Hebben meer mannen of vrouwen hier ervaring mee?
Je hoort het idd wel vaker dat vrouwen spuiten als ze klaar komen, maar dat ligt er in de meeste gevallen aan hoe ze gestimuleerd worden.
Ik meen vernomen te hebben dat het door een orgasme, dat bereikt is door het verwennen van de g-spot, komt!
[Dit bericht is gewijzigd door CrazyByte op 23-06-2002 17:58]
quote:Misschien een kloon omdat ze het onder haar eigen naam niet durfte te posten of zo? Of lijkt jou dat onmogelijk.
Op zondag 23 juni 2002 17:56 schreef CrazyByte het volgende:
Ik heb zo me bedenkingen wat betreft de topic starter, eerste post en het is gelijk dit.....
sorry no offens overigens!Je hoort het idd wel vaker dat vrouwen spuiten als ze klaar komen, maar dat ligt er in de meeste gevallen aan hoe ze gestimuleerd worden.
Ik meen vernomen te hebben dat het door een orgasme, dat bereikt is door het verwennen van de g-spot, komt!
Maar ff ontopic: ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me niet raar of zo. Zou best kunnen, maar er zullen wel meer vrouwen zijn die dat hebben. Moet je een keertje op internet zoeken. Is vast wel meer info over dan die ene website die iemand gaf.
verder...euhm...niet echt bijzonder...der is wel goeie sex voor nodig
Kan je het niet even op film vastleggen??
quote:Jawel.. Ik weet niet of mn vriendin hier zo blij mee is maar goed, dat risico neem ik maar ff. Zij komt ook regelmatig ejaculerend klaar. Niets ergs, Het is heel apart omdat het eigenlijk een soort van binnenuit lijkt te komen (dus als ik in haar zit voel ik het ook tegen mn penis of eikel). Het enige zootje wat er van komt is dat het dekbed wat nat wordt, maar goed, positief is dat het niet ruikt of kringen achterlaat
Op zondag 23 juni 2002 20:42 schreef Kwekkelien het volgende:
O dus niemand heeft er dus echt ervaring mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |