Niet onze ervaring.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Koop nooit een keuken inc apparatuur. Je kan de apparatuur het best via internet bestellen dit scheelt echt enorm.
Ok, dan is je deal sowieso lastiger in te schatten omdat ik niet precies weet welke apparatuur je hebt, behalve dat het gaggenau is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Oei. Dat is even een lastiger vraag. Die kan ik gewoon niet beantwoorden. We hebben een totaalprijs gekregen.
Van mij mag je het weten, maar ik weet het zelf dus niet...
Massief dus. Nice.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef DS4 het volgende:
De reden dat we van kersen massief naar eiken massief zijn gegaan is dat kersen massief uit de collectie is.
Fineer is nimmer een optie geweest voor ons.
Het is ook gewoon een hele mooie keuken.quote:
Siematic is inderaad overrated. Die hebben een heel goed marketing-concept waardoor ze in Nederland als absolute top gezien worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele mooie keuken.
Als je een Bulthaup naast een SieMatic zet, dan is de SieMatic hopeloos overpriced. We zijn, kortom, erg tevreden met onze keuze... en hopen dat helemaal te zijn als de keuken geplaatst is. Nog enkele weken...
Nou ja, Siematic zit hoog in het midden segment. Bulthaup zit in het hoge segment. Door de PR zien mensen in Nederland Siematic als in het hoge segment, of zelfs in het topsegment.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:16 schreef DS4 het volgende:
Kwa uitstraling vind ik het wel meer dan "iets hoger". Kwaliteit kan ik niet zoveel over zeggen...
Ik heb er tijdens mijn vorige werk zijdelings mee te maken gehad. Verder vind ik keukens "leuk", de belangrijkste plaats in een huis. Ik snap bijvoorbeeld niet hoe iemand veel geld aan een auto uit kan geven, maar wel hoe iemand veel geld aan een keuken uit kan geven.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:39 schreef DS4 het volgende:
Zit jij overigens in de keukens? Het komt mij inmiddels voor dat je meer dan gemiddeld verstand van zaken hebt...
Och als ik zie dat de lokale Bulthaupdealer hier in handen is van Bennie Mandemakers dan is verbaasd zulks me niets, die enorme kortingen en uit de lucht gegrepen prijzen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef Spanky78 het volgende:
Maar ehm, 40k voor een keuken, dat is mij iets te veel. Heb een goede baan, amar ik heb ook nog andere wensen... En als je ook nog 45 procent korting hebt gekregen... dan zal het een flinke keuken zijn die je nu hebt....Startprijs van 70k?
Nou nee, als je een massief eiken deurtje hebt, heeft dit niets met spaanplaat te maken. Heel veel deurtjes zijn niet van spaanplaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef Markster het volgende:
en ondertussen zijn alle kastjes en deurtjes gewoon spaanplaat
Ow okee, weet ik veel. Ik heb gewoon een keukentje van nog geen 5000 bij de ikeaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 05:41 schreef Gulo het volgende:
[..]
Nou nee, als je een massief eiken deurtje hebt, heeft dit niets met spaanplaat te maken. Heel veel deurtjes zijn niet van spaanplaat.
En dan nog, je hebt nog al wat kwaliteitsverschil tussen het ene spaanplaat en het andere. (met name tussen de kwaliteit van persing zitten enorme verschillen)
Waarom was je dan zo stellig?quote:
Tsja, een Skoda is ook geen Aston Martin, maar je komt wel waar je wezen moet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow okee, weet ik veel. Ik heb gewoon een keukentje van nog geen 5000 bij de ikea
Als ik maar me handen kan wassen en eten kan maken
Heb liever een Skoda dan een Volvoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, een Skoda is ook geen Aston Martin, maar je komt wel waar je wezen moet.
En die Skoda zal voor een hoop mensen prima zijn, maar er zullen maar weinig mensen zijn die zich een AM kunnen permitteren en toch een Skoda kopen.
Okay, AM als vergelijking is een beetje flauw, maak er maar Volvo van.
Je hoeft toch geen ikea apparatuur in je keuken te zetten? Wij hebben alle kasten en blad van Ikea, en de apparatuur gewoon zelf ergens anders gekocht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Gulo het volgende:
De apparatuur van Ikea is toch sowieso allemaal de B-garnituur van Whirlpool?
Daar zou ik sowieso nooit voor kiezen. Slaat de plank ook een beetje mis bij een mooi falcon fornuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |