Dat doe je daar juist...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef discover_me het volgende:
ik heb geen zin in verenigingen. ik ben meer van het zuipen en feesten![]()
Ja ga dan niet klagen. Als je wil zuipen en feesten ga je maar lekker naar de zuipkeet ofzo en daar lekker vriendjes maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:24 schreef discover_me het volgende:
ik heb geen zin in verenigingen. ik ben meer van het zuipen en feesten![]()
Veelste lui om aan een teamsport ofzo te doen.
Ga dan naar de sportschool ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef discover_me het volgende:
ja en in ruil daarvoor mag je elke weekend om 9 uur op om te sporten. slaap liever uit.
Durf ik niet. straks denken ze dat ik een flikker ben ofzo, als ik in de buurt van een gast kom.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ga dan niet klagen. Als je wil zuipen en feesten ga je maar lekker naar de zuipkeet ofzo en daar lekker vriendjes maken.
Nou ik wil je best een avondje mee op stap nemen jochie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef discover_me het volgende:
[..]
Durf ik niet. straks denken ze dat ik een flikker ben ofzo, als ik in de buurt van een gast kom.
Had eigelijk gehoopt hier een gekke gast te leren kennen waarmee ik kan zuipen en feesten.
kom je dan uit amsterdam ouweee?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik wil je best een avondje mee op stap nemen jochie.
De parenclub misschien wat voor jou?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef discover_me het volgende:
[..]
te lui voor.
Hebben ze geen sportschool voor sex ofzo?
Nee ik woon naast Schiphol. Heb er wel 17 jaar gewoond.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:32 schreef discover_me het volgende:
[..]
kom je dan uit amsterdam ouweee?
nope... teveel rimpel kutjes...quote:
hoe oud ben je dan? ik 25quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik woon naast Schiphol. Heb er wel 17 jaar gewoond.
Nou ja ik ben pas twee maanden geleden verhuisd dus reken maar uit.quote:
binnenkort een nieuwe baanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
Andere baan zoeken, tijdverspilling al die reistijd.
Als jij wil ballen moet je naar de wallen, voor feesten ga naar jantjes verjaardag, of terug naar den haag?
Ik ben zelf 25 en woon in amsterdam, maar nee bedankt.
Alleen maar vrienden die TS in zijn strakke kontje willen neuken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef KrokanteKrab het volgende:
Openbare toiletten, daar vind je veel vrienden TS.
jij pest mij.... huillie huillie huilliequote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan wel zien waarom je geen vrienden maaktjank jank jank
ik weet niet waar jij heen gaat, maar het zal wel een gay bar zijn ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef KrokanteKrab het volgende:
Openbare toiletten, daar vind je veel vrienden TS.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:39 schreef discover_me het volgende:
[..]
...
ik ben als de chicks dude, jankiejankiejankie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |