligt er altijd tot ver in de middag in
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:58 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen iedereen ook trouwens. Is het aan alle kanten van het land zulk mooi weer?
Oh. Ach, dan gaan wij gewoon vroeg slapen, slapen we bij elkaar in bed en dan slaapt Ross als wij wakker zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al gezegd dat ik jouw bed al wekenlang gebruik als 'ik zoek iets in mijn make up rommel, maar kan het niet vinden dus kieper ik de bakken wel leeg op dat bed' plaats?
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Ach, dan gaan wij gewoon vroeg slapen, slapen we bij elkaar in bed en dan slaapt Ross als wij wakker zijn
Ja, dat is het ook, maar dat is zijn keus.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:34 schreef Vork het volgende:
10 uur? Dat is geen uitslapen meer, maar gewoon een verstoord leefritme.
Als je dat een voordeel vindt...quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Yep, soms lijkt het net of ik niet samenwoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |