Zolang je zelf maar handig bent of een ANWB-lidmaatschap hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
dus nu heb ik nog maar 4 auto's
Waarvan 3 Citroëns
Nee morgen circuittraining lelystad met DF.quote:
het is jammer dat je bij de ANWB geen kadootje krijgt bij de 10e keer dat ze je helpen, want dan was ik bijna aan mijn 2e kadootje toe!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar handig bent of een ANWB-lidmaatschap hebt.
Dat is wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is jammer dat je bij de ANWB geen kadootje krijgt bij de 10e keer dat ze je helpen, want dan was ik bijna aan mijn 2e kadootje toe!
Wij gaan de 1e week van augustusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Paladijn het volgende:
Toscane is erg fraai, maar ook erg warm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil er op zich wel weer heen, maar dan niet mid-zomer
Wil ze niet zeggen, dus ik gok dat het de Megane CC is geworden. Gaat ze spijt van krijgen gok ik (na jaren van VW/BMW producten te hebben gereden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik hoop dat je airco hebt, toen ik die foto's maakte was het 38C buiten (volgens de Honda tempsensor)
Wat voor topless hok heeft je vriending gehaald trouwens?
Dan zal dit een verstandige keuze zijn. Op welk deel ben je gestrand?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Dingest het volgende:
Ik heb de 96-expert in Dalfsen gevraagd of hij de 96 af wil maken en controleren. Waarschijnlijk ben ik de auto wel een aantal weken (of maanden) kwijt, maar aangezien ik hem al 1,5 jaar niet kan gebruiken en ik met mijn beperkte middelen toch niet veel meer eraan kan doen vind ik het prima. Zijn 15 euro per uur is ook goedkoper dan de 50 van de garage
Ik wil niet direct zeggen dat sleutelen niets voor mij is, wel dat ik misschien teveel in te weinig tijd met te beperkte middelen/budget heb geprobeerd te willen doen
Diverse delen;quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan zal dit een verstandige keuze zijn. Op welk deel ben je gestrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi jij moet op de zomer wachten om iets langs te zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Dingest het volgende:
De Eiffeltoren moet je natuurlijk wel in de zomer zien, dan is hij het langst
ik zou zeggen pleeg een bojotje, de laatste mag ook.quote:
vrouwen met bril zijn sexyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Anne het volgende:
* Anne geeft je haar bril.
Toch niet nodig... lenzen.
steek je kop in de plee en trek door of zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou zeggen pleeg een bojotje, de laatste mag ook.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi jij moet op de zomer wachten om iets langs te zien.
In de winter is-ie ook lang, maar in de zomer is-ie net iets langerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi jij moet op de zomer wachten om iets langs te zien.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dit was mijn allereerste sleutelpoging en eigenlijk vind ik dat, gezien de waslijst met werkzaamheden, nog relatief ver mee ben gekomen
Ik had ook wel het idee dat je lekker op weg was ja. Alhoewel ik door drukte even geen vaste lezen ben geweest hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
LeMans kijken dan.quote:
Sterf. Dan vermaak ik mij pas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou zeggen pleeg een bojotje, de laatste mag ook.
Oh ja. Hoe lang dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
In de winter is-ie ook lang, maar in de zomer is-ie net iets langer
Ga je mij slaan nu ik zeg dat ik liever nog eventjes had gewerkt maandag?quote:
Nee, want ik zou liever maandag werken en bijvoorbeeld vrijdag vrij zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ga je mij slaan nu ik zeg dat ik liever nog eventjes had gewerkt maandag?
Maandag gewoon werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou ook best willen werken maandag. Even wat uren opsparen om wat dagen terug te claimen.
15 centimeter langer op 324 meterquote:
Ik had verder ook niet het idee dat ik alles de eerste keer zelf zou kunnen. Wel heb ik hem gevraagd of, als hij het verder allemaal wil doen, ik dan langs kan komen om te helpen zodat ik er wel wat van leerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had ook wel het idee dat je lekker op weg was ja. Alhoewel ik door drukte even geen vaste lezen ben geweest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |