Wat een bazenoverhemdquote:
Aukje heeft het nummer gewoon geperfectioneerdquote:
Dan moet ze het over 7 jaar nog eens proberen, outfit is afhankelijk van hoe ze zich ontwikkeld, iig is ze dan van pedobear af. Het originele nummer was btw voor audiofielen ook perfect, de samples waren in het originele nummer dan ook veel beter dan de knaakland synth die hier gebruikt word, aukje kan het slechts complimenteren met haar komische "kijk-ik-zing"-foto..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Aukje heeft het nummer gewoon geperfectioneerd
Je dist Aukje Fijn en bent derhalve een stuk crapuul.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Ikhaatkinderen het volgende:
Dan moet ze het over 7 jaar nog eens proberen, outfit is afhankelijk van hoe ze zich ontwikkeld, iig is ze dan van pedobear af. Het originele nummer was btw voor audiofielen ook perfect, de samples waren in het originele nummer dan ook veel beter dan de knaakland synth die hier gebruikt word, aukje kan het slechts complimenteren met haar komische "kijk-ik-zing"-foto..
Romantisch hoorquote:
Meesterwerkje, mooie zigeuner-invloeden en -instrumentatie, en dat zigeunermeisje is goed te doen.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef sjakie007 het volgende:
Zijn hier nog fans van Don Pierro te vinden?
"..........staat centraal, kindje Jezus zijn verhaal... Gestorven voor ons allemaal !"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Enchanter het volgende:
Starring Jouke Klein.
Alleen zijn tekst, hoor ik nou goed dat hij denkt dat Jezus gestorven is met kerst ?
Ik zat eigenlijk aan een eerbetoon aan John & Willeke te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |