Ik meldde me gelijk hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat vertel je niet even voordat je er in gaat?![]()
quote:
nee, want dat kan nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, alsof je naar me luisterd![]()
en ik bedoelde wijn
Bis Later Fhaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Fha het volgende:
Volg het toch niet, dus ik ga weer![]()
fijne avond
Hey LLquote:
En het regent meters bierquote:
Ik ben ook geen fan.. zeker niet nu ik alleen beneden zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier trekt het alweer wat open *haat aan bliksem en donder
*
Johquote:
of portquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want dat kan niet![]()
oh!
maar dat is ook donker-donker roodpaars, dat mag
Oh, dan kom ik er aanquote:
vriend moet altijd om me lachen. Als het begint te donderen doe ik mijn voeten van de grond afquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan.. zeker niet nu ik alleen beneden zit
[..]
Joh
Ik zal dan wel mijn arm om je heen slaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vriend moet altijd om me lachen. Als het begint te donderen doe ik mijn voeten van de grond af
Alsof dat helpt met laptop op schoot etc... Maar maar... het is het idee![]()
Mwoah, z'n gangetjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik er aan![]()
Hoe gaat het met jou dan, snoedelewoepsje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ik kruip snacht lekker tegen mijn vriend aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vriend moet altijd om me lachen. Als het begint te donderen doe ik mijn voeten van de grond af
Alsof dat helpt met laptop op schoot etc... Maar maar... het is het idee![]()
Bon Soir LLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Holy crap on a crackerje bent er weer
![]()
whut door mij? Ik ken dat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh lola ! Weet je wat ik heb.....
Pringles multi grainDoor jou maar eens gekocht en is idd lekker
Het klinkt helemaal niet lekker, maar ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh lola ! Weet je wat ik heb.....
Pringles multi grainDoor jou maar eens gekocht en is idd lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |