Khoop het !quote:
Dat is vaak wel zo, als je er eenmaal bent en het is gezellig merk je pas weer hoe kapot je bent als je in je eigen nest ploftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Khoop het !Heb geen idee wat ik er van moet vinden.. Heb zo'n zware week gehad dat ik eigenlijk liefst thuis op bank wil hangen
Maar misschien valt het morgen wel weer mee
Morgen ff doortrekkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Khoop het !Heb geen idee wat ik er van moet vinden.. Heb zo'n zware week gehad dat ik eigenlijk liefst thuis op bank wil hangen
Maar misschien valt het morgen wel weer mee
Dat is hier nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
he bah, maandag pinksteren moet ik morgen een shitload aan boodschappen doen
Morgenochtend hopelijk uitslapen, want ik zal wel laat thuis zijn morgenavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen ff doortrekken
Zondag de hele dag slapen
Ik bedoel dat hier niet zoiets als Pinksteren wordt 'gevierd'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in utrecht was er ook gewoon een supermarkt open, hier niet
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is vaak wel zo, als je er eenmaal bent en het is gezellig merk je pas weer hoe kapot je bent als je in je eigen nest ploft
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen ff doortrekken
Zondag de hele dag slapen
Ben nog nooit in Tilburg geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tilburg is wel leuk, op de Korte Heuvel zitten een paar toffe tenten
weehehehquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of er voedsel beschikbaar is beneden
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
Ik ga eens kijken of er voedsel beschikbaar is beneden
Smakelijkquote:
Oh fijn, weer die freaky negerinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mên, het is nog waar ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Stopt met plaatjes spammenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Nee. Gewoon neeBSODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Stopt met plaatjes spammen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |