abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97994884

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_97994903
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik was plaatjes voor je aan het zoeken, omdat jij nog best onervaren bent, maar ik kan geen geschikte vinden met mooie jongens..

ik snap niet hoe mensen kunnen studeren zonder seks, zo'n jongen tussen je benen. Toen ik maagd was, draaide het vooral om zoenen.
Omdat het dus niet normaal is dat je door gebrek aan seks niet kan functioneren. Daar staat mijn onervarenheid los van, want dat had je dus al toen je nog 0 ervaring had. Niet goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
MLIG en lant :D als die eens gaan daten. Dan wordt het hier vast rustiger
Ja, misschien wil zij hem ook wel lang in de ogen kijken en zo.
pi_97994914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik snap niet hoe mensen kunnen studeren zonder seks, zo'n jongen tussen je benen. Toen ik maagd was, draaide het vooral om zoenen.
}:|

Een jongen tussen mijn benen... ik kan het missen als kiespijn.
pi_97994970
Hey, waarom heeft Schenk een permban?
pi_97994976
Het uitgaan was leuk , ik kwam daar en ze waren karaokeset aan het uittesten en toen heb ik gekaraoked *O* *O* *O* Het is leuk en ik wil vaker karaoke doen
pi_97994979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

}:|

Een jongen tussen mijn benen... ik kan het missen als kiespijn.
Liever een meisje maar een jongen is ook lekker :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97995003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat het dus niet normaal is dat je door gebrek aan seks niet kan functioneren. Daar staat mijn onervarenheid los van, want dat had je dus al toen je nog 0 ervaring had. Niet goed.
Ik denk dat die link er wel kan zijn trouwens; maar dat deze indirect is. Dus gebrek aan seks --> frustratie/depressie --> slecht functioneren.
pi_97995004
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Mpj het volgende:
Hey, waarom heeft Schenk een permban?
Hij had weer last van z'n kuren en was volgens mij net terug van zijn vorige ban.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:00:51 #9
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97995049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Kun je hier iets over vertelen?
Nou als zij het opeens wel kregen ( is er maar bij twee gebeurd hoor, die ene vrij recent en die ander langer geleden) dan... ja dan was het over. Heel slecht en ik schaam me daar wel voor hoor.
pi_97995052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Liever een meisje maar een jongen is ook lekker :Y
Had geen idee dat jij bi bent.
pi_97995067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Het uitgaan was leuk , ik kwam daar en ze waren karaokeset aan het uittesten en toen heb ik gekaraoked *O* *O* *O* Het is leuk en ik wil vaker karaoke doen
Nog leuke mannen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij had weer last van z'n kuren en was volgens mij net terug van zijn vorige ban.
Jammer, zo erg was hij toch niet?
pi_97995078
Ahhh verliefde kaboutertjes kijken ondertussen, Gnomeo and Juliet . Hoe schattig en grappig
pi_97995095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Haha, erg melig inderdaad; sommige mensen kunnen onverwacht echt opeens een geweldige show neerzetten. Een vriend van mij, toen ik hem nog niet zo lang kende, waren we ook naar een karaoke geweest; en heeft me echt verbaasd toen. Hij is best introvert en niet zo op de voorgrond; maar daar was het een en al entertainment... het schijnt dat hij ook thuis voor de spiegel oefent ;).

Steelt Former ook de show ;)?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:02:10 #14
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97995100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou als zij het opeens wel kregen ( is er maar bij twee gebeurd hoor, die ene vrij recent en die ander langer geleden) dan... ja dan was het over. Heel slecht en ik schaam me daar wel voor hoor.
Ok. Jaloezie.
The view from nowhere.
pi_97995102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:

Hij is gewoon dom. Door simpelweg wat mensen uit te schelden vraag je er gewoon om.
pi_97995123
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat die link er wel kan zijn trouwens; maar dat deze indirect is. Dus gebrek aan seks --> frustratie/depressie --> slecht functioneren.
Dat is ook niet goed natuurlijk. Maar bij haar komt het puur door gebrek aan seks alleen zo lijkt het.
pi_97995135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nog leuke mannen?

[..]

Nope , helaas wel een eikel die ik totaal niet mag , die me lastigviel .
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:03:08 #18
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97995153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ok. Jaloezie.
Ssstt.. Bah. Verder ben ik niet zo hoor.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:03:44 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97995177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ja, misschien wil zij hem ook wel lang in de ogen kijken en zo.
O+ elkaar in de ogen kijken, en weten dat je precies hetzelfde denkt over elkaar.. OMG heb je het daar weer over aardbei? dat is zooo geweldig.....
maar dat kan niet met iedereen gedaan worden he. hoe beter de geestelijke connectie, en hoe beter het gevoel van wederzijdsheid dat het vaker zou kunnen gebeuren... hoe langer dan de frustratie wegblijft en hoelanger je weer - normaler/met meer moed/alles eigenlijk - kan functioneren
pi_97995178
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Had geen idee dat jij bi bent.
Dan weet je het nu :D Bi-curious that is then.

Zijn hier nog meer mensen die BI zijn?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97995203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, erg melig inderdaad; sommige mensen kunnen onverwacht echt opeens een geweldige show neerzetten. Een vriend van mij, toen ik hem nog niet zo lang kende, waren we ook naar een karaoke geweest; en heeft me echt verbaasd toen. Hij is best introvert en niet zo op de voorgrond; maar daar was het een en al entertainment... het schijnt dat hij ook thuis voor de spiegel oefent ;).

Steelt Former ook de show ;)?
Nou nee , ben geen talent met zingen maar het is gewoon leuk om te doen, ik zing sowieso al veel teksten thuis mee, dus dat gaat met karaoke ook goed. Ik doe er wel een dansje bij maar dat is ook uit gewoonte
pi_97995219
Omdat het met de vrouwtjes niet zo lukt, ga je maar voor de mannen?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:05:00 #23
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97995231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ssstt.. Bah. Verder ben ik niet zo hoor.
Nee, joh. Geen probleem.
The view from nowhere.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:05:14 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97995239
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft men gewoon liever een echte nympho in dit topic die toegankelijk is en waar men hier sex-dates mee kan hebben en vind men het irritant dat lanterfanteraar hen niet neukt.
Dat zal het zijn ja. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:05:42 #25
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97995261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Jan-Jaap legt even uit hoe we met dat soort types moeten omgaan:
Het antwoord van Raoul Heertje daarop is ook zo mooi. :)

Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')