http://www.shenit.com/blo(...)pgrade-rom-download/quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef ItWasWritten het volgende:
Vraag: is het mogelijk om op een zt-180 10inch tablet met hierop draaiend android 2.1, android 2.2 te zetten?
wow thanks, bedankt voor de snelle response..quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://www.shenit.com/blo(...)pgrade-rom-download/
Alhoewel ik alibaba niet echt vertrouw staat deze tot nu toe op nr 1quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef slaveloos het volgende:
http://www.alibaba.com/product-gs/434999598/10_inch_Capacitive_Screen_Cortex_A8_Tablet_Android.html
is dit wellicht iets?
wat vertrouw je niet aan alibaba? denk je dat ze niet leveren, of dat ze liegen over de specs? Ik ken ze helemaal niet, maar was ook op zoek naar ongeveer hetzelfde als jij: 10 inch Android 2.2 capacitive screenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Alhoewel ik alibaba niet echt vertrouw staat deze tot nu toe op nr 1
volgende week maak ik me keuze, hou jullie wel even op de hoogte
Dat zou mooi zijn. ik hoop het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 06:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als HongKong post niet gaat liggen blunderen (zoals bij mij) dan heb je hem begin volgende week gok ik
Flytouch 3quote:
aanbieding is alweer weg, wat kostte hij?quote:
189 euro.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:33 schreef slaveloos het volgende:
[..]
aanbieding is alweer weg, wat kostte hij?
dat was best interressant geweestquote:
Niets mis met een flytouch 3 maar om nou 50 euro meer uit te geven dan dat je er voor betaald als je iets meer geduld zou moeten hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:40 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat was best interressant geweest
Hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Door zichzelf te zijn.quote:
quote:
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:21 schreef NextTVH het volgende:
Hong kong post is mijn tablet kwijt geraakt, dan ga ik nu Toch maar een dual core tablet bestellen.
Nee..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:27 schreef RobertNL het volgende:
Gisteren de rekening voor reparatie van mijn Transformer gekregen.
Schrik niet:Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrik niet:Wow, das erg netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Schrik niet:Onverwacht iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het hoesje al besteld
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel schrikken, zo'n bedrag... :-(
Verzendkosten: 27.78quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:27 schreef Devolution het volgende:
[..]
Vaak zijn de startkosten (verzendkosten, kosten voor het alleen al kijken naar het apparaat door een monteur (monteurskosten)) al bijna die prijsDus het valt idd erg mee.
Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef coolzzz het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat je dan in ieder geval je geld terug krijgt ?
Bij mij was HongKong post de boel ook kwijt idd, toen heeft MP4nation een onderzoek in laten stellen en daarbij is ie opgedokenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:31 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik denk dat MP4Nation een nieuwe tablet gaat sturen, althans als ik de ervaring van Klonk hoor
Mochten ze dat niet doen, heb ik altijd nog de mogelijkheid een PayPal claim te openen, maar die bewaar ik tot de 44e dag![]()
Wat mij betreft de Galaxy Tab 10.1 die binnenkort hier uitkomt.quote:
Zo langzamerhand komt het nu wel op gang, de lijsten die op internet staan (met HC ready of HC only apps). Worden elke dag wel weer wat langer. Ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat dat ook in een stroomversnelling komt (als dat al niet het geval is).quote:Op zondag 19 juni 2011 09:38 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met specifieke android apps die speciaal voor tablets (lees honeycomb) ontwikkeld worden, zit daar al een beetje groei in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |