Zet dan eerst je plaatje eens goed neer...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef BradSpit het volgende:
[..]
de middelste tshirt met die pistool.. LV teken van Louis Vuitton..
kan je het nu zien??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zet dan eerst je plaatje eens goed neer...
denk niet dat het van Louis Vuitton is (ondanks logo), maar ik wil em wel graag hebben..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik twijfel als het wel echt is, aangezien ik mij niet echt kan voorstellen dat LV zich met zulke onderwerpen wilt verbinden.
Nu wel ja.quote:
ik durf het niet..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef VeniVidiViciV het volgende:
http://twitter.com/#!/ELJEROELIA11
Vraag 't hem! Er bestaat een kans dat hij het zegt.
Tis geen ster, hij is wel zwart dat dan weer wel!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef BradSpit het volgende:
[..]
ik durf het niet..![]()
waarom zou hij met gewone mensen praten, hij is een ster..
Estilo en anders winkel in de passage; naam vergeten. Ik ga morgen wel even langs.quote:
vind je em niet vet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat is er trouwens vet aan. Verlicht u mij?
Niet mijn stijlquote:
aanrader?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Niet mijn stijl. Je kan zulke shirts trouwens zelf ontwerpen op verschillende shirt modellen, kleur en maat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef Ai-Thien het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt is van RADICAL en is hier te verkrijgen
houdoe
Op een feestje kan het wel, maar op straat of op schoolquote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef leolinedance het volgende:
Daar ga je toch niet serieus in lopen he
Met Spreadshirt.nl (en .com) heb ik goede ervaringen. Snelle verwerkingstijden, mooie kwaliteit, verschillende modellen shirts, vesten e.d. en niet duur naar mijn mening.quote:
hoezo? wat is er mis mee..quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef leolinedance het volgende:
Daar ga je toch niet serieus in lopen he
Dat is wel een handige site. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met Spreadshirt.nl (en .com) heb ik goede ervaringen. Snelle verwerkingstijden, mooie kwaliteit, verschillende modellen shirts, vesten e.d. en niet duur naar mijn mening.
En je kan ontwerpen van anderen gebruiken ter inspiratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |