abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4715776
Ik ben een vrouw en ik kan spuitend klaarkomen. Het is (natuurlijk) geen urine, maar een witte neutrale vloeistof. Tot voorkort kwam er slechts een klein beetje vocht uit, maar tegenwoordig "spuit" het echt.

Hebben meer mannen of vrouwen hier ervaring mee?

pi_4715837
Ejaculerende vrouwen is een verschijnsel wat nogal vaak schijnt voor te komen. Het is nog steeds een raadsel waardoor het gebeurd.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_4715888
Heb er alleen maar een paar filmpjes over gezien en er wat over gehoord.. nooit meegemaakt met mijn bedpartners.. het schijnt te liggen aan de manier waarop je klaarkomt ofzo.. Meer weet ik ook niet
pi_4715926
Ik vind het wel wat hebben
pi_4715944
http://www.spaink.net/groene/spuiten.html

Is een helder verhaaltje erover.

pi_4715950
Sorry maar ik ben al bezet. En ja hij vond het ook erg leuk. Ik kwam ook niet echt klaar maar door een bepaalde beweging gebeurde het. Erg gaaf gevoel is het wel.
pi_4715959
Ik heb zo me bedenkingen wat betreft de topic starter, eerste post en het is gelijk dit.....
sorry no offens overigens!

Je hoort het idd wel vaker dat vrouwen spuiten als ze klaar komen, maar dat ligt er in de meeste gevallen aan hoe ze gestimuleerd worden.
Ik meen vernomen te hebben dat het door een orgasme, dat bereikt is door het verwennen van de g-spot, komt!

[Dit bericht is gewijzigd door CrazyByte op 23-06-2002 17:58]

pi_4716069
geeft het geen enorm zooitje?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 23 juni 2002 @ 18:05:41 #9
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_4716083
quote:
Op zondag 23 juni 2002 17:56 schreef CrazyByte het volgende:
Ik heb zo me bedenkingen wat betreft de topic starter, eerste post en het is gelijk dit.....
sorry no offens overigens!

Je hoort het idd wel vaker dat vrouwen spuiten als ze klaar komen, maar dat ligt er in de meeste gevallen aan hoe ze gestimuleerd worden.
Ik meen vernomen te hebben dat het door een orgasme, dat bereikt is door het verwennen van de g-spot, komt!

Misschien een kloon omdat ze het onder haar eigen naam niet durfte te posten of zo? Of lijkt jou dat onmogelijk.

Maar ff ontopic: ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me niet raar of zo. Zou best kunnen, maar er zullen wel meer vrouwen zijn die dat hebben. Moet je een keertje op internet zoeken. Is vast wel meer info over dan die ene website die iemand gaf.

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_4716117
het komt volgens mij wel vrij vaak voor bij vrouwen, maar bij hoeveel procent van de vrouwen zou ik echt niet weten.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4716195
Op menig download programma (kazaa, edonkey, etc...) kun je in ieder geval genoeg filmpjes vinden...
pi_4718191
O dus niemand heeft er dus echt ervaring mee.
  zondag 23 juni 2002 @ 20:45:09 #13
19643 reneejepeetje
life's hard, and so am I-
pi_4718241
tgeeft nattigheid
:S

verder...euhm...niet echt bijzonder...der is wel goeie sex voor nodig

never made it as a whise girl, couldn't cut it as a poor girl steeling
  zondag 23 juni 2002 @ 21:02:39 #14
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4718580
Hmmm ik snap niet precies wat je bedoelt...

Kan je het niet even op film vastleggen??

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_4723995
quote:
Op zondag 23 juni 2002 20:42 schreef Kwekkelien het volgende:
O dus niemand heeft er dus echt ervaring mee.
Jawel.. Ik weet niet of mn vriendin hier zo blij mee is maar goed, dat risico neem ik maar ff. Zij komt ook regelmatig ejaculerend klaar. Niets ergs, Het is heel apart omdat het eigenlijk een soort van binnenuit lijkt te komen (dus als ik in haar zit voel ik het ook tegen mn penis of eikel). Het enige zootje wat er van komt is dat het dekbed wat nat wordt, maar goed, positief is dat het niet ruikt of kringen achterlaat
Een verklaring hebben zij en ik niet ervoor. Het enige wat ze meemaakt is dat ze niet klaarkomt, maar dat dat gevoel "erboven" ligt. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen omdat ik het gevoel niet meemaak. Het enige wat ik kan zeggen is dat het voor vrouwen blijkbaar erg lekker is om op die manier te "komen", of wat het ook mag zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')