SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Omdat het dus niet normaal is dat je door gebrek aan seks niet kan functioneren. Daar staat mijn onervarenheid los van, want dat had je dus al toen je nog 0 ervaring had. Niet goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik was plaatjes voor je aan het zoeken, omdat jij nog best onervaren bent, maar ik kan geen geschikte vinden met mooie jongens..
ik snap niet hoe mensen kunnen studeren zonder seks, zo'n jongen tussen je benen. Toen ik maagd was, draaide het vooral om zoenen.
Ja, misschien wil zij hem ook wel lang in de ogen kijken en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
MLIG en lantals die eens gaan daten. Dan wordt het hier vast rustiger
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik snap niet hoe mensen kunnen studeren zonder seks, zo'n jongen tussen je benen. Toen ik maagd was, draaide het vooral om zoenen.
Liever een meisje maar een jongen is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
![]()
Een jongen tussen mijn benen... ik kan het missen als kiespijn.
Ik denk dat die link er wel kan zijn trouwens; maar dat deze indirect is. Dus gebrek aan seks --> frustratie/depressie --> slecht functioneren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat het dus niet normaal is dat je door gebrek aan seks niet kan functioneren. Daar staat mijn onervarenheid los van, want dat had je dus al toen je nog 0 ervaring had. Niet goed.
Nou als zij het opeens wel kregen ( is er maar bij twee gebeurd hoor, die ene vrij recent en die ander langer geleden) dan... ja dan was het over. Heel slecht en ik schaam me daar wel voor hoor.quote:
Had geen idee dat jij bi bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liever een meisje maar een jongen is ook lekker
Nog leuke mannen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Het uitgaan was leuk , ik kwam daar en ze waren karaokeset aan het uittesten en toen heb ik gekaraoked![]()
![]()
Het is leuk en ik wil vaker karaoke doen
Jammer, zo erg was hij toch niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij had weer last van z'n kuren en was volgens mij net terug van zijn vorige ban.
Haha, erg melig inderdaad; sommige mensen kunnen onverwacht echt opeens een geweldige show neerzetten. Een vriend van mij, toen ik hem nog niet zo lang kende, waren we ook naar een karaoke geweest; en heeft me echt verbaasd toen. Hij is best introvert en niet zo op de voorgrond; maar daar was het een en al entertainment... het schijnt dat hij ook thuis voor de spiegel oefentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Het uitgaan was leuk , ik kwam daar en ze waren karaokeset aan het uittesten en toen heb ik gekaraoked![]()
![]()
Het is leuk en ik wil vaker karaoke doen
Ok. Jaloezie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou als zij het opeens wel kregen ( is er maar bij twee gebeurd hoor, die ene vrij recent en die ander langer geleden) dan... ja dan was het over. Heel slecht en ik schaam me daar wel voor hoor.
Dat is ook niet goed natuurlijk. Maar bij haar komt het puur door gebrek aan seks alleen zo lijkt het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat die link er wel kan zijn trouwens; maar dat deze indirect is. Dus gebrek aan seks --> frustratie/depressie --> slecht functioneren.
Nope , helaas wel een eikel die ik totaal niet mag , die me lastigviel .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nog leuke mannen?
[..]
Jammer, zo erg was hij toch niet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het dus niet normaal is dat je door gebrek aan seks niet kan functioneren. Daar staat mijn onervarenheid los van, want dat had je dus al toen je nog 0 ervaring had. Niet goed.
[..]
Ja, misschien wil zij hem ook wel lang in de ogen kijken en zo.
Dan weet je het nuquote:
Nou nee , ben geen talent met zingen maar het is gewoon leuk om te doen, ik zing sowieso al veel teksten thuis mee, dus dat gaat met karaoke ook goed. Ik doe er wel een dansje bij maar dat is ook uit gewoontequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, erg melig inderdaad; sommige mensen kunnen onverwacht echt opeens een geweldige show neerzetten. Een vriend van mij, toen ik hem nog niet zo lang kende, waren we ook naar een karaoke geweest; en heeft me echt verbaasd toen. Hij is best introvert en niet zo op de voorgrond; maar daar was het een en al entertainment... het schijnt dat hij ook thuis voor de spiegel oefent.
Steelt Former ook de show?
Nee, joh. Geen probleem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ssstt.. Bah. Verder ben ik niet zo hoor.
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft men gewoon liever een echte nympho in dit topic die toegankelijk is en waar men hier sex-dates mee kan hebben en vind men het irritant dat lanterfanteraar hen niet neukt.
Het antwoord van Raoul Heertje daarop is ook zo mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jan-Jaap legt even uit hoe we met dat soort types moeten omgaan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |