quote:
quote:
Naja what are the odds!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef The_Substitute het volgende:
Dit zou mijn volgende vraag worden.
Zonder vraagtekenquote:
quote:
quote:A poet falls in love with an art student who gravitates to his bohemian lifestyle -- and his love of heroin.
quote:
quote:
Kom jij wel eens op de frontpage?quote:
Ik wist dat je hem daarom gokte, daarom nam ik aan dat je niet had geluisterdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kom jij wel eens op de frontpage?
Acteur James Franco maakt muziekalbum
Ik herkende de stem niet, dus ik dacht: "Tja, nooit gegokt..."
Cool, ik ben normaal heel slecht in luisteren.quote:
quote:Het rustige, alledaagse leventje van het artsengezin wordt overhoop gehaald wanneer zoon Frank verliefd wordt op de mooie, alleenstaande moeder. Wanneer de relatie op een tragische en onverwachte manier stukloopt, wordt het gezin compleet verscheurd.
Maar nog steeds een dame?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het is een dame.
Ahum...ik heb me vergist. Het is MT, niet TM.
Kom je net uit de kroeg?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds.
En TT was ook fout,moet TW zijn.
Nee, Oscarwinnares (dubieus).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef The_Substitute het volgende:
MT Maura Tierney? Michelle Trachtenberg?
De dame is goed, Patrick niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:44 schreef The_Substitute het volgende:
Marisa Tomei
Die jongen lijkt op Patrick Fugit.
Misschien zometeen een 'oh ja', maar nu? Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
De dame is goed, Patrick niet.
Zegt Marisa Tomei icm het plot je niks?
Steven Spielberg? Steven Soderbergh? Susan Sarandon?quote:
quote:
ACTUELE STAND:quote:
quote:The script was finished in 6 weeks.
Trivia van welke filmquote:turned eighteen while filming the movie and was rewarded with a birthday cake - and a full night of shooting.
Jaquote:
Kom nou 's met de hele titel.quote:
Ik onthoud vaak een deel van een titelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kom nou 's met de hele titel.![]()
Hoort een land voor...
Ja, de film zelf ook.quote:
Precies. Volgens mij was de titel iets met 'kill' ofziets. Moet de hele tijd aan A Time to Kill denken, maar dat is een andere film.quote:
Dat is indd het tweede woord van de titelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij was de titel iets met 'kill' ofziets. Moet de hele tijd aan A Time to Kill denken, maar dat is een andere film.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef HilarityEnsues het volgende:
Righteous Kill, bedoelen jullie.
En S1mone?
Michel +1quote:
quote:
quote:
The first time 2 actresses from one film were both Oscar nominated for Best Actress.quote:
Ik zal 'm wat makkelijker maken: The first of only two films to receive 14 Academy Award nominations, including Best Picture.quote:
Ik ben niet zo van de oude films, sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ik zal 'm wat makkelijker maken: The first of only two films to receive 14 Academy Award nominations, including Best Picture.
Welke acteurquote:Many of his characters are ordinary men whose lives are changed by supernatural or otherwise unseen forces
Maakt het wat makkelijkerquote:Performed his first stand-up routine (with disastrous results) in a yellow suit and tails (made by his mother) similar to what he would later wear in
quote:Trade Mark
Flexible body movements.
Frequently plays a character who wears green or is green.
Makes weird facial expressions in his more comical roles. A lot of times, the expression is accompanied by an equally weird voice or laugh.
quote:
Sands +1quote:
110% zeker. The _Substitute +1quote:
Tinypic werkt niet bij mij lieve schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Opstarter?
[ afbeelding ]
Naam en 4 films please
iemand anders dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tinypic werkt niet bij mij lieve schat
Wat lief!quote:
Misschien weet niemand de resterende film voor jouw vraag, topic ligt al tijdje dood daardoor, dus zo vaag is het niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
Beetje vaag om een opstarter te doen. Ik ben gewoon de hele avond al aanwezig.
Jullie doen afwezig.........
oh, nou prima, vergeet mijn vraag dan maar, maar na 2 uur is een hint misschien handig danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Flitspaal het volgende:
Dat is nauwelijks mogelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen Harry Brown. De dame is nog bekender dan Michael.
Sands+1quote:
quote:
Ook het eerste waar ik aan dacht...quote:
Red Hot Chili Peppers inderdaad. Flea o.a in Big Lebowski/ The Chase en Anthony in The Chase/ Point Break.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:44 schreef Robby87 het volgende:
Flea speelt in The Big Lebowski, iets van de Peppers?
Mijn vragen zijn vaak te makkelijk voor jouquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn vaak te makkelijk voor jou
Biutifulquote:
Sands is vlug vandaag.quote:
Die jaquote:
Sands +1quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
catherine zeta jones in een film met sean connery waar ik de naam even niet van weet.
quote:
quote:Joey works with Rosalie in their pizza parlor. She is convinced that he works all of the time for them and her world dissolves when she finds that he has been fooling around for years. Being Catholic, divorce is out of the question, so she and her mother and her best friend decide to kill him.
Ja, ik begon me al zorgen te makenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef catfish het volgende:
I Love You to Death
zo is het wel gemakkelijk
Zeg, google jij?quote:
Ja. Maar google je nou of niet? Maakt niet uit hoor als je het spel niet had begrepen, maar opzoeken is niet de bedoelingquote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef catfish het volgende:
ben F1 aan het kijken... tegenwoordig leggen ze het boeltje al stil voor wat regen
is toch gewoon het sequel van?
Leek me ook al sterkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:07 schreef Tem het volgende:
Misschien handig dat je eerst de OP leest?Het is niet de bedoeling dat je de antwoorden van de vragen opzoekt. En nee Rosemary's Baby was geen sequel.
Het was een vraag waarvan ik er vanuit ging dat niemand 'm meteen zou weten. Die stel ik wel vaker. Dan ga ik uit van de hintjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat ziet er wel erg obscuur uit Doff...
Misschien niet eens in die volgorde?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef catfish het volgende:
ik heb m'n gok inderdaad eerst in google gestoken
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef catfish het volgende:
Bij de vorige ook of wist je die zonder op te zoeken?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef catfish het volgende:
273 imdb votes? ik kan me niet herinneren dat je vaker zo obscuur gaat hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Doff het volgende:
[..]
Het was een vraag waarvan ik er vanuit ging dat niemand 'm meteen zou weten. Die stel ik wel vaker. Dan ga ik uit van de hintjes.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef catfish het volgende:
Ik dacht door de titel eerder aan een sequel van What Ever Happened to Baby Jane?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Doff het volgende:
[..]
Het was een vraag waarvan ik er vanuit ging dat niemand 'm meteen zou weten. Die stel ik wel vaker. Dan ga ik uit van de hintjes.
die kende ik van de beelden, maar kon niet op de titel komen, met de hint erbij lukte dat welquote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij de vorige ook of wist je die zonder op te zoeken?
okido. Misschien toch handig om nog de OP door te lezen en welkom trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef catfish het volgende:
[..]
die kende ik van de beelden, maar kon niet op de titel komen, met de hint erbij lukte dat wel
Wees blijquote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
273 imdb votes? ik kan me niet herinneren dat je vaker zo obscuur gaat hoor
Eerder raden op basis van je filmkennisquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef catfish het volgende:
Rosemary's Baby hebben ik nog op school moeten bekijken + boek analyse, zo wist ik van het sequel
is het nu de bedoeling dat we een lijste sequels gaan gokken?
Wie nr 10 heeft krijgt het punt, daar komt het op neerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef catfish het volgende:
maar hij vraagt er 10 en iedereen post er maar 1 tot 3... (ik snap het dus niet)
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Sands het volgende:
The Godfather Part 2
The Empire Strikes Back
Back to the Future 2(23)
Die sowieso
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
the empire strikes back
terminator 2: judgment day
the dark knight
quote:
quote:
Forum Opties | |